Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Het is inderdaad errug koud. Was eerste keer dat ik mijn dikke ski-handschoenen aan moest.

Gisteren droog gebleven.

DAGPACT

Aicha

Albert

Lytse

Billy-Bob

Zo, en dan nu eerst boodschappen doen en daarna een afspraak met mijn grote vriend de stofzuiger.

Tot later

Billy-Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

eindelijk weer zoals het hoort

voor de tijd van het jaar.

Niks koud, lekker!

BillyBob,

welkom.

:present:

Denker,

proficiat, een half jaar alcohol vrij.

Mooi!

:light:

Vandaag maar eens de administrie opruimen,

er liggen weer een aantal fijne rekeningen,

waterschapsbelasting en nog meer van dit

soort ongein.

Het lijkt wel of ik elk jaar meer moet betalen,

ik klaag niet toch vind ik het veel.

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal.

DAGPACT

Aicha

Albert

Lytse

Billy-Bob

Nance

Ook ik vergeet me elke keer droog af te melden,

maar wel gelukt hoor, dus bij deze.

En vandaag gaan we er weer tegenaan.

Dit is eigenlijk m'n vrije dag, maar ik moet vanmiddag

toch naar m'n werk ivm een studiemiddag, balen!!!!!:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses zijn nergens voor nodig hoor Madelief.

Er is een tijd geweest dat in tig liedjes het woordje Adios voorkwam, de Spaanse tegenhanger van Adieu, dus hetzelfde in feite.

Kan me moeilijk indenken dat iemand daar aanstoot aan neemt.

Maar ieder heeft zijn eigen gevoelens, daar kan een ander niet over oordelen.

Wens je trouwens een aangename dag.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Madelief, dat wist ik ergens in mijn achterhoofd, maar als je me het gevraagd had.........................dan was dat zo'n ooooo ja vraag geweest. ;)

Bedankt dus weer voor dit oppepertje, soms echt nodig he, maar leuk dit soort dingen te weten wat de oorsprong er van is. En als reactie op je vraag, nee ik ben niet christelijk ofzo. Met trots zoals de romeinen zouden zeggen als ze hier kwamen om in naam van het Christendom of de moren in naam van Allah "ons"Drenthe te veroveren blijf ik een Heiden.

Maar dat wil niet zeggen dat ik/wij niet gelovig zijn naar of in de ogen van de grote klups ;-) Maar ja die hebben hun heilige boeken en wij alleen maar de natuur waar we in kunnen geloven, koud buiten he. Zoals een wijs Indiaan ooit zei: de blanke kwamen met hun schepen en waren ziek van de scheurbuik, wij gaven ze eten, ze werden beter en hadden voedel en drinken nodig , wij gaven ze land om te verbouwen daarvoor. Zij hadden alleen hun gehavende schepen en hun bijbel. Nu 200 jaar later hebben wij hun ziektes en rijden in hun afgedankte voertuigen, maar wij hebben wel hun bijbel. Wij mochten onze taal niet spreken ons geloof niet uiten en we moesten volgens hun God wel onze huiden afwerpen in katoenen pakken gaan lopen en haren knippen. Wij leerde hun taal en lazen de bijbel en zagen dat Jezus zijn zoon lang haar had :-( Waren ze bang dat we hem nadeden of dat deze zoon concurrentie had van ons? Nee laat mij maar mezelf zijn en dan maar Danu onze aardmoeder vertrouwen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieve Tante, oeps lekker hoor zo'n ontbijtje :-) en terwijl ik dat maar weinig (te) neemt maar zo wel hoor :-). Tjah rug met dit weer altijd minder en enkel gaat wel weer hoor rustig wel in beweging blijven he. Dank je dat je dat nog onthouden heb joh :-) O en kan de dierenambu mij hepen we hebben overlast van papier en zilvervisjes in de kamer waar de bibliotheek moet komen (klinkt goed he :), ) We hebben ze al gevangen in die 1e kamer nu moeten ze nog weg. Kan ik die kamer ook inrichten, hoe gaat het trouwens met die 2 turkse herders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...