Yvonne Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goedemorgen frummers. Tis weer maandag, we mogen er weer tegenaan. Gordijnen open, koffie en thee zetten . Ik verklaar de week voor geopend Phoebe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Weekend.... voor de één iets waar je vanaf maandag al weer naar uitkijkt .. voor de ander iedere keer weer een berg waar je tegen aan hikt. En het komt elke week weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goedemorgen Yvonne (en alle anderen natuurlijk ook), http://www.youtube.com/watch?v=BrCNF35TvNM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goeiemorgen Marc, fijn dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 (bewerkt) Goedemorgen Yvonne en Marc. Eerst koffie,lekker. 20 januari 2014 bewerkt door maxi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Even nog een rustpuntje pakken nu het nog kan. Drukke dag voor de boeg. Heb het goed vandaag. 20 januari 2014 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goedemorgen, kon bijna mn bed niet uitkomen....koffie dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Ik ben alweer een tijdje op. Vandaag ga ik er maar weer het beste van maken. In ieder geval nuchter. Een fijne dag! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Morgu luitjes... ik moet rennen nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Hier ook maar eens in actie komen...tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert Hardleers fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goedemorgen, Als ik in geschiedenis het forum aanklik sta ik nog ingelogd, terwijl ik mezelf wel afmeld iedere keer. Zien jullie mij dan ook de hele dag als ingelogd staan?? Hoe dan ook, de week begint weer dus voor mij persoonlijk is dat wat makkelijker omdat mijn dagen zo vol staan dat ik gewoonweg minder tijd heb om te drinken. Krijg ik het pas moeilijk als de kinderen op bed liggen .... Fijne dag allemaal en wie het nodig heeft veel succes! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 DAGPACT Albert Hardleers Maxi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goede morgen allemaal, Ik ga er vandaag maar weer eens voor zorgen dat er geld in het laatje komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 een blauwe maandag was voor mij vroeger de dag na het weekend. Bijkomen van bier dus. Nu mag ik te spinnen! En om 13 u komt mijn kringloopkast eindelijk kleding uit rekken in een kast in de slaapkamer waar nu dochter nog vertoeft. Maar het wordt mijn kast. Mooi groot, schuifdeuren en een spiegel. Een mooie maandag vandaag. goeiemorgen frummers AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goeie morgen kanjers. Ik heb gelukkig nooit last gehad van die blauwe maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goedemorgen, Ik heb ooit een blauwe maandag in een houtzagerij gewerkt. Die blauwe maandag duurde twee weken. Heb al mijn vingers nog. Daarna was het dolle dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 (bewerkt) Zie je daarom heb ik ook geen last van die maandag Aggie, ik heb nooit goeie voornemens die dagen en geef ook nooit teveel geld uit. Morninkjes Aggie Hahahaha Kohtje. 20 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Dolle dinsdag was op 5 september 1944. Naar aanleiding van berichten dat Nederland elk moment bevrijd kon worden van de Duitse bezetting rekenden de Nederlanders zich al rijk voordat het werkelijk zo was.. Wel een beetje (heel in de verte) vergelijkbaar met hoe ik dacht aan het eind van m'n middelbare schooltijd.. Na school zou ik het helemaal gaan maken in de grote-mensen wereld. Hoe anders verliep de werkelijkheid... Eigenlijk heeft dolle dinsdag voor mij zo'n beetje geduurd tot een jaar of zes geleden. Toen ik eindelijk doorkreeg dat de realiteit zich niet aan mij aanpast, maar dat ik me aan de realiteit moet aanpassen, wil ik een beetje tevredenheid kennen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Bevrijdt van blue monday Bevrijdt van dolle dinsdag U bent een gezegend mens Kohtje jaja, hihi.. en ook geen aswoensdag meer, trouwens de hele week geen as meer.. alle asbakken schoon en weggeborgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Een zekere baan voor onbepaalde tijd bestaat niet. Om te beginnen zou daar een werkgever voor nodig zijn die in de toekomst kan kijken. Het dichtst bij zou nog een stinkend rijke werkgever komen die het salaris voor de rest van je leven vooruit betaalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 goedemorgen utrecht 2-5 verloren... brrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nouki Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Hallo iedereen. Lees allang mee met dit forum ik wens iedereen een droge dag. Ik vecht iedere dag maar het blijft moeilijk. Lieve groeten Nouki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goeie morgen Nouki en hartelijk welkom hier op ons forum. Ik hoop dat je het wat makkelijker gaat krijgen, want weet je, als je deelt raak je toch een heel stuk kwijt. Heel veel succes. Is dat zo Aggie? En krijg je dan een levenslange ban of zo? Of moet je dan weer voor een bepaalde tijd verplicht vakantie houden? Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe dat nu allemaal in elkaar zit. Heb nog geen waarschuwing gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden