Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

geprobeerd de dagdraad van gisteren door te worstelen

hoe gek kun je zijn...

eind heb ik nog niet eens gehaald

Jane, nieuw huisje yesyesyes :D

vlakbij het station? hihi...

ben de komende 2 weken vrij dus....

JJ geen verlenging van het contract

beter JJ, want met tegenzin naar het werk is niet goed

schijnbaar is dit werk niet voor je weggelegd en komt er straks iets

op je pad wat wel voor je bestemd is

Gunn...moest hard om je broccoli lachen in de koelkast

jij met je hamsteren....uiteindelijk ligt het te verpieteren in je koelkast...

Emma Roos welkom terug en Billy B welkom

en nu ben ik de rest vergeten....

oja, Witte :huh: wie is dat??? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi JJ.

Ik lig nu al anderhalve dag in bed. Ik heb nergens zin in en dat maakt me ook niet zoveel uit. Ik kom niet veel op forum. Ik kan wel weer gaan klagen, maar er is toch niemand die aan mijn problemen iets kan doen. Is geen verwijt hoor!

Heb nog niet gedronken en heb eigenlijk ook weinig trek.

Sterkte Madelief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denker, goed om te lezen :musicnote: half jaar droog

en Gabs gaat ook lekker :present:

en Snoep :heart: je hebt gisteren weer een stap gezet

ook dat gaat goed komen grietje

en je hoeft heus niet tijdens je eerste kennismaking je hele levensverhaal te doen

en die kosten....iedere cent die je anders uit had gegeven aan de drank eraan besteden? :D

opeens schieten er nog veel meer dingen van de draad van gisteren me te binnen

voor alle knokkers en strijders een :present:

zo...maak me er even makkelijk van af

en nu ga ik mijn pyama inruilen voor joggingbroek en aan de slag

lees wellicht in mijn volgende koffiepauze wel weer bij.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje,

Ik begrijp denk ik je gemoedstoestand.

Maar blijven hangen in lethargie maakt het alleen nog erger.

Op een gegeven moment moet je jezelf bij de kraag pakken en overeind komen.

Dingen gaan doen, er zullen dingen lukken, er zullen dingen mislukken.

Maar die dingen die lukken die geven je energie, en dan ga je, dan is het vuurtje ontstoken.

Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt.

Dus kom uit je nest en ga wat doen, waar je nu mee bezig bent leidt nergens toe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Made. heel veel sterkte meid. Ja ik weet het verder ook niet zo goed. Probeer adb. te blijven. Dat scheelt misschien toch een hele hoop:sun:

Suikertje het is bekend dat sommige mensen, als ze adb. zijn, weg zakken in een fikse dip misschien is dat bij jou ook het geval. Ja en de ellende waar je nu in zit, doet er natuurlijk ook geen goed aan.

Misschien toch proberen vandaag om ff een frisse neus te halen joh. Daar kan je ook wat van opknappen. Iedere dag toch een beetje doen anders zak je misschien helemaal weg. En blijf maar schrijven hoor, we kunnen echt wel ergens tegen. Bovendien raak je toch iets kwijt.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel, ik zou niet weten wat ik nu nog moet doen.

Ik heb alles gedaan wat ik moet doen.

Ik kan wel rondjes gaan lopen in mijn kamer maar dat lost ook niks op.

Ik moet nu gewoon overal op wachten. Heb geen verplichtingen meer om te doen.

Ik moet bekennen dat ik me ook nergens toe in staat voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefje, ik ben bereikbaar hé, moest het nodig zijn, wees sterk. Ook dit gaat heus wel weer weg hoor :heart:

Draakje, na een uurtje in de vrieskou nu even binnen bij de radiator. Voel me helemaal wak worden :huh:. En de dag is nog lang, pffff

Volhouden suikertje, blijf maar lekker in je bed en/of kom hier. Altijd wel een luisterend oor hoor :sun:

Hellooo, Harry, bollie, sha, nancy, jj en esperanza (jou ken ik nog niet hé ? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Suikertje!

Om te beginnen een lekkere douche nemem en een kop koffie? En dan door de kou en jezelf verwennen (weet je nog) met iets lekkers ofzo! Koop een gebakje of wat mij betreft een hele taart, tulpen,lekker stukje vlees voor vanavond en ga daarvan genieten. Geluk zit hem soms maar in kleine dingen.

Ik weet dat het moeilijk is je daartoe te zetten, maar het is wat teveel zegt, je moet jezelf bij de kraag pakken, anders zak je verder weg en daar heb je niks aan. Je krijgt er niemand mee terug..... Eerder, nog meer verlies je ermee! Namelijk, je eigenwaarde en het klein beetje spirit dat af en toe naar boven komt en je zo nodig hebt! Kop op kanjer, je bent al zo goed bezig, wees daar een beetje trots op en maak de boel niet groter voor jezelf. Ga anders naar de bieb, ben je onder de mensen maar wel lekker rustig en je kan er heerlijk gratis tijdschriften lezen. En nu blaas ik ff een grote energiewolk jouw kant op met een glimlach!x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JJ. Bolletje, Will en anderen bedankt voor de steun en tips, maar ik kan er op dit moment niet zoveel mee, behalve die van Will.

Ik heb enorme hoofdpijn en sinds gisterochtend 7 uur nog maar 1 uur geslapen. Maar het lukt me gewoon niet om te slapen. Ben net buiten geweest om te kijken of er post is.

Ik wil hier zoals gezegd niet teveel klagen. Wacht op de hulpverlening en zolang doe ik niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje,

Kun je niet buiten gaan wandelen, het is prachtig weer.

Of naar de bibliotheek, naar het arbeidsbureau, weet ik veel.

Ik heb gelukkig geen verstand van depressies maar volgens mij moet je nu alle zeilen bijzetten om niet in die dip te komen waar Bolletje op doelt.

Sterkte man en ga er voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel verstand van helaas en ken dat gevoel van in je bed blijven liggen! Suikertje, ai, eerst bijslapen dus. Slaaptablet? Niet slapen is ook slopend. Gopelijk bellen ze snel en geeft je dat wat rust en steun! En toch blijf ik een beetje aandringen..... In ieder geval proberen je bed uit te komen en ritme vasthouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos je bent nog niet zolang hier terug. Welkom nog, maar ik heb de afgelopen 3 weken al veel te vaak al mijn problemen hier op het forum gegooid. Ik heb al veel steun en hulp gehad van de forumleden en ben ze daar erg dankbaar voor.

Op dit moment zou ik maar weer in herhaling vallen met mijn gezeur en daar heeft niemand wat aan. Ik ben op dit moment erg depressief en dat wordt steeds erger. Dit komt door diverse prive zaken die het gevolg zijn van mijn alcoholverslaving.

Ik werd vanmorgen aardig goed wakker, maar zag toen al weer een mail in mijn inbox van mijn ex.

Daar stonden zaken in waar ik niet vrolijk van word.

Ik laat deze gemoedtoestand gewoon over me heen komen. Ik weet dat het ooit beter wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kan me zo goed voorstellen dat je je bed niet uit komt als je je zo down voelt. Afin ik, en heel veel anderen met mij, kennen dat heel goed.

Het is dan zo moeilijk om je tot iets te zetten, en ik had ook heel vaak het gevoel ik kan het niet. Ik ben niet opgewassen tegen dit gevoel, maar ben gelukkig nog nooit in bed blijven liggen om die reden omdat ik heel goed voelde dat, als ik daar aan toe zou geven, ik echt verloren zou zijn.

Bovendien heb ik het met mijn manneke gezien, hij werd hoe langer hoe meer depressief, en kwam z'n bed niet meer uit. Vreselijke tijd is dat voor hem geweest. Gaf ook niets meer om zijn kinderen, en dat is vreselijk geweest voor hun.

Je wereld wordt dan zo ontzettend klein en je krijgt geen prikkels van buitenaf meer. Iets wat we allemaal zo nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inderdaad nog maar net weer terug. Maar Suikertje, ik ben ervaringsdeskundige op het gebied van depressies, heb het jaren en jaren gehad en zelfs op dit moment zit ik op het randje van een depressie.

Ik weet dus wat het is dat je totaal geen energie hebt, denkt dat je nooit meer blij kunt zijn en alles is negatief. Dan komt er nog bij dat je te kampen hebt met een ex, die je mails stuurt zoals je schrijft en dan denk je helemaal, shoot.....wat ben ik toch ook een eikel geweest, wat heb ik weggegooid. Kan er maar beter niet meer zijn, dan is iedereen blij.

Maar ik weet ook dat je eruit kunt komen en zeker als je ADB blijft, dus ik hoop zo ontzettend voor jou dat je dat kunt zien.

Het wordt beter en misschien zeg je later wel, het is eigenlijk beter geworden dan ik verwacht had, nóg veel beter eigenlijk.

Maar nú voel je dat niet, wát iedereen ook zegt want zelfs als je uit je bed stapt moet je eerst uitrusten want uit bed stappen vréét energie en zie je niks positiefs en ik wil je een enorme hart onder de riem steken, lieve suikertje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...