Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ja VM, weer wat anders dan een linkje plaatsen he hihi Jemig wat een bezopen knipoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ik zie dat ik hier geen vrienden heb, dat valt me wel tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zo op rtl 8 The Gueen met helen Mirren en ik moet weer huiswerk maken het was leuk back to busyness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Er zit ook een limiet aan de 'likes' en vrienden toevoegen... Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Jen wel hoor maar er is weinig overzicht bij mij ik zie maar 2 berichten tegelijk en mis de helft steeds later maar eens kijken of ik dat kan veranderen dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 in elk geval wat extra smileys gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Geweldig Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 In ieder geval fijn dat jullie meer hulp krijgen Wijfie. Het is allemaal wat. Ik zie bij mijn schoonvader de achteruitgang inzetten. Lijkt me als partner heel wat om je daar zo goed mogelijk aan aan te passen. Sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Haai, Forum wat vernieuwd! Tis wel lastig even de weg vinden. Waar vindt je een profielfoto en emoticoms, anyone? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 weeeeeeeeeeeeeeeet niet!!!!!!!!!!!!!! Weet wel dat ik al direct een ban heb voor het plaatsten van linkjes/Ik geloof dat ik tot februari ...geen linkje meer mag plaatsen... Als ik het goed begrepen heb he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ahaaaaa avatar gelukt, nu nog naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Haha VM. Alleszins goed dat je niet volledig geband bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zien "jullie " ook mijn "aandachtspunten " enzo..?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 'k Denk dat jij alleen aandacht aan die punten moet geven, wij niet zozeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 bedoel eigenlijk waarschuwingspunten en dat ik zelf mijn echte naam etc zie.. zien jullie dat ook? Plus, dat ik mijn naam , als schermnaam wilde veranderen in V.M. en dat lukt niet (cat) weaseltje... hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hoi VM, Je ziet allen zelf je Eigen naam onder je plaatje..je forum naam staat er boven als t goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Tja 'k weet niet VM, ik heb op schermnaarm geklikt, en een nieuwe naam ingevuld + mijn paswoord. Dat volstond. En die echte naam en waarschuwingspunten en zo, dat zien wij niet. Iemand trouwens een idee waarom Miranda geband is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik wil eigenlijk ook graag oudgediende worden. Moet ik dan veel gaan spammen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 V.M Avatar aanklikken dan rechtsboven bewerk profiel. En dan naar schermnaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 haha geloof t wel wezel..veel berichtjes plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Miranda geband?? Ik geloof er niks van, kan niet! En wezel, als jij je naam hebt veranderd, hoe noemde je jezelf dan voorheen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Foto aanpassen is gelukt. Kwam ff kort zeggen dat ik nog steeds droog sta ondanks dat ik hier heel weinig kom (schaam) Ben weer fanatiek aan het sporten, druk op het werk.....en eerdere stoppogingen merkte ik dat ik niet meer dan nodig bezig moet zijn met stoppen met drinken. Niet doen maar er niet teveel over lezen en tikken. Ik zag net dat ik morgen mijn eerste maand erop heb zitten. (zonder een misstap tot nu toe) Veel succes iedereen, Vind het forum veel duidelijker zo. Lijkt ook meer op andere fora waar ik rondhang nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 laten we er gokwerk van maken nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 bb ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden