Gast akelei Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goedemorgen allemaal Ik zal koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Waarom is de koffie van een ander altijd lekkerder dan mijn eigen gezette? Wat kun je toch hard zijn Agnieta, voegt toch niets toe? Vandaag weinig te doen, niet goed voor mij dus maar eens wat wandelen en een boek zoeken in de apple store. De meesten onder ons weer aan het werk? En wie zijn eigenlijk de gasten? Zomaar mensen of nog niet ingelogde? Fijne rustige dag allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 goeiemorgen frummers en gasten niet ingelogde frummers en potentiele nieuwe frummers ook denk ik Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goedemorgen frummers. Hier heerlijk uitgeslapen... Heb ook even de draad van gisteren zitten lezen. Niet echt prettig. Ik hoop dat Jen haar hond toch weer snel terug krijgt. Dat ze zich schuldig voelt, ja, ik zou mezelf ook hartstikke schuldig voelen. Niet goed genoeg nagedacht van te voren. Maar ja, daar koop je niets voor nu dus. Heel hard hopen dat het beessie gevonden wordt. Het gehak dat daarna wederzijds is ontstaan van beide kanten was behoorlijk onsmakelijk. Dan nu maar over tot iets smakelijkers.... Ik begin de dag met een smoothie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goedemorgen, Met fris gemoed de werkdag begonnen. De eerste dingen opgelost en nu hopen dat alle klanten nog in vakantiestemming zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hij zag er heerlijk uit, rook heerlijk, maar was niet echt lekker meer Aakie.... Maar als je nog een vers bakje hebt houd ik me warm aanbevolen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Valt mee valt mee Akkie ik vind hem nog prima hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Lekkerrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ja Akkie ik heb genoten. Heb alleen het kickboksen niet helemaal afgekeken want dat werd te laat. Lieve mensen ik ben zo werken. Tot vanavond. Jen ik hoop dat je vandaag de Snelle terug hebt meis. Zou een mooi nieuwjaarscadeau zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 goedemorgen allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 de felle Snelle dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Zo, smoothie én koffie op.... aan de slag dus hier. Luitjes... fijne dag. Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 goed voorbeeld doet goed volgen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Miranda Hardleers Fijne dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Miranda Hardleers Albert Fijne dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ook hier iedereen een gelukkig nieuwjaar nog! Vond de stemming hier gisteren zodanig dat ik het maar even bij het arresleedraadje hield. Jen ik hoop dat je hond terugkomt. Zou wel een hele grote straf zijn voor hem alleen laten, dat heb je vast nooit zo bedoeld. Als ik het tenminste goed begrijp, of was hij mee. Het doet er ook niet toe. Hoop dat hij er gauw weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Dagpact: Miranda Hardleers Albert Tatum Een heel erg goed 2014! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Wijfie, jouw dromen lezen als een spannend boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Joehoe goeie avond mensen. Heeft iemand al iets gehoord over de hond van Jen????? Verder vandaag een hele rustige dag gehad. Verder meer dan zo'n honderd blikjes Royal Canin mee genomen want dat is wat over de datum en anders blijft het maar liggen bij ons, en moet het weg gegooid worden. Nu kan ik er anderen een plezier mee doen want het is het beste voer dat er is. Dit komt van onze dierenartsen, die mogen het niet meer verkopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ik had me een kater gevoel na 1 januari.... Niet te geloven. Niet gedronken of zo, maar het zat en zit niet goed in mijn hoofd. Ik verlang gewoon naar zon en licht ... maak ik er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Nou An dan krijg je van mij al vast een voorproefje :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Nog steeds niks van mijn hond gehoord, dat baart me zorgen. Ik was inderdaad beter thuis gebleven met oudjaar, maar ik heb daar echt niet aan gedacht. Ze blijft wel vaker alleen thuis, en dat loopt steeds goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Hier heerlijk gegeten, gewoon aardappeltjes met broccoli en/of doperwtjes, met kipfilet. Kan geen franse kaas etc meer zien, hahaha! Decadent, he...sorry! Goh, nog een paar dagen vrij en dan begint de hectiek weer....hoop dat ik voldoende uitgerust ben dan. We zullen het zien... Ik hoop dat de hond van Jen weer terecht is. Verder lees ik dat het het met velen hier goed gegaan is!!!! Gelukkig maar, we zullen er zelf wat van moeten maken, toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ik besef dat ik mijn excuses hoor aan te bieden voor gisteren, maar ik voel me niet schuldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden