rapilos Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Sterkte wijfie, Laat het maar op je afkomen, wordt misschien gewoon gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Zo, ik heb zojuist besloten om toch maar oliebollen te gaan bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 voor iedereen... een fijn nieuw jaar..., voor zo... geen gedenk of getob, maar gewoon leven geen gezeik en wanneer gezeik, toch het positieve zien elke dag de strijd aan gaan vol goede moed hopende dat je dit samen kan doen met geliefden het is allemaal "a state of mind" glas is half vol of leeg, haat dit gezegde, maar zo waar. train jezelf in het "juiste" denken het maakt niet uit wat anderen denken wees trots en aanvaard je bent het waard elke dag is een dag om te helen, het verleden is een gids, de toekomst een geschenk. als je het wilt zien. ik zie dat "pleuris geschenk" vrij weinig, maar we leren brrrrrr wow kan wel zo een zengebeuren beginnen hihi.. laters be good toine neman AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Nu 2 dagen niet gedronken!! Vanavond de 3de dag en wat voor één.... Feest hier met veel mensen en veel drank. Ik heb een aantal lekkere (in z'n soort) alcoholvrije biertjes klaar staan. Daar ga ik het mee doen. (Is de bedoeling) Zin in de dag van morgen: iedereen gaar en ik lekker fit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Een aantal nog wel! Ik ben blij dat ik een soort gevonden die me bevalt, maar daar kan ik dan ook uitstekend mee uit de voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Wat doen jullie met gebruikte frituurolie? Ik bedoel, waar laat je zoiets als het weg kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Beste forummers, Ik wil iedereen hier op het forum een prettige jaarwisseling toe wensen. Voor degenen die het voor het eerst droog moeten doorstaan, sterkte. Maar bedenk wel als het moeilijk is, dat het de moeite waard is vol te houden. Want je krijgt er zoveel voor terug. En dat is mijn ervaring, ik ga vanavond aan mijn achtste droge oude jaar beginnen. En bedenk nu hoe fijn dat eigenlijk is en hoe gewoon dat nu is. Ik heb totaal geen behoefte meer aan die drank, ik denk er niet meer aan. Het is uit mijn systeem.En kan het ook goed zien, als een ander wel drinkt. Ik schenk het wel voor een ander in en dat kost me geen enkele moeite. Omdat ik weet, dat het voor mij niet meer is weggelegd. Mijn REM is stuk en niet meer te repareren. Een fijne avond, ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Prettige jaarwisseling allemaal! Vanavond ben ik de bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 (bewerkt) Hoi mensen, Allen een fijne jaarwisseling en een gezond 2014. Ik hoop dat het op deze planeet allemaal wat vrediger mag worden, en ook dat men de natuur met respect behandelt. alsmede het welzijn der dieren. Ga goed allen. 31 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Allemachtig... na de helft van de rijstijd is het deeg al veel meer dan de beslagkom groot is. Met een verdubbeling was rekening gehouden, dat kon makkelijk. Maar dat deeg kent de tafel van twee blijkbaar niet. Wat een smeerzooitje, de hele kachel zit onder. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Dylan Olle ( mijn papegaai) zou zeggen "joh stomme oliebol". Kachel maar gauw koud laten worden, en maar hopen dat het niet teveel is ingebrand. Zo ik ga eens een bakje soep warm maken en daarbij twee saucijzenbroodjes eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 De voltallige schoonfamilie heeft zich bij ons uitgenodigd en ik heb bier moeten halen. Ik zie er weer als een berg tegenop. Nog een paar uurtjes afzien, dan mag ik naar bed. Veel plezier allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Goedenavond, Ik wil iedereen hier een prachtig 2014 toewensen. Vooral alle mensen die mij ooit geholpen hebben het drankgebruik "onder controle" te krijgen. Het zijn er teveel om op te noemen maar stuk voor stuk waren, en zijn, ze een geweldige steun voor stoppers en in iets mindere mate voor minderaars. Laat 2014 brengen wat jullie er van hopen, stoppen of minderen met drank is in elk geval de beste start voor alle goeds. Wens dat het lukt wat je je voorgenomen hebt, tenslotte ben je hier omdat het teveel was. Dag vrienden, maak er wat van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Even iets proberen: Het weer bij elkaar geraapte troepje Toch maar in de pan En het resultaat. Ik zit dus voorlopig goed, maar voor jullie ook een fijne jaarwisseling en een nog beter 2014. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Lekker hoor. Ik vond oxazepam, goed spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ziet er goed uit Dylan. Hoe is het met je kachel? heb je die ook schoon gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 (bewerkt) He Arjan en dan lees ik de felicitaties met je eerste droge maand, goed gedaan!! De kerst overleefd, dan moet het vanavond ook gaan lukken, gewoon adem in, adem uit en zodra je met goed fatsoen kan afhaken, lekker naar bed, dat doe ik ook, Ga echt niet wachten tot iedereen weg is, Daar zorgt mijn drinkende (weliswaar matig) partner maar voor. In ieder geval sterkte ermee! 31 december 2013 bewerkt door Hardleers Arjan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Nou Bolletje, ik merk zojuist dat dat nog een hele onderneming gaat worden. Er is ook voor, laten we zeggen een oliebolletje of acht, áchter de kachel gekomen. Het is zo'n ouderwetse kachel die 's-nachts warmte opslaat, tegen de muur en onder een tafel. Daar kan ik dus zo niet bij. Voordeel is dan weer wel dat je er niks van ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ook voor mij een dag om terug te kijken. Vorig jaar om deze tijd lag ik ziek op te bank, ziek van de drank die ik dagen daarvoor had gedronken. Kon geen oud en nieuw vieren met mijn dochter, te ziek. Zij is naar vrienden gegaan, zodat ze toch oud en nieuw kon vieren. Oudejaarsdag vorig jaar was toch wel het dieptepunt in mijn alcohol gebruik. Toch duurde het daarna nog ruim 3 maanden voordat ik het lef had om hulp te zoeken. Ik sta nu ruim 8 maanden droog. Therapie was/is zwaar. Ik heb hele grote en belangrijke stappen gezet naar een leven waarin ik zelf mijn koers kan bepalen. Ik ben er nog niet, maar ga vol vertrouwen verder op mijn pad. Mijn toekomst ziet er een stuk zonniger uit. Ik wens jullie allemaal een heel goed uiteinde van dit jaar en een goede start van het nieuwe. Verder wens ik degene die het nodig hebben (omdat hun partner of kind er vanavond niet bij is of omdat de verleiding om toch te drinken heel groot wordt of ....... ) heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Heb je geen hond Dylan En met zo'n staalwol sponsje kom je ver hoor. En als je er nog aan kan komen wat kachelpoets. Misschien verkopen ze dat nog in een oude drogisterij en anders op internet. Maar ik hoop dat het niet al te veel schade geeft aan je kachel. meestal is dat de trots van de huiskamer. Hartstikke goed Kastanje 8 mnd. droog. Nu op naar het jaar. :rose: :rose: Groot gelijk H.Leers lekker bij tijd de koffer in. Kan er niets gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Nee joh, zo'n ramp is het helemaal niet. Was het maar een mooie kachel maar dit ding was 10 jaar geleden al rijp voor het grof vuil. Alleen wil mijn verhuurder daar nog niets van weten. Hij is te oud voor dat soort dingen meent hij, en dan bedoelt hij zichzelf haha. Bovendien is het gelukkig geen vette troep merk ik. Het droogt op en dan laat het zo los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Hallo allemaal Blij dat ik niet drink vanavond....onverwacht een show aankomende nacht om half twee En eerlijk, een dronken buikdanseres ???? Nou neu. Not charming. Dus 0% bier en wat hapjes. Gelukkig wint buikdansen het altijd van de drank, maar toch voor de zekerheid een groen pilletje genomen. Fijne avond iedereen. Mijn voornemen voor 2014 ? Geen. Ik hoop en wens op minder negativiteit op mn pad. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Ik wil iedereen een fijne jaarwisseling wensen. de rest komt morgen. Ik zit spelletjes te spelen op mijn pc. Ben ik het zat ga ik naar bed. Fijne avond allemaal, hou het droog tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Jij ook AR. Ik heb me even teruggetrokken. Het gaat wel. Gelukkig had ik nog wat pilletjes liggen die ik kreeg om er de ergste narigheid van een uit de hand gelopen rugprobleem mee onder de duim te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden