Spring naar bijdragen

Zondag 15 december 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, even uitbuiken van het ontbijt van Yvonne, eigenlijk zou ik met Will ( ben je nog met je vriendin?) een dagje in de haven moeten bikkelen om de zaak weer in evenwicht te krijgen, hier overigens waterig zonnetje...

Ja hoor Eline, en het gaat goed eindelijk. Was voor beiden een grote aanpassing, maar we komen er goed uit. We lopen allebei op wolkjes tegenwoordig :D Vandaag zit ze in Rotterdam een Primemarkske doen ;)

Hier lekker uitwaaien zonder zonnetje, wel veel water :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Rich text editor, editor_52ad73988cfdc, press ALT 0 for help.form{border: 1px dotted #FF0000;padding: 2px;}

 
img.cke_hidden{background-image: url(http://forum.verslavingdebaas.nl/public/js/3rd_party/ckeditor/plugins/forms/images/hiddenfield.gif?t=393844341de5ef1f95b315754bc263c6);background-position: center center;background-repeat: no-repeat;border: 1px solid #a9a9a9;width: 16px !important;height: 16px !important;}
a.cke_anchor,a.cke_anchor_empty,a[name],a[data-cke-saved-name]{background:url(http://forum.verslavingdebaas.nl/public/js/3rd_party/ckeditor/plugins/link/images/anchor.gif?t=393844341de5ef1f95b315754bc263c6) no-repeat left center;border:1px dotted #00f;padding-left:18px;cursor:auto;}img.cke_anchor{background:url(http://forum.verslavingdebaas.nl/public/js/3rd_party/ckeditor/plugins/link/images/anchor.gif?t=393844341de5ef1f95b315754bc263c6) no-repeat left center;border:1px dotted #00f;width:16px;min-height:15px;height:1.15em;vertical-align:text-bottom;}
div.cke_pagebreak{background: url(http://forum.

 

Ben al weken bezig met dit soort dingen intypen. Telkens, zodra mijn hoofd ervan begint te tollen, lees ik tussendoor even bij op het forum.

 

Krijgen we dit !! Hahaha.

 

Nou ja, knippen en plakken werkt bij Bol blijkbaar wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag, lijsters.

Heerlijk uitgeslapen, ben al wat aan 't verschuiven, morgenavond laat weer de nacht in.

K&G rules hier, meissie is al met ontie naar bossie, als ze terug is ga ik 'n dik engels sunday breakfast in mekaar draaien.

Alleen zonder de beans on toast.

 

Ik vind het idd. erg raar en rot dat je weet dat er geen berichtjes van Lytse zullen komen, 'n echt gemis.

 

Will, mooi dat je zo goed gaat, ouwe. Maak er wat van.

 

De rest natuurlijk ook, goes without saying, eigenlijk.

Hou 't zo droog als je wilt, lijsters.

 

De kurkdroge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag mensen!

Lekker uitgeslapen en helemaal klaar voor lazy sunday :)

De boog moet niet altijd gespannen staan, wel?

Gisteren een feestje gehad van m'n beste vriend.

Vroegtijdig het toneel moeten verlaten..

God, wat kunnen zatte mensen irritant zijn.

Wetende dat ik vroeger ook zo rondliep, geeft me

nog meer motivatie om droog te blijven staan.

En, ik word niet wakker met een verschrikkelijke kater :)

Have a Nice day!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen!

Ik sta dus alweer uren ingelogd, zie ik, en nog niet eens het fatsoen gehad om iets te zeggen. Sorry! Ik zal even weer de cookies van het internet verwijderen, zodat ik wat minder onfatsoenlijk kan meelezen. ;)

Ik wil me wel op het dagpact zetten, maar ach geef de moed maar op dat het me ooit gaat lukken om te quoten en/of te knippen en te plakken.

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

Ik vind het idd. erg raar en rot dat je weet dat er geen berichtjes van Lytse zullen komen, 'n echt gemis.

 

 

Will, mooi dat je zo goed gaat, ouwe. Maak er wat van.

 

 

 

 

Doe ik Had, blij je ook hier weer terug te zien, en ja hoor. Ik mis ze ook. Die supervriendelijke toets elke keer weer  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...