toine Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 jim morisson van the doors, ben ik nogal fan van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Goedemorgen! Prettige kerst gewenst voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Volgens mij eten sommigen zich meer gans dan ongans Hanneke :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Fijne kerstdagen gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Hoi Hoi, Fijne dagen allen. Een groet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 mijn kerstboodschap voor iedereen neem jezelf niet te serieus, zie overal de humor van in en zoek vooral geen diepgang of diepere betekenis van dingen, stelt je vaak teleur en helpt je niet verder gewoon alles met een korreltje zout nemen en niet teveel nadenken of zoiets... ga een laatste bezoek brengen aan flappie.... http://youtu.be/P_lhoe93DvQ Otje en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Goedendag allemaal Vergeet niet de deur van de schuur dicht te doen, toine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 of juist wel............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 net een frisse neus gehaald in de binnenstad maar behalve de ijsbaan op de markt is er helemaal niets te beleven wat een anti-climax na alle drukte op weg naar Kerst toe. achter de Kerster en pc dan maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Bolletje, Bolletje gefeliciteerd met 4 droge jaren. Een mooie prestatie Bolletje. En nu op naar het vijfde jaar, dat lukt vast. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Ook van mij goede dagen, kransgenoten. Vieren, die zonnewende. De agnost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Ik moest zo nodig de beitels van zolder halen En binnen no-time hier weer een werkplaats Maar het is gelukt (wist niet dat ze nog zo scherp waren, au) Veel plezier allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 En heb je een mooie totempaal van de kerstboom gemaakt? Ik heb trouwens geen boom in huis. Dat vind ik maar gedoe. Zo even zalm eten en verder hou ik het simpel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 En ik heb nog een tip. Er zitten hier velen die wel wat met Boeda hebben, of enigzins in het boedisme inspiratie vinden. Dan is de tentoonstelling van Hundertwasser in het Cobramuseum in Amstelveen leuk om te doen. Nog tot 5 januari of zo. Ook op 1 januari. Dat moet voor een Adb-er te doen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Hey Mai heb je al een beetje lekker gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 en wij hebben weer het record snel-gourmetten verbroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Nou Wijfie, gisteren wilde je hem nog naar huis halen, weet je nog?Morgen komt J voor 1 dag thuis, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Hoe heb jij het vandaag gehad Aggie? Een beetje naar je zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Ik heb het prima naar m'n zin gehad Aggie. Niet veel gedaan vandaag Alleen het hoognodige en verder een film gekeken en veel opgezocht op internet. Ga als de film gedownload is dadelijk naar Pim van Bommel kijken. Hij heeft een boek geschreven over bijna doodervaringen en daar is nu een docu van. Niet al te laat naar bed want morgen moet ik werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Hopelijk zien we je na 3 mnd. dan weer terug Merenwen en heb je de kracht om het vol te blijven houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Wat bedoel je Aggie, was het gisteren met de kabouter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden