tasseke Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 JOEHOEEEEEEEEE GOEDEMORGEN DEZE MORGEN Ik wil even iets delen. In al mijn drank en gevechtsjaren heb ik wat strijdt geleverd. ik ben door diepe dalen gegaan en hoge pieken meegemaakt. afkickverschijnselen, ziekte en zeer, terugvallen en nog veel meer domme dingen, ongelukken gemaakt en rijbewijs kwijtgeraakt, veroordeelt en vooral beoordeelt. Gelukkig heb ik door jullie mogen leren om ook weer van de kleine dingen te genieten en na al die jaren domheid en ellende te hebben gedeeld, wil ik ook iets positiefs delen. Afgelopen zomer heb ik mijn reclassering afgerondt en de reclaseringsambtenaar heeft zich ingezet om mijn rijbewijs weer terug te halen. Na lang sparen, zenuwen voor het onderzoek heb ik gister dan toch mijn rijbewijs terug gekregen. IEDEREEN OPPASSEN DUS!! lieve frummers, Soms lijkt het hopeloos, hard werken en weinig resultaat en toch............ alle moeite die je nu voor jezelf neemt, gaat uiteindelijk positief werken Begin dus de dag met een dansje en laat die eerste staan dikke knuffel Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goede morgen, fijn te lezen tas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tas. wat fijn om eindelijk te oogsten waar je jarenlang hard aan gewerkt hebt. Geweldig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tassie!!!! Wat fijn om je even te lezen. Dat zijn de berichten waar we het voor doen. Klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen strijders, Tasseke, geweldig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goeie morgen medestrijder Har. Ben werken mensen tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hannah, wat een goed nieuws, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Ik ben erg blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 iedereen wakker....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Jane bedankt voor je slinger. Tasseke een goede opsteker voor ons:present: Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hannah wat fijn voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tas, geweldig. Dank voor je mooie bericht:present: Inspirend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Ook goed nieuws voor jou Hannah. Zou fijn voor je zijn als het wat rustig blijft het komende jaar op dat front. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Mogguh, lijsters. All male company hier nu, gebeurt niet vaak. Lekker uitgeslapen, nu ff badderen, schijn niet op gang te kunnen komen. Nou, hou ik 'm toch mooi in de kruipversnelling. Leuk, Tas, weer lekker sturuh! Droogze lijsters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hoi Tas!!! GEWELDIG!! PROFICIAT! Je ziet de aanhouder windt. Daar is heel veel moed en doorzettingsvermogen voor nodig. Je mag (moet) trots op jezelf zijn. Vergeef jezelf en kijk zelfverzekerd naar de toekomst. Je hebt het verdiend! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hoi! Verder nog even over mezelf.....het gaat goed! Dag Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hoi.....ik schrijf me ook in voor het dagpact!! Tine en een fijne dag verder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 wie is daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Borretje ook mee aan het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 dagpact: Rosa Aicha Jaap Albert Ans Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Wat een mooie en fijne berichten lees ik allemaal!!! Ook het dagpact word steeds langer! Super! Ik kwam even om een hoekje piepen. Zit nu aan een soepje en daarna snel weer aan de slag. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tas wat geweldig! Wat zul jij blij zijn:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Dank je Bor, jij gaat ook goed meid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Jopie, klinkt spannend! Dat wordt een hoop geven en nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Leuk Jopie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Jopie, oefening baart kunst. Het gaat je vast lukken. Hoi Eks, goed jou ook weer eens te zien hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden