bolletje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Lieverd nog maar 2 dagen en je hebt je manneke weer bij je. Dan weet je waar je het allemaal voor doet lieverd. ik wens je alle geluk van de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 de laatste loodjes op de detox Bor,dan deze fase afsluitenen aan de volgende fase beginneneen stapje omhoog en niet meer alleen daar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Morgen Bor, morgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Borrie nog 1 nachtje slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Laatste dag alleen !!! Morgen om deze tijd ben je je lieve knulletje lekker aan het knuffelen:DHet is je zo gegund lieverd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Waarschijnlijk laatste Update van Borretje, moet morgen haar gsm inleveren en is dan voor 2 weken compleet afgesloten van de buitenwereld...Gelukkig wel samen met dr zoontje:)* Gespannen voor morgen. Op Detox veel geleerd wat betreft Kalmte en Aanvaarden van wat is. In vervolgopname leren over Moed en Wijsheid.Mist ons allemaal, maar komt terug... Over 2 weken in eigen persoon op het forum. *Volgens mij heeft ze al genoeg moed en aan wijsheid ontbreekt het haar ook niet, maar goed wie ben ik om daar over te oordelen...Kalmte en Aanvaarding !!! Lieverd, in gedachten ben ik bij je... Geniet lekker van je knulletje, eindelijk weer saampjes !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Borretje respect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Borrie vandaag een belangrijke dag. ik hoop dat je nog een beetje geslapen hebt. fijn dat je vandaag je zoon bij je krijgt. geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Woensdag 29 / 12. De hereniging van Bor met haar zoon. Bor, vanaf vandaag twee weken aftellen dus en dan kun je weer contact met de buitenwereld hebben. Maar eerst.................. knuffelen met zoon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Lieve Bor, geniet van de aanwezigheid van je zoontje, wat hebben jullie hier lang naar uit gekeken!Wens je héél veel sterkte, succes en warmte in de komende 2 weken, kijk uit naar het moment dat je hier zelf weer komt vertellen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Goeie morgen lieve Borrie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Lieverd,Eindelijk........................De Grote Dag is aangebroken !Ga zo lekker genieten van je knulletje, ik geniet met je mee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Laatste rondenieuwe kansen Borik weet dat je ze gaat benuttenen hoop dat je er ook van kunt genietentussen het harde werken doorgo girl!!! power!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Lieve Borretje,Dat je maar een hele goede tijd mag hebben,samen met je zoon.Ik verheug me op je terugkomstKore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Laatste SMS van ons Borretje voordat ze hermetisch wordt afgesloten van de buitenwereld voor 2 weken !!! *** Lieve Frummers, vanmiddag om 3 uur word ik herenigd met mijn zoon. Ik heb er 3 maanden over moeten doen om me door jullie te laten overtuigen dat ik wel degelijk een drankprobleem heb.Dat ik daarna de kracht had om een half jaar te moeten wachten op de juiste hulp komt ook mede door jullie, Lieve ervaringsdeskundigen Mijn dank is groot, zonder jullie zou ik niet staan waar ik vandaag gekomen ben...Ik zal mijn zoon straks in stilte een extra knuffel geven van een forum dat zijn moeder zodanig heeft geholpen waardoor zijn toekomst er een stuk rooskleuriger uit zal zien.Later als hij groot is, zal ik hem vertellen over een heleboel lieve mensen die dit mede mogelijk hebben gemaakt.Bedankt ! ***Zo en nu ga ik wederom effe flink janken...Ik mis je, mijn soulmate en ik zie je over 2 weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Mooi bericht.Succes Bor de aankomende twee weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Mooi bericht.Veel succes Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Ik ken niet het hele verhaal hierachter. Maar er is veel kracht en dankbaarheid in je berichtje, Borretje. Ik wens je veel succes en sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Bor, als het goed is heb je je zoon alweer een half uur gezien. Veel werk zullen jullie ongetwijfeld gaan verzetten, niet alleen de komenden twee weken maar ook de tijd die daarna komen gaat. Ik vind het geweldig voor jullie dat jullie dit traject samen ingaan. Take care Borretje. Doe stille voort zou Rudy zeggen en alles komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Borretje, nu samen met je knulletje . Je hebt het gered en zelf gedaan. Je bent de strijd zelf aangegaan Borrie, een geweldig 2011 en dan met je hele gezin compleet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Borr:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 op naar 12 januari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Bor, dag twee alweer, nu samen dus .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden