albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goedemiddag, wat een deprimerend gebeuren hier. Ook ik weet als de beste wat een depressie inhoudt, helaas. Toch is het beste om in beweging te blijven, dus dingen doen! Al zijn het maar kleine dingen, elke dag even naar buiten, koken voor jezelf en proberen toch een paar klusjes te doen. Elke dag wat, bij de pakken neerzitten is verleidelijk, ik weet het maar het heeft nog nooit iemand verder geholpen. Ook de winter is mede debet aan extra sombere gevoelens. Voor de slapelozen, geen koffie in de avond en melatonine wil ook nog wel eens helpen. Ja en drank maakt het er natuurlijk ook allemaal niet beter op. Wellicht een paar uur "verlichting" maar daarna is het weer precies hetzelfde. Maar goed, dat weten we allemaal wel. Nu nog toepassen, het vergt wat discipline maar werkt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Emmaroos ik lees ook heel veel thrillers maar ook psychologische romans. Het laatste boek wat ik heb gelezen is van Corine Hartman en heet Hels Verlangen. Heb er ook een recensie over geschreven want ik had het boek van de uitgever cadeau gekregen. Leuk dat we een beetje de zelfde smaak hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 better belly.. dat ken ik, met zo een band om je middel en dan fietsen of hardlopen. daar extra warmte rond je middel, verbrand je daar beter je vet en dat is nou net niet helemaal waar. je lichaam verbrand als laatste het vet rond je buik, gaat eerst de strijd aan met overige vet. met andere woorden als je een platte buik hebt, is het vetpercentage van de rest van je lichaam, prima in orde tis maar net wat je doelstelling is tot horens toine ps laatst ontdekking van de hemel gelezen van mulisch, bijzonder goed. ga wat doen gedag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Marion Pauw Zondaarskind aanrader werd hier al getipt doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Nog één van Marion Pauw, "Drift" een ander type verhaal maar erg spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ha, nog meer lezers op het forum. Zal het bij mijn lijstje : nog te lezen boeken zetten. Als er verder nog iemand goede tips heeft dan hoor ik het graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 ja lezen is ook een hobby van mijn alleen doe het veeeeels te weinig laatst gelezen boek..james frey..induizend stukjes tess gerritsen vind ik ook heel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ook ik ben een lezer. Wat jullie noemden heb ik hier liggen, nog niet alles gelezen. Maar ik heb werkelijk duizenden boeken. Van mijn overleden moeder gekregen en ik ben 27 jaar lid geweest van een boekenclub. Het liefst een thriller, maar ook waargebeurde boeken lees ik. Mijn zolder staat vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Duizenden boeken, het is wat! Vandaag een nieuw boek, Simone van der Vlugt, "Rode sneeuw in december" Een historische roman over de geschiedenis van Jacoba van Beieren, Dochter van Holland. Tegen de achtergrond van de 80 jarige oorlog. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Heb mezelf ook een boek cadeau gedaan vanmiddag, had nog een VVV bon, dus maar ff naar De Slegte geweest, heerlijke winkel toch! Geen roman maar 100% jezelf, in 7 stappen je leven op orde krijgen (alle tips helpen toch....) en een 300 pagina tellende handleiding over fotografie (mijn hobby), dus ik ben wel even onder de pannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 grrrrrr, nu pas wakker, slaap bijna 15 uur per nacht/dag. en wordt niet wakker van de wekker Ik ga bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Goedemorgen Pippie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Jopie, wees maar blij dat je die niet hebt. Mij helpt het soms ook wel hoor, erin hangen, dus toegeven. Soms kost verzet ook bergen enerigie en dat heb ik ook niet altijd. Maar goed, als een doorgewinterde depressieveling wil ik toch het goede voorbeeld geven. En zo héél stiekum nu en dan mag ik even lethargies zijn. Omdat ik weet dat ik daar wel weer uit kan komen, met hulp, dat dan weer wel. Aangepast, te privé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hoi, Ik ben eruit geweest, zelfs nog naar een winkel geweest maar ben nog niet uit mijn depressie. Heb wel goed gesprek gehad met hulpverleenster. Dit doen we dus vaker. IK moet er gewoon met iemand bij terecht kunnen in een 1 op 1 contact. IK zal niet weten met wie ik dat anders kan doen dan met mijn hulpverleenster. Ik heb geen mensen in mijn omgeving waarmee ik hierover kan praten. Ik lig nu lekker weer onder de dekentjes. Hoop dat het snel weer hittegolf wordt.' Brrrr wat is het koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Jopie, ik weet het ook niet te plaatsen, het is nieuw voor mij. Aldoende leer ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 He Suikertje, je klinkt al weer wat beter! Dat doet me deugt! En natuurlijk, vanuit een depressie kom je niet zomaar, maar je hebt weer een stapje gezet en fijn dat het me je hulpverleenster klikt! Dus geniet nu maar weer van een lekker warm nestje, dat heb je verdiend! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Liefje hoop snel iets van je te horen Goedemiddag frummers, na een hele poos in de koude te hebben gestaan voel ik me echt wak en/of duf. Zal vanavond niet veel nodig hebben om omver te vallen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 suikertje, toch een klein stapje in de goede richting. Je bent een vechtertje en dat siert je. Blijven volhouden hoor, hoe moeilijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik kom even om het hoekje kijken, maar moet eerst bijlezen. Tot zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Ik heb bij tips en adviezen een boekendraadje geopend voor diegene die daar wat meer over willen praten. Kijk maar eens voor wie het interesseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hallo Diesel, Ik weet niet of je dit nog leest, maar bedankt voor die tip op tv, SBS6 over antiek. Leuk programma. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Morgen komt er iemand van de Bouwmanstichting. Heb heel hard hulp nodig! Ben blij dat het zo snel kan. Virtueel lukt het niet meer. Het gaat van kwaad naar erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Veel sterkte Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hallo Madelief, Verder nog niet bijgelezen, maar ik lees dat je het moeilijk hebt. Ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden