Kohtje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Kohtje; Dit is een goeie oefening eigenlijk zo"n nieuw forum. Hulp vragen als je er niet uit komt. Hulp accepteren. Durven proberen en Leren. ja ja.. ik leer, ik ben bezig te acceperen, te aanvaarden. 't Is een proces, heeft z'n tijd nodig. Ik vind dit nieuwe forum zo "galmen", 't ouwe was zo lekker knus en "bedompt". Kon het bijne blindelings met muis en toetsenbord bedienen, puur op routine. De vele nieuwe mogelijkheden schetteren een beetje in m'n brein. Ik vertrouw er op dat het allemaal goed gaat komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dylan ik verander niet steeds mijn naam. De eerste keer in 7 jaar. Paste beter bij het plaatje. Zie het niet als probleem. Toine: Soothe opereert sinds gisteren onder de naam Ludwig. Vervelend dat mensen steeds de naam gaan veranderen enkel omdat het kan. Jopie heb ik gisteren dacht ik, nog even gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik zou mijn oude avatar wel terug willen, Maar heb niets opgeslagen. Zou ook niet weten hoe dat moest trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Rapilos, via google.nl en dan Plaatjes intikken. Vervolgens iets uitkiezen, met rechts erop klikken, de url kopiëren en plakken bij je profiel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Toine hoi, Je ziet, ik leef nog. Take care hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Rapilos: Je naam is voor anderen niet zichtbaar. Plaatjes kun je om het even waar vandaan halen. Aan het inloggen is vlg. mij weinig veranderd. Ook wanneer ik eerder niet eerst uitlogde kwam ik ingelogd weer binnen de volgende keer. De mogelijkheid eerste/laatste bericht, of beter gezegd het ontbreken daarvan is inderdaad een klein minpuntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 hee, dylan.. zou voorlopig misschien wel even een oplossing voor me zijn.. Maar hoe krijg ik een door jou opgeslagen avatar op mijn plekkie? De chaos in m'n hoofd wordt voor een groot deel veroorzaakt door mijn digibetisme, wat weer een gevolg is van mijn afkeer van computers en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik lees over de vele nieuwe mogelijkheden op het nieuwe forum. Nou,..ik zie ze niet. Eerder veel minder mogelijkheden. Maar ja, zal er ook wel geen verstand van hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Kohtje hoi Easy does it, toch. Jij hebt de hogere macht aan je zijde. ik niet. En ook ik kan het. 14 november 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dylan, Ik moest altijd eerst inloggen, Dat hoeft nu niet meer, Nancy, Dank voor het advies. Snap er geen bal van. Daar ben ik echt te a-technisch voor. Snap hoe Khotje zich (ook) voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Kohtje hoi Easy does it, toch. Allemachies.... zie het nu pas. Jeeeemig, je lijkt niet meer op jezelf.. hellepieee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Nee Agnieta, jij bent zeker de enige niet die er zo'n moeite mee heeft. Wijfie, Ja, zal het ook wel even de tijd moeten geven. Kan idd, altijd heel erg slecht tegen veranderingen. Ook in het dagelijks leven. Dus..zegt dat waarschijnlijk ook wel wat over mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 haha, rapilos.. ik snap jou wat dat betreft ook. Ik heet nu "Ervaren Forummer".. nou, nou.. Ik voel me hier nu zo groen als gras.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Always....ta ta.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Da's een goede vraag Kohtje. Ik heb ze opgeslagen in een word bestand, niet eens zo handig van me eigenlijk, maar ach, dat ging snel en dacht dat ik ze toch niet nodig zou zijn haha. Wat ik kan doen is ze in de vorm van een jpg even ergens neer zetten. Handig misschien dan op de pagina die je ziet onder de vraagtekentjes in mijn onderschrift. Moet ik wel even weten welke ik dan precies moet nemen want dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Dan kunnen jullie ze daar vandaan pikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Je kan gewoon zien wat iedereen hier aan het doen is... Wat dan? Aan het puzzelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) En toch vind ik dit wel weer wat hebben ook..... Hoe behulpzaam iedereen is enzo.. En ach, ik hou wel van verandering , dan wordt t niet saai..... 14 november 2013 bewerkt door VM1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 http://youtu.be/LuJ4hbkLiY0 klinkt simpel, maar zo waar.... als ik hier een beetje druk kom binnen vallen, gewoon zeggen.. hi hi.. klein leuk verhaaltje.. en dit is al eerder gebeurt met mijn hondje, al goed lekker tomatensoepje gemaakt, heerlijk.., was nog wat heet, dus even andere dingen gaan doen... wil na een tijdje de soep gaan eten, kommetje leeg! zit mijn hondje op bed, ogen naar beneden, vol schaamte in elkaar gedoken met de woorden, luister nou ik heb echt niets gedaan hoor.... zijn hele hoofd werkelijk rood van de tomatensoep en balletjes in zijn oren ontroerend leuk hihi Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Kohtje hoi Jij hebt de hogere macht aan je zijde. ik niet. Jij hebt 'm ook aan je zijde, hoor... je luistert er alleen niet naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Rapilos; Ga maar eens met je muis naar mijn naam, niet klikken.. Gedaan! En dan? Lenie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) als je het weet is het eigenlijk heel simpel rapi. ik had het plaatje opgeslagen op mijn desktop en toen daar vandaan geupload als avater. als het kon deed ik het even voor je. 14 november 2013 bewerkt door Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Gedaan! En dan? hihihi...lol...word er een beetje melig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dylan, er is nog niets gebeurd en ik snap er nu al niks meer van... Mijn avatar was dat met dat potlood en lineaal.. Moet ik nou straks op jouw vraagtekentjes klikken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 leuk plaatje pieps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Heee ik zag Toinemanski long time no read heeft iedereen die hier ooit schreef soms bericht gehad van de mods?Ineens meer frummers hier te zien, lijkt wel een reunie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden