Ans Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Dank je soothe En laten we de liters thee niet vergeten, erg lekker overigens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Log nog ff in voor die borrie;) Ach meisie het kan ook helemaal aan mij liggen hoor echt. Ben ook een beetje supergevoelig de laatste tijd en ik weet gewoon dat dat zich bij mij in overbezorgdheid uit. Maar het gaat over. Ik wens je een hele goeie nachtrust toe meis, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Maar eens zien Mijn ouders weten het ook Komt goed! Watch, Bam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ga mijn mand in, doodop. Fijne avond nog allemaal, en welterusten voor nu of straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hoe ging dat liedje ook alweer van the year of the diamond dogs? Wham bam..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ans strak en dadelijk ben je nog verslaafd aan adrenaline:D slaap lekker straks en als je nog high bent ff aan de meditatie:lips: of rondje joggen, kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik snap Bol wel, deels en kate, en bam en Bor ook soms mezelf zelfs maar altijd deels he, want ik ben een weegschaal en zie vaak 2 kanten aan alles of meer zelfs heel vermoeiend soms. Lekker gaan slapen dus maar, welterusten mensen morgen weer zo'n stormachtige dag eerst maar weer even energie gaan tanken op mijn matje nighty night night. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Volgens mij snapt Borrie jouw bericht ook Boll , ik snap hier wel meer dingen niet , maar wel wat jij schreef, idd uit bezorgdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Truste allemaal, ik ga Nieuwsuur kijken en dan mijn nest in. Doeeeeegggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ga ook slapen zo. Raar hmmm heb ik me zo verheugd op vroeg gaan slapen en niks te "moeten doen".................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Op mijn werk hebben ze voor morgen een bladblazer gehuurd om het terrein schoon te vegen. Soms snap ik niet waar ik beland ben. Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Borrie sterkte meiz en blijven knokken he, trappen hoort daar soms ook bij. Anders hadden ze andere sport moeten kiezen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Heel vreemd... Ik kon me totaal vinden in bol haar posting. Ik reageer minder uit bezorgdheid, meer uit irritatie. Als ik stamp zit daar ook een reden achter, alleen lijkt die in mijn ogen altijd toch minder dramatisch. Wat gek is want ik ben op en top dramaqueen. Ik hou van aandacht. Bij sommigen is er altijd wel iets. Stel je voor dat dat bij mij ook zo is :o Ben ik net zo irritant. Ach ja, heb ik geen last van natuurlijk Bite me Astemblief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Bite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik hou wel van weegschalen. Ze zeggen dat het heel creatieve mensen zijn en absoluut rechtvaardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Lekker beestje Je bloemmekes staan nog mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Het zijn dan ook "specoallekes" hé Moet gaan vertrekken hier, het is schandalig druk nu in de haven. Kom strakjes nog wel ff terug Hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Dan zijne kik allang weg zenne. Ouw moeke moet op tijd in bed. Doe het maar wat rustig aan gij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ben ook een weegschaal. Maar vind dat niet echt makkelijk, en ben ook helemaal niet creatief volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 wie zegt dat het makkelijk moet Jootje alles van waarde heeft zijn prijs he nietwaar Bellefleur? wij schelen maar een dag of 2 enne een paar jaartjes kniesoor die daarop let. trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Zo, de stokouwe hep ff heerlijk voor de lamp gezetuh, met dank aan 'n zekere lijster, en gaat nu heerlijk koesuh. Vandaag nie zo veul gedaan, meer 'n bijkomdag. Morgen is er weer 'n dag. Pitze, lijsters De vroegeslapert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 lekkah voor je kraaitje lekker koese dan maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 kom me even droog afmelden. heb wat pb tjes gehad en erg bedankt ervoor. nu mandje in, de honden slapen al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 rare discussie bij pauw en witteman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden