Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 oktober


Mai

Aanbevolen berichten

Borretje ik heb je verhaal gelezen en het gaat me aan het hart. Ik vond het heel aangrijpend.

Daarom voor jou even ingelogd.

Doe het toch niet joh, die paar uurtjes plezier, of plezier is het vast niet meer voor jou, en daarna zolang weer ellende. Ik hoop zo dat je sterk blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, van harte gefeliciteerd!!! :heart:

Ik ben weer eens weg.

Moet straks naar de parodontoloog en ben hééééééééél zenuwachtig.

Trek in alcohol heb ik helemaal niet...het is waar wat ze zeggen. Hoe langer je niet drinkt hoe minder frequent de trek op komt dagen.

Ik heb er meestal nog enkel en alleen last van als ik me heel beroerd voel of er iets heel ergs zou gebeuren maar ik denk dat dat zelfs voor elke doorwinterde stopper het geval zou zijn.

Dus hopen dat alles straks wat meevalt. Komt allemaal goed...sterven doe je er niet van uiteindelijk.

Flauwvallen zou misschien nog kunnen :D

Teveel, Foei!! Hoe ga je het nu verders aanpakken?

Pas goed op jezelf hoor. Voor je het weet zit je terug in die cirkel.

Zieken, goed uitzieken, veel thee en citroen :present:

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

af en toe lees ik nog eens stukjes....

maar eigenlijk (de waarheid): ik ben er niet meer bij

spijtig maar ja, zo gaat het nu eenmaal

teveel aan mijn hoofd

teveel met andere dingen bezig

en toch...

het is nu meer dan een jaar dat ik

via deze site, de mensen AdB ben geworden

hiervoor dank ik

en nu gaat mijn weg verder naar het nieuwe

er wachten mij nu nog juist 2 spannende weken in Belgenland

realistisch gezien zie ik me de eerste tijd niet meer aanmelden / contact hebben

(was al verloren de dag dat ik vertrok - en de maanden dat ik terug was)

er is zoveel nieuw dat mijn pad zal doorkruisen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo tandarts geweest, heel gedoe nog, barsten in kies die gelijmd moesten worden enzo, maar goed is gebeurt, niets gevoeld vanwege verdoving, benieuwd of ik wat voel als verdoving is uitgewerkt

Ya, de ''schutting'' staat er nog, lelijk ding hoor, want moest inene die vrijdag geplaatst worden, dus heb wat houten planken in palen geslagen en daar weer gronddoek voor, moet nog even bedenken hoe ik het verder wil, merk wel, dat de aanvallen van de buurman me meer doen dan goed is, ik zou het eigenlijk gewoon naast me neer moeten leggen, maar elke keer dat ik in de tuin loop, scheldt hij me uit etc.... ik reageer nergens op, behalve afgelopen zaterdag toen mijn zieke vader, een boom kwam brengen, en hij zijn vreemde gedachtenspinsels tegen mijn vader begon uit te zetten, toen heb ik gezegd; " laat mijn vader met rust'' en tegen mijn vader dat ie zich niet met zulk soort personen moest inlaten, pa helemaal van slag, die snapt dat soort agressie niet, buurman schreeuwen, dat ik die grond eerst heb weggegeven en dat het diep triest is dat ik het terug eis, en dat ik de rest van mijn leven achterom moet kijken

:huh:

terwijl ik juist vooruit wil kijken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabs juist om die man te "laten" is het van belang

dat jij wat steviger in jezelf komt te staan. En dat gaat steeds beter.

Je kunt informeren naar bamboe om tegen die schutting te planten, goedkoop, reuzesnelgroeiend en mooi om te zien.

ik weet niet of dit de tijd is om die te planten, maar dat valt te googlen en tel. te informeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psies Akelei, je had dezelfde gedachte als ik, want kan me voorstelln dat buurman daar echt over kan gaan zeiken. Wij willen het uit onze uin heben want is moeilijk in te tomen.

Als je de wortels er allemaal uit wilt halen dan kost dat enorm veel werk, met worteldoek heb ik geen ervaring. Maar er zijn ontzettend veel soorte en erg leuke en mooie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Lieve, lieve Jan!!
Ik heb het weer gered hoor.
Morgen 3 weekjes, ja, ja..

Hoe maakt niet uit..(bleeccchh..)

Feit is zo, joehoe!!:Dquote>


Wist je zelf dat je zo'n deurrrrrrrzetterrrrrr bent?
Het is g..sodeju lastig die eerste dagen.

Eigenlijk ben je nu een bietje de Rocky Balboa
in de ring van de recente stoppers
, Yess :present:


Ennehh :sun:;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...