Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 december 2011..


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet alleen met je gezicht Smikkel maar met heel je persoon zelf. en dan zien we alleen nog maar de buitenkant wie weet wat er vanbinnen allemaal verpest is. Maar het lichaam is iets heel wonderlijks, meestal hersteld het zich en daar mogen we heel dankbaar voor zijn.

Ook ben ik dankbaar dat haren weer groeien want anders had ik er voor de rest van m'n leven als een joef bij gelopen.:o

Tinus ik ben niet naar het ziekenhuis gegaan omdat ik het eigenlijk toch niet zo nodig vond, zo erg is het niet maar mensen kunnen soms een beetje hysterisch en paniekerig reageren als ze bloed zien.

Nee ik ben altijd een beetje zo'n type geweest van, laat de natuur het zelf opknappen en als het niet nodig is, niet snijden, afplakken of hechten.:) Gewoon in de open lucht dat is het het vlugst over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, we zijn nu 5 minuten verder en de bui is hier over,

misschien nu bij jou??? He, wat leuk, een paar honden,

ik wil ook zo graag een hond, maar manlief ziet dat

niet zitten...en om nou alleen over straat te lopen, ook

weer zoiets! Met een hond heb je tenminste een reden om

even buiten te slenteren...en het gezelschap van een hond

is zo leuk! Vroeger thuis (ojee, wat klink ik nu oud!)

hadden we ook altijd honden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, Smikkie, dat zou ook wat wezen, maar volgens mij zit jij in de gezondheidszorg, ik in het onderwijs...maar ja, zou zomaar kunnen, wat een geheime levens leven we eigenlijk he, stel je was een collega van mij, dan hadden we elkaar mooi kunnen helpen! Nou moet het allemaal anoniem via internet, want ja, schaamte, schaamte, schaamte....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Smikkie: In het onderwijs kan ik dit ook niet zeggen, hetzelfde verhaal: einde oefening. Je moet het goede voorbeeld kunnen geven, he, maar ja, ook iemand die voor de klas staat is maar een gewoon mens...Ik doe overigens wel m'n uiterste best om m'n werk er niet onder te laten lijden en dus ook de kinderen. Voel me wel extra schuldig aangezien ik eigenlijk zelf ook vind dat iemand zoals ik niet voor de klas zou horen te staan. Normen en waarden...En toch gaat het goed in mijn klas!!!

Oxazepam heb ik nooit voorgeschreven gekregen, maar via via weten te bemachtigen. Had veel last van paniekaanvallen en hyperventilatie. Heb mezelf dit dus voorgeschreven, hahaha! Nou ja, ik lach er wel om, maar eigenlijk niet. Ik heb nog een grote voorraad in huis, maar gebruik het helemaal niet meer. Ik gebruikte het sowieso maar sporadisch, af en toe een halve, het hielp me door moeilijke momenten heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik ben aan het minderen, af en toe wel enkele alcoholloze dagen en dat voelt zó goed!!! Ik wil meer!! Ik ben ook best een beetje jaloers op al die forummers die al zo ver zijn, die er al vanaf zijn, Bij mij wil die knop maar niet om, maar ik weet dat ik die zelf om moet zetten. Heb al hulp genoeg gehad, ken de theorie achter dit probleem, maar dat alles heeft nog niet tot een resultaat geleid. Ben nu al 2 jaar in therapie, jawel, hypnotherapie, psychotherapie enz. En dat is tóch gaaf! Hypnose leek me altijd zo zweverig, maar ik vind het nu gewéldig, het zorgt ervoor dat ik me nu veel meer kan ontspannen!

En ja, zo'n therapeute, wát een luxe om een uurtje vol te mogen kletsen over je eigen problemen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was er weer...

nog steeds geen enge weersdingen hier hoor?

ook ik heb angst/ paniek aanvallen

ik heb er Xanax voor gekregen.

gelukkig voel ik de buien aankomen en dan pas neem ik er 1.

zegge en schrijven ( op het moment..) 4x per maand.

verders heb ik nu themazepam gehad om te kunnen slapen, maar op 1 of andere manier doet het helemaal niets bij mij...

neem er soms 3 in en dan slaap ik misschien 4 uurtjes.

van de week weer naar de HA...eens vragen of dat komt omdat ik al 5 andere verschillende/ verplichte pillen slik per dag.

maar ik zou een moord doen om weer eens op z'n minst 8 uur te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lenie!

Temazepam heb ik ook in huis, het lijkt hier wel een apotheek, hahaha!

Maar ik slaap daar ook niet op/door.

De nachten zijn dus vervelend, je gaat lopen malen en de

volgende dag ben je evengoed doodmoe. En dan bedoel ik de nachten

nadat je de avond ervoor niet/nauwelijks gedronken hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Smikkie!

Het NOOIT meer kunnen drinken (of mogen drinken) heeft mij ook benauwd en nu nog! Maar dankzij dit forum denk ik niet meer in termen van NOOIT, maar in de term VANDAAG. Morgen zie ik dan wel weer verder. Dat geeft mij iig rust. Niet verder denken dan vandaag, want nooit meer klinkt idd erg moeilijk en zwaar!

Maar goed, dit klinkt leuk, maar ik sta nog steeds niet droog.....dus of je nou naar mijn raad/ideeën/advies moet luisteren is maar de vraag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leen ik heb echt heel lang heel slecht geslapen, vanaf m'n 14e toen ik ben gaan drinken tot misschien wel m'n 45e. Ik geloof dat het bij mij deels te maken had met de onrust in mezelf, (wilde altijd maar vooruit) en ook zeker met het drinken. Daardoor maalde ik altijd als ik in bed lag en sliep vaak pas rond 3-4 uur. Werd vervolgens om zo'n 7-8 uur wakker.

Misschien had het ook een beetje te maken met de hormonen.

Nu ik een stuk ouder ben en me vaak toch minder druk maak, slaap ik ook veel beter maar wat ook heel belangrijk is, is dat ik s'avonds na 22.30 helemaal niets meer doe. als ik b.v. later nog achter de p.c. zit kan ik zeker weten niet gauw in slaap komen omdat m'n hersens dan nog op volle kracht werken.

Het slecht slapen zal bij jou misschien ook wel te maken hebben met het liggen malen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lenie!

He, gat, wat vervelend voor je! Nee, idd weet ik niet wat je allemaal slikt en ik zou willen dat ik een oplossing voor je wist, maar die heb ik niet... Het enige advies wat ik je kan meegeven is het advies dat ik ooit zelf heb gehad, is de gezegde: al slaap je niet, dan rust je ( je lichaam) toch....En als ik nu 's nachts loop te malen, bedenk ik me dit dus en ga er ook niet uit. Ik blijf liggen en laat m'n lichaam rusten, hoewel m'n hoofd dan bezig is.

Al slaap je niet, dan rust je toch, al slaap je niet, dan rust je toch, enz....

Tja, moeilijk allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...