Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Good murning allen. Ik zit de slaap nog uit mijn ogen te wrijven. Koffie staat door te lopen, thee is al drinkbaar.. Buiten regent het, was november de droogste november ooit, december doet geloof ik zijn best de natste december ooit te worden Ik vind het hallemaal prima, als het dan maar niet gaat vriezen erbij. Zo, de week is weer begonnen, kan ik gaan uitrusten van het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 goedemorgen Igor, Borretje en Fibo. Startklaar, hondje uitgelaten, afgedroogd, boterhammetjes gesmeerd, ik ga er vandoor. Voor allen een mooie dag. En die zon die denken we er maar bij he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goedemorgen allemaal, Bedankt voor de koffie Yvonne! Ben het weekend droog doorgekomen en ben klaar voor een nieuwe adb week... Sterkte voor wie het nodig heeft en een fijne dag, hopelijk zien we het zonnetje vandaag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goede morgen allemaal DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Moge Albert, ik sluit me nog snel aan en dat is het haasten en naar 't werk DAGPACT: Albert Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hoi allemaal! Ik sluit me ook aan voor het dagpact! En nu weer naar het werk... Fijne dag iedereen! Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: AnsMoge Albert, ik sluit me nog snel aan en dat is het haasten en naar 't werkDAGPACT: Albert AnsNancyquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 nu ga ik werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 DAGPACT: Albert Ans Nancy Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goeie morgen lieve kanjers. We gaan er weer voor hé deze week, want dat kunnen we. Iedereen goed geslapen? Zo nu eerst een lekker bakkie om wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goedemorgen, het is echt een donkere maandag voor kerstmis. Hier gezellig de lichtjes aan en nu maar eens koffie. Een beetje wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goeie morgen kanjertje van me Moggel Tinus. Ja ik heb hier s'ochtends al gelijk de lichtjes aan van de kerstboom. die bepaalde sfeer geeft toch een fijn gevoel in deze donkere tijd. En vandaag gaat Toine beginnen aan z'n refu. Een heerlijk gevoel ook voor mij omdat er weer iemand is die met behulp, nu zijn leven droog kan doorbrengen. Een nieuwe start hé Toine? voor jou een grote bos :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goedenmorgen allen ik moet werken, en ik heb zo geen zin, en het stomme is, ik heb zin in een sigaret slaat nergens op, ik rookte bijna nooit s'ochtends, ga het ook niet doen! Ik denk beetje getriggerd gister, toen de AA meeting was afgelopen en ik naar buiten ging stonden er veel te roken, kan je nagaan, sta je buiten , wordt je nog verstikt door de rook, toch raar hoe snel dat is gewend achteraf, want voor het rookverbod, zat ik altijd in de rook, en rookte ik zelf ook, nu voelde het benauwd en ik was blij, dat ik niet meer rookte,maar blijkbaar doet het toch wat met me, want vanochtend wakker geworden met zin in sigaret wonderlijk.... nu met frisse tegenzin naar m'n werk, terwijk ik maar een ochtendje hoef, dus ik moet me niet aanstellen, even een ochtendje werken en dan vanmiddag vrij, ik heb nog een film liggen die ik wil kijken, dus ff doorbijten Gabs Lieve Frummers, fijne dag en hou het droog, ik neem i.i.g de eerste niet vamdaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 goeiemorgen mensen en hier zijn we ons verslapen gebeurt echt nooit, 5ejaars inmiddels dus mag ook wel een keer. en ik te spinnen dus, zonder briefje dat weer wel, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goedemorgen lieve frummels. De werklui waren om 7 uur alweer aan de slag, voegen moeten uit de buitenmuren. Wat een hels kabaal en ik had toch al niet zo best geslapen. Maar ja aan alles komt een eind. Maar voor mij geen kerst dit jaar (zou niet eens weten waar ik de kerstboom neer moet zetten). Nou ja doen we het volgend jaar dubbel op. Dagpact: Albert Ans Nancy Marc Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Mijn Engel zegt: Ga nieuwe uitdagingen niet uit de weg. Volg de weg die voor jou is uitgestrekt. Maar als ik nou niet weet welke weg dat is:huh: Goedemorgen trouwens al te zaam. Jopie, ik was wel wakker hoor, had best wel ff ruzie met je willen maken. Was in één moeite doorgegaan:angry: IK WIL ROKEN!!! Pfffffff, doe ik niet! Net als met drinken, ik weet dat het niets uit zal maken, dus kan ik het net zo goed laten, dat roken. De uitkomst zal er niet door veranderen. Jane, hou jij jouw sores maar dan regel ik de mijne, lijkt me beter. Toch? Maar ff samen klagen is soms wel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 goeie moggeuh allemaal, speciaal voor de maandagochtend twee pakkies kletsmajoors voor bij de koffie gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 goedemoggie all, moet het toch even kwijt.... vanavond aardappelkroketjes met stukje wild en sausje, moest het even kwijt, zo lekker hi kan ik mij de hele dag op verheugen he.... hoe is het hier met iedereen? bambam niet roken he, een trekje en je bent terug bij af, ken dat brr ga wat doen tot vanmiddag doe wat goed voelt he, ben nog aan het zoeken pff toedeladoki toineneman:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Bam Bam ben al een tijd geleden op het forum geweest. Wanneer ben je gestopt met roken als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goede morgen, dank voor alle lieve verjaardagswensen! Doet me meer dan dat jullie misschien denken!!!!! Aicha!! Fijn dat je terug op de goede weg zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hoe is het met het nieuwe hondje Bollie? Weet ge al wanneer ie komt? Wat voor ene is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Vlaamsmeisje, alsnog van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Dank U Marc! (geen mooi verjaardagsliedje? Geniet steeds van jouw muziekjes!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goeie middag Nien en Marc. Heb je een fijne verjaardag gehad Nien? Het hondje is weer terug eigenaar. Daar ben ik blij om en och er zal best wel een speelkameraadje voor Puck komen hoor. We moeten gewoon geduld hebben, maar als ik zo kijk dat ze net als vanochtend de kat aan het uitdagen is en die begrijpt noch steeds niet wat ze bedoeld, dan zou het geweldig voor haar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden