Spring naar bijdragen

Zondag 15 december 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond!

Ik zie dat ik alsnog op het dagpact terecht ben gekomen, waarvoor dank. Ik heb echt een luie zondag. Ben even naar een ander dorp geweest, heb cola gehaald en een panty en toen weer terug naar huis waar ik bedacht at ik Turkse Pizza wilde eten. En dus weer terug naar de supermarkt. Ijsbergsla, tomaat, sambal in het mandje en dan tot de ontdekking komen dat ze geen Turkse Pizza verkopen. Grmbl. En dus alles wat ik had gepakt weer teruggelegd en maar een kant-en-klaar maaltijd gehaald. Was lekker, maar had liever een Turkse pizza gehad. :P

Kirky, gefeliciteerd met de twee weken! :rose:

Hier staat ook alles nog gewoon op zomertijd. Ik had het wel veranderd, maar het is terug veranderd. Nou ja, ook goed. ;)

Ow, ook nog een spannende week deze week. Ik hoor aan het eind van deze week of aan het begin van volgende week of ik een ronde door ben voor een leuke baan. Ik wil die baan! Maar goed, er is een interne kandidaat en of die het wordt is nu even de vraag. Anders heb ik kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, ik kan helemaal niets met/op het forum. En dat frustreert dan dusdanig dat ik het forum weer vergeet.

Ik kan niet kopiëren en plakken, niet quoten, niet multiquoten. Als ik de tijd aanpas, dan veranderd hij vanzelf terug. Ik ben nooit zo van het muziek plaatsen geweest, maar ik ga ervan uit dat ik dat ook niet kan. Het is verder, qua lay-out, een mooi forum, maar technisch gezien schort er wel wat aan. Maar ik snap ook dat als het over het algemeen wel werkt, dat ze er niet snel iets aan zullen doen. Het is geen spoedklus. Het functioneert, maar niet optimaal. Ach...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...