Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Mmm, moet het nog vierkant maken, dat is mooier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Toen de vogels nog spraken en Jen niet uitgebroed hadden. Mooie tijden waren dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dag lieve forummers, Hier gaat alles goed, ik ben nog steeds adb en dat wil ik blijven. Wat betreft de vernieuwingen op dit forum: ik ben nu al meer dan een uur bezig met een plaatje te zoeken op internet en dit als avatar te plaatsen maar het lukt gewoon niet dus dat laat ik voor nu, is niet goed voor mij, wordt ik of boos van of verdrietig of allebei, grrrrrrr..... En dan voel ik alweer de tranen. De laatste tijd jank ik om niets, werkelijk gênant. Wie is wie, het schijnt dat er nogal van naam gewisseld is, maakt mij onzeker. Al met al, het is niet echt fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goedemorgen voor diegene die er net nog niet was of nog gaat komen. Jaap jouw avatar is heelllllllllll duidelijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hey Geertje, rustig aan meiske. Ik herken je gevoelens van onzekerheid, maar die zijn niet nodig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 En ik moet er weer vandoor, lange dag, ik moet nog leren met al die mooi features, maar dat gaat zeker komen. Doei, doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Nou, wilde ik de haan van Jen liken, zegt dat stomme 'vind ik leuk knopje' dat ik vandaag al het maximale aantal likes heb gebruikt. Heb nog niets geliked. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Agnieta, wanneer komt je avatar (ik ben niet nieuwschierig hoor) trouwens ook een goede morgen. Iedereen is naar mijn weten zijn oude pb's kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 In de verjaardagskalender staat dat Shahire vandaag jarig is. Weet iemand ook of dat zo is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Wat een aanstekelijk enthousiasme hier. Ik ga maar afwassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik ga ook maar wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hey Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hey Goedemorgen! Ik had ergens gelezen dat jullie aan een dagpact doen hier? hoe werkt dit? Wil er graag aan meedoen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goeie morgen Kim. Hier zit je op de dagdraad en inderdaad hier wordt ook het dagpact gestart. Ik weet niet of het voor vandaag al gestart is maar ik zal even voor je kijken. en anders start ik het en zet je dan jouw naam er onder? Welkom trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Wat zijn we uitgeslapen hè Bolletje? Ik ga aan de slag Nou Akkie ik dacht probeer het zelf anders krijg je dat anderen het altijd voor een persoon moeten doen. Beter als je het gelijk zelf leert.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 DAGPACT Albert Lytse Kim Agnieta Joris Nog een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Als ik soms wil reageren kan dat niet, dan reageert het onderwerp niet en kan ik niets typen. Meerderen last van???? Ben werken mensen. Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goede morgen, toch inderdaad ff wennen..... Ziet er allemaal zo "modern" uit! "4 leden, 4 gasten, 0 anonieme gebruikers" staat er onderaan. De "leden" hun namen staan er uiteraard bij, die gasten, zijn dat dan niet ingelogde leden? En de "anoniemen dan mensen die lezen zonder dat ze hier een account hebben? En de bots dan? Zoals google of Bing? Want die staan wel "ingelogd" als leden soms. Of heb ik het helemaal mis! (pffff iedereen kan liedjes enzo plaatsen met clipje en al... ikke niet! Gelukkig misschien ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoi Vlaamsmeisje, leuk dat je 'Kenny' als avator hebt gekozen. Ik vier vandaag mijn 1000-ste bericht en ben gepromoveerd tot 'Ervaren Forummer', jippie, yahoo! VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Joris nog even en je wordt oudgediende. Stug volhouden. Dus Bolletje en Lady Jane zijn een soort 'Goldmembers'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goedemorgen die al weer aardig opschiet. DAGPACT Albert Lytse Kim Agnieta Joris Wimmelt een mooie dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 iemand nog iets leuks te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoi Toine, Wat eten we vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden