Spring naar bijdragen

dinsdag 20 maart


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Sandra, welkom terug.:present:

Op het Antabus draadje staat een stukje aan Hanneke.

Dat geldt ook voor jou!

Blijf het eerste glas voor je uit schuiven.

Eens een drinker altijd een drinker. ( in de meeste gevallen,:) )

Sandra, niet meer doen hè.

Als je dorst krijgt, met de tweede beginnen, dat werkt erg goed.;)

Groet en succes.:present:

Aanpassing. Jouw= Jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jaap
Originally posted by: jan1000
........lief, en ik lees dat Sha weer op het forum is!quote>


En nu heb je met je perfecte samenvatting haar voorwaarde om te gaan ingewilligd, oen!

quote>

:D jij leest goed Jaap!
maar ik kom later vandaag nog wel even binnen koekeloeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!:)

Blauwe lucht, zonnetje...zalig!

Vandaag maar n's van genieten. Met mij alles ok, hoop met jullie ook. Aan de drukte op het forum te zien is het nog steeds lekker bedrijvig hier. Zag ook nog steeds veel bekende namen. Aan iedereen die me nog kent: een dikke knuffel en alle onbekende een :present:

Maak er een mooie droge dag van!

Liefs Ekstertje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Jopie,

fijn voor je, die stacarravan.. toch wel grappig, van caravannetje binnen naar binnen in een caravan.. Hoop wel dat je een beetje redelijke zomer tegemoet gaat.

Ik ga deze zomer ook in een caravan(netje) wonen, samen met m'n hondje. Ik had vorig jaar aangeboden een campinkje te runnen voor een echtpaar dat er zelf geen tijd (meer) voor heeft en dat is me in dank afgenomen. Dus dat ga ik van eind mei tot begin september doen. Ik heb er zin in. Maar ja, ik weet dat er aan het eind van die periode weer een "gewoon" huis op me wacht, dus dan wordt eventueel afzien te overzien. Toch zijn er genoeg mensen die echt in een caravan wonen, dus het moet te doen zijn.

Succes met verhuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

kermis in ' t dorp, vroeger vond ik dat leuk, nu vind ik dat lawaaierig en vooral heel erg duur.

Voorjaarsschoonmaak! Gelukkig al voor t grootste deel gedaan toen ik weg was.

Geen 6 vuilnis zakken maar ook dit jaar weer een volle container.

Vanochtend om half 7 (krak , boem, bots ook lawaai dus) zijn ze em komen halen.

Verder heb ik me de laatste dagen moeten inhouden om niet te reageren op mensen (niks met dit forum te maken hoor) die denken te moeten (liefst nog anoniem) te reageren op bepaalde zaken.

Klinkt vaag k weet t. Maar allez vb dan, zeg, fluister fluister, weet ge da die mensen op ne matras slapen in de living? Tsssssssss wat een vieze mensen.

(Nooit van een tatami of futon gehoord blijkbaar?????)

En zeg, ze eten geen brood he, maar hele rare stinkende bonen....

En ja, ik weet het, of ik zou het moeten weten, laat ze je daar toch nie mee raken...

Maar toch!!!

Als het dan over goede vrienden gaat en dan nog zeker over een driejarig meisje dat heel trots in school verteld dat ze nieuwe "matten" hebben om op te slapen..

Tja dan moet ik me heeeeel hard inhouden!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Kohtje,

Leuk zeg, een camping runnen! Hopelijk zeuren de gasten daar zo min mogelijk aan je hoofd en voelt het voor jou ook als een soort vakantie :D

Tja, 30 dagen, een hele ruk, maar kort t.o.v. de lange ruk van drank eraan voorafgaand. Ik weet eigenlijk niet wat ik me voor mogelijk had gehouden, of misschien ook wel. Er klopte toch duidelijk iets niet aan mijn levensstijl en vooral niet aan mijn eigenwaarde. Elke dag zo buiig en chagrijnig. Ik heb het misschien (voor mijn gevoel) erg genoeg gemaakt en daar kwam het breekpunt. Hopelijk hoef ik niet nog dieper te vallen, hopelijk heb ik mijn eigen bodem bereikt. Zo voelt het nu wel, maar het blijft oefenen, elke dag weer.

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze mooie eerste lentedag,

Welkom nieuwkomers (ik kom hier zelf ook net pas kijken hoor)

Tjonge jonge alles hier in stroomversnelling, gister te horen gekregen dat we een andere woning zijn toegezegt. Nu dus druk aan het regelen, wat een papier winkel. Om over het financiele plaatje nog maar te zwijgen. Zoals het er nu voor staat zullen we het moeten afwijzen omdat we de eerste betaling maandag niet eens rond kunnen krijgen. Ze willen dan ook gelijk 1,5 maand huur en 15 % Administratie kosten pffff. Maar goed nog een paar dagen de tijd om dat te regelen.

Ook dit nemen we dag voor dag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Kohtje, leuk zeg, tenminste vind ik dan he ;) maar met een ander huis hebt om op terug te vallen daarna, is lekker gevoel. Dus Jopie voorlopig in caravan, ja wel makkelijker en overzichtelijker dan misschien. Hoop op lekkere plek en caravan wel makkelijk te stoken. Nou zie het idd als vakantie en om verder voor iets vast weer te vinden. Sukses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...