Spring naar bijdragen

borretjes draadje


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 370
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waarschijnlijk laatste Update van Borretje, moet morgen haar gsm inleveren en is dan voor 2 weken compleet afgesloten van de buitenwereld...
Gelukkig wel samen met dr zoontje:)

* Gespannen voor morgen.
Op Detox veel geleerd wat betreft Kalmte en Aanvaarden van wat is.
In vervolgopname leren over Moed en Wijsheid.
Mist ons allemaal, maar komt terug... Over 2 weken in eigen persoon op het forum. *


Volgens mij heeft ze al genoeg moed en aan wijsheid ontbreekt het haar ook niet, maar goed wie ben ik om daar over te oordelen...
Kalmte en Aanvaarding !!! :)

Lieverd, in gedachten ben ik bij je...
Geniet lekker van je knulletje, eindelijk weer saampjes !!! :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste SMS van ons Borretje voordat ze hermetisch wordt afgesloten van de buitenwereld voor 2 weken !!!

***
Lieve Frummers, vanmiddag om 3 uur word ik herenigd met mijn zoon.

Ik heb er 3 maanden over moeten doen om me door jullie te laten overtuigen dat ik wel degelijk een drankprobleem heb.
Dat ik daarna de kracht had om een half jaar te moeten wachten op de juiste hulp komt ook mede door jullie, Lieve ervaringsdeskundigen :)

Mijn dank is groot, zonder jullie zou ik niet staan waar ik vandaag gekomen ben...

Ik zal mijn zoon straks in stilte een extra knuffel geven van een forum dat zijn moeder zodanig heeft geholpen waardoor zijn toekomst er een stuk rooskleuriger uit zal zien.
Later als hij groot is, zal ik hem vertellen over een heleboel lieve mensen die dit mede mogelijk hebben gemaakt.

Bedankt !
***


Zo en nu ga ik wederom effe flink janken...
Ik mis je, mijn soulmate en ik zie je over 2 weken :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, als het goed is heb je je zoon alweer een half uur gezien. Veel werk zullen jullie ongetwijfeld gaan verzetten, niet alleen de komenden twee weken maar ook de tijd die daarna komen gaat. Ik vind het geweldig voor jullie dat jullie dit traject samen ingaan. Take care Borretje. Doe stille voort zou Rudy zeggen en alles komt goed.:heart::moon::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...