Spring naar bijdragen

Maandag 20 januari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Als ik in geschiedenis het forum aanklik sta ik nog ingelogd, terwijl ik mezelf wel afmeld iedere keer.

Zien jullie mij dan ook de hele dag als ingelogd staan??

Hoe dan ook, de week begint weer dus voor mij persoonlijk is dat wat makkelijker omdat mijn dagen zo vol staan dat ik gewoonweg minder tijd heb om te drinken. Krijg ik het pas moeilijk als de kinderen op bed liggen ....

Fijne dag allemaal en wie het nodig heeft veel succes!

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een blauwe maandag

was voor mij vroeger de dag

na het weekend.

Bijkomen van bier dus.

Nu mag ik te spinnen!

En om 13 u komt mijn kringloopkast

eindelijk kleding uit rekken in een

kast in de slaapkamer waar nu dochter

nog vertoeft. Maar het wordt mijn kast.

Mooi groot, schuifdeuren en een spiegel.

Een mooie maandag vandaag.

 

goeiemorgen frummers ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dolle dinsdag was op 5 september 1944. Naar aanleiding van berichten dat Nederland elk moment bevrijd kon worden van de Duitse bezetting rekenden de Nederlanders zich al rijk voordat het werkelijk zo was..

Wel een beetje (heel in de verte) vergelijkbaar met hoe ik dacht aan het eind van m'n middelbare schooltijd.. Na school zou ik het helemaal gaan maken in de grote-mensen wereld. Hoe anders verliep de werkelijkheid... Eigenlijk heeft dolle dinsdag voor mij zo'n beetje geduurd tot een jaar of zes geleden. Toen ik eindelijk doorkreeg dat de realiteit zich niet aan mij aanpast, maar dat ik me aan de realiteit moet aanpassen, wil ik een beetje tevredenheid kennen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een zekere baan voor onbepaalde tijd bestaat niet. Om te beginnen zou daar een werkgever voor nodig zijn die in de toekomst kan kijken.

Het dichtst bij zou nog een stinkend rijke werkgever komen die het salaris voor de rest van je leven vooruit betaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Nouki en hartelijk welkom hier op ons forum.

Ik hoop dat je het wat makkelijker gaat krijgen, want weet je, als je deelt raak je toch een heel stuk kwijt.

Heel veel succes.

 

Is dat zo Aggie? En krijg je dan een levenslange ban of zo? Of moet je dan weer voor een bepaalde tijd verplicht vakantie houden?

Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe dat nu allemaal in elkaar zit.

Heb nog geen waarschuwing gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...