Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 januari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes. 

Buiten waait het. 

Het regent niet geloof ik. 

Laatste dag dat de kerstboom staat hier, morgen grote opruimdagicon_xmas4.gif

En dan is het ook wel weer prettig om het een stuk 'kaler' te hebben hier binnen. 

Maar eerst vandaag nog. 

En eerst maar eens koffie en thee zetten. 

post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.pngpost-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

 

Dagpact:

 

Hardleers

 

Met mij gaat alles goed, Ik ben blij dat alle feestelijkheden voorbij zijn, de kerstboom is al weg en maandag begin ik ook met wederom gezond en matig eten, Heel hard nodig, maar nu eerst een lekker kopje koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Erwin en van harte welkom op ons forum.

Goed dat je weet dat de klachten horen bij het afkicken en dat deze over gaan. En heel belangrijk is dat je al wat positieve dingen ervaart van het stoppen met alcohol. Het motiveert je om door te gaan.

Heel veel succes in je strijd. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Ben al zeer actief geweest bij "wie is wie", nu nog even naar vandaag!

Ben kinderloos, zijn uit logeren, dus mag van mezelf even niets doen, wel met heel veel schuldgevoel want ik moet nog...........veel te veel doen maar ik kom tot niets. Daar heb ik al een tijdje last van. Volgende week weer volop in het ritme dus dan komt het wel weer goed, dan draaf ik weer door. Ook hierin is het bij mij alles of niets. Vreemd eigenlijk.

 

Maar waar ik voor kom:

 

Dagpact;

 

Hardleers

Albert

Wijffie

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgge,

 

Allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

 

Hier alles rustig en ok. Behalve dan dat m'n hele flat (waar ik m'n atelier heb) stinkt naar de rook. Nee, nee, ik rook niet. Ben er nu ruim drie weken vanaf, maar gisteravond heeft m'n buurman de vlam in de pan gehad tijdens het bakken van spekkies.. sloeg over in de afzuigkap.. hele keuken uitgefikt.

Werd gisteravond gebeld of ik kon komen kijken of ik rookschade had. Ik woon niet in die flat. Het hele trapportaal is zwart en stinkt enorm. M'n flat was gelukkig roetschadevrij, maar een lucht.. yeeeghhh!!

Geen gewonden, gelukkig, ook alle huisdieren van het trapportaal (6 woningen) hebben alles overleefd. M'n bovenburen zijn met een hoogwerker van het balkon gehaald, samen met de katten. De buurman, normaal een rustig en kalm persoon is helemaal hoteldebotel. En alles bij elkaar heeft het maar een minuutje of twintig geduurd allemaal.. De brandweer was er in no-time. Wat kan brand dan toch enorm snel een hoop trammelant veroorzaken.

 

Nou ja, ik steek maar weer wat wierook aan en geurkaarsjes. Ramen open en dikke trui aan. En verder met m'n schilderij.

 

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ik heb een eigen zaak. Kvk geweest en nu is het echt !!

En

De tv weggezet. Ik kijk veel te veel tv. Meestal ontevreden. Had er filmkanalen bijgenomen maar ook prut.

Tot maandag testen, dan ga ik het opzeggen.

Films kijken kan ook on line, op mn tablet, en pc. Sparen voor een groter scherm.

Scheelt ook een boel geld.

Benieuwd hoe dat gaat bevallen en wat voor andere dingen ik ga doen om te ontspannen.

bewerkt door Otje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Otje, selectief kijken kan ook.

Wanneer juist gedoseerd een mooi medium.

 

Ik geniet van O'Hanlons helden.Pracht televisie is dat.

Een heerlijk verteller die man.Pracht kerel.

 

Hij past zo in een Dickens productie.

 

Gisterenavond EO met prachtige natuurfilm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...