Spring naar bijdragen

Donderdag 14 november 2013


Jen

Aanbevolen berichten

De knop om in te loggen doet het hier niet, dan maar via een omweg...

 

Toine, wat leuk om je hier weer te lezen, ik heb vaak naar je gevraagd! 

En idd, WAT ETEN WE VANDAAG??  :P

 

Wijfie, dit is gewoon het beste voor hem, die onderzoeken zullen zeker nodig zijn. Dat zijn humeur eronder lijdt, snap ik.

Maar het is even niet anders. Sterkte ermee! 

 

Shahire: van harte gefeliciteerd!!   :present:  :heart:  :rose:  :present:  :heart:  :rose:  :present:  :heart:  :rose:  :present:  :heart:  :heart:  :rose:  :present:  :heart:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja wijfie gaat de laatste tijd niet zo goed met het drinken, moet een keer klaar zijn.

gaat het even goed en dan glijden we weer af, kost zoveel kracht..

 

wat we gaan smikkelen vanavond ohoh..

 

heerlijke zelfgemaakte nasi met pittige kruiden - ui - selderij - spekkies - ei - ham.

met hete kip gemarineerd in ketjap - honing - ui - knoflook.

je bent er een dag mee bezig, maar dan heb je ook wat.....haha

 

leuk om terug te zijn. bon appetite :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Nancy! Ik vind het eigenlijk boven verwachting. Voor sommigen misschien even wennen maar veel is toch ook hetzelfde gehouden.

Wat extra mogelijkheden, misschien zelfs wel te veel, maar die "hoeven" niet gebruikt te worden.

Met Bailey gaat het nog steeds uitstekend gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, t is zeker even wennen hier, veel inderdaad wel hetzelfde gebleven, maar ik mis de gezélligheid van het forum,

maar waar dat nou in zit....Misschien vanwege de kleur blauw, dat komt koel over...oranje was warmer. 

Klinkt als gezwets, maar ik ben daar nou eenmaal gevoelig voor. Ook al die andere avatars, mooi hoor, maarrehhhh...

wennen dus. 

Fijn om te lezen dat met Bailey alles goed gaat! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, iets naar boven stelde ik een vraag over dit:

 

5 leden, 5 gasten, 0 anonieme gebruikers

 

weet jij misschien hoe het dan juist zit?

 

Bv net was het niet meer bot google in het blauw (gisteren nog wel) maar nu in het zwart met (1) achter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Nancy 

was gister al weer snel weg...maar het gaat lekker hoor met de hondjes.. mn opvanger gaat begin volgende maand weer weg.

Er is geen land mee te bezeilen, dus ze willen hem niet herplaatsen...hij gaat terug naar Spanje en mag daar oud worden bij de stichting

bewerkt door Lenie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine, Soothe heet sinds gisteren Ludwig en heeft nog op je gereageerd vandaag... Jopie is er ook nog, maar neemt even wat afstand, geloof ik. 

 

Goh Lenie, dat is toch ook wat, hondje weer terug...  oeps, wijziging, ik reageerde op iets wat ik op facebook had gelezen, niet zo netjes om dat hier te doen...

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mensen, ik ben jullie even kwijt voorlopig, denk ik. There are no bad days, just good days and learning days.. Ik zit voorlopig even in de "learning-mode". Ik moet weer leren te lezen, ben de draad een beetje kwijt. Ik moet nieuwe (vernieuwde) namen leren kennen, en heel apart: nu iedereen zich zo'n eigen avatar kan aanmeten, herken ik mensen ineens (bijna) niet meer.. wat mij betreft: hulde aan fruitvlieg!

Al met al kom ik nu even niet toe aan inhoudelijke berichtjes wat betreft verslaving de baas..  Ik hoop snel weer een soort van vertrouwdheid te gaan voelen met het forum dat zo'n wezenlijk onderdeel is gaan vormen van mijn leven in herstel.

 

:wacko: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind er weinig aan mensen.

Alles is zo vreemd op dit nieuwe forum.

Hoe komen jullie dan aan die plaatjes bij je naam?

 

En ik mag hopen dat mijn voor en achternaam, echt niet zichtbaar is voor de rest.

Schrik steeds als ik mijn berichtjes terug lees en zie in vol ornaat mijn voor en achternaam erbij staan.

 

En inloggen hoef ik ook al niet meer.

Kom direct al ingelogd binnen.

Wel de nieuwe link van Tactus gebruikt.

 

Ook heel lastig dat ik steeds helemaal moet scrollen om naar boven en naar beneden te gaan.

"Vroeger"kon je gewoon op eerste of laatste bericht klikken

 

Zucht,..was alles nog maar oud en vertrouwd :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou graag, Dylan! Ik heb het nou al drie keer veranderd, maar kan mezelf er nog niet in vinden...aan de andere kant

had ik dezelfde avatar als Jane, dat was soms nogal verwarrend, dus misschien maar laten zo??

He gat, net als de anderen kan ik mijn draai hier nog niet vinden, snap Kohtje en Rapilos heel goed  :blush:

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...