bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Oma An van harte gefeliciteerd lieverd. Wat ontzettend fijn voor je, en zo te horen is alles goed gegaan. Nou geniet er maar lekker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 An wat een goed nieuws! GEFELICTEERD!!!!!! Valt gelukkig mee Joop tot nu toe iig! Heee Donnetje, leef je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Dus Jopie ben je 8 euro rijker pfff das nog eens uit eten met de familie zeg ;-) Nou lekker dus heeft dan waarschijnlijk ook angstzweet genoeg gekost, maar 8 euro voor 5 min. werk nie gek, met een bak troost erbij goed verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Proficiat Ann!! Hoe heet ze? Amper Ya, amper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 An gefeliciteerd , jij en je hele familie. Dus er kwam gister al witte rook uit...de schoorsteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 nou oma "an" gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 An.... helemaal te gek gaaf.... gefeliciteerd. Pfff, Hannah, lange weg dus helaas.. Na Jopie... zie je, soms valt het tegen, soms valt het mee, mooi En nu, wegwezen Von, hoogte tijd. Luitjes... laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Heeerlijk he Han! Begin November wordt mijn oppas kindje geboren! Kan nu al niet wachten! Heerlijk zo,n warm klein kindje op je buik! En wordt hij vervelend..........dan komt mama hem weer ophalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Over 6 dagen sta ik 1 jaar droog! Nu had ik bedacht dat ik wel een klein of groot kadootje verdien;) Maar kan maar niks bedenken hihi! Das toch ook wat he, heb ik zoveel geld bespaard door niet meer te drinken en nu weet ik niet eens iets te verzinnen om mezelf te verwennen;( Wat een luxe probleem zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nog ff terug dan Ya:D (zit weer uit te stellen) wat denk je van een leuk dagje shoppen of sauna komplex met je maatje, die dan toevallig ook net een jaar vol heeft gemaakt? Of een high tea saampjes, ik zou het wel weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 en dan je onderschrift natuurlijk een beloning extra, gratis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Jaaa samen met m,n maatje Eks;) We hebben nog steeds contact en melden elkaar hoe we ervoor staan! Maar mmmm..sauna?? in m,n blote kont met een Ekster? Dagje shoppen klinkt me goed in de oren ja! Dan kan ik wel los gaan! hihi! Hou je op de hoogte Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ya geweldig meis. Je mag heel trots zijn op jezelf. Bol voelt zich een beetje gammel. Dadelijk maar eens naar de H.a. en eens kijken of ik me daarna wat beter ga voelen. Het duurt nu zo'n week of 3 dus het is mooi geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Thanks Bol maar.......nog even wachten he! 1 November pas;) Succes bij die lekkere huisarts van je! Ga je je vast een stuk beter door voelen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nou he Bor, heb het laatst even terug gelezen maar is net of ik het zelf niet ben! Blijf wel alert,zo zie je vorige week maar even hoe snel het toch weer bijna mis zou kunnen gaan. Maar....trots ben ik stiekem wel op mezelf en Eks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ga even stomen in bad,kijken of het snot wat loskomt! Lig gewoon te hijgen in m,n bed zo dicht zit het allemaal! PPPffff!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Jaaa hier heb ik hem goed te pakken, keelpijn,hoofdpijn,spierpijn,snot....... Dus......griep denk ik ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 lache he yajala, weet er alles van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 @An gefeliciteerd. Leuk voor dochter en oma.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Zo weer terug. Moertjes en boutjes weer vast laten zetten, koelvloeistof bij gevuld alles door laten meten, en op de winterstand laten zetten,en alles laten smeren dus de Bol kan er weer tegen. Hij vond het erg knap dat ik het al bijna 2 jaar zonder alc. doe maar moet wel oppassen dat als ik weer aan een relatie begin dat ik dan niet zo naief moet zijn. Ik zei, "ja maar je denkt toch zeker dat ik niet zo achterlijk ben om weer aan een relatie te beginnen? Daar heb ik dus echt m'n zakken van vol". Verder zit er een verkoudheid vast dus moet ik het maar uitzieken. Dat ga ik dus ook doen vandaag. Dadelijk mijn pyjama aan en bankhangen. Ik mag nu ziek zijn volgens mijn h.a. Beetje rustig gaan tekenen en verder niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nogmaals Goedemorgen, nog net! Ik ben net terug, maar ik word zieker en zieker... Snotter en tranende ogen, hoesten en een knallende hoofdpijn. Dus ook hier...... Eerst maar een vitamientje en pijnstiller ingenomen, en nu ga ik even liggen. Straks "even" bijlezen...pfffff Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: AnHa lieve mensen, ik fiep er zomaar tussen en ben direct weer weg:Gisteravond is mijn kleindochter geboren.Alles goed en gezond EN geweldig!!!Tot later.quote> An, voor jou even teruggekomen!!!Geweldig!!!!! Oma An!!Is alles goed gegaan??Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ook hier niet erg lekker. Wellicht later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Even in bad geweest maar heeft niet echt geholpen helaas. Kwam er zwetend uit,kreeg het me toch een partij benauwd zeg pfffff! Maar even in m,n nixie op bed gaan liggen. Poehhhh lang geleden dat ik zo,n griep had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Een hele goedemiddag allen:moon: Oma An, van harte gefeliciteerd, geniet ervan! En voor de velen zieken onder ons ; Van harte beterschap!!! Ik ben eigenlijk nooit ziek, weleens heel erg moe, een neef van me zei laatst nog,; ''ik was vorige week een weekje ziek, heerlijk uitgerust,moet je ook eens doen'' een weekje uitrusten is voor mij alleen lekker als ik 'rust in mijn lijf en hoofd heb' dan kan ik lekker ontspannen met een pot thee en een leuk boek, nu kan ik me daar (nog) niet op concentreren. Dus dan ga ik liever werken, dat houdt me dan nog enigszins op het rechte pad ik las net iemand die iets over emoties wou schrijven, daar ben ik ook heele rg in geinteresseerd, ga ff terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden