Spring naar bijdragen

dinsdag 20 maart


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoop dat Smik goed heeft kunnen slapen weer en dat hij straks positief nieuws uit het ziekenhuis krijgt.

Smik, moet trouwens voor jouw moeder een geruststellende gedachte zijn dat jullie open staan voor haar wens mocht zij zelf niet meer verder willen.

En ja, kan best dat zij naar huis wil om daar te sterven.

Misschien kan ze vanmorgen wat zij wil wat beter onder woorden brengen...

Sterkte in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard Igor... zou wel heeeeel triest zijn als ik gelijk de eerste dag al onderuit was gegaan he? :D

Is wel ff wennen hoor.

Vergeet het gewoon soms even... en dan je realiseren dat je niet meer.... dat zijn egenlijk de naarste momenten heel heel even:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het geeft op een gegven moment rust hoor. je hoeft niet meer in paniek te raken als je ziet dat je niet genoeg te roken hebt en alles is dicht. je hoeft je niet meer opgelaten te voelen omdat je uit je mond stinkt. onrustig te worden omdat je binnen niet mag roken en niet naar buiten kunt. en zo zijn er zoveeel voordelen. :D

het enigste nadeel is dat je wat kilootjes bijkomt, maar die kun je wegwerken in de sportschool ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, goede morgen Hanneke, neem van mij aan dat je van de lente geen gram lichter wordt hoor.... :D

Igor... je hebt helemaal gelijk... zitten ook veel meer voor- dan nadelen aan dat stoppen.

En die onrust is iets wat door die peuken wordt veroorzaakt zodra je de eerste opgestoken hebt.

Mensen die nooit hebben gerookt kennen dat helemaal niet.

Dus nu een kwestie van dat cirkeltje doorbreken...

En dat gewicht aanpakken van te voren, NIET extra troostvoer en WEL naar de sportschool...

Luitjes, ik moet de douche op gaan zoeken...hoogste tijd voor mij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suikertje 1 week gestopt, hartstikke knap hoor ( en ik weet waarover ik praat :D ook tig pogingen) maar hoelang hebt je je lichaam vergast met die rommel????? als je 1 week gestopt bent verwacht je toch hopelijk niet dat het lichaam zich al 100% herstelt heeft???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vindt het wel grappig ( en soms vreselijk irritant) alle (ex)verslaafden verwachtten gewoon nadat ze jarenlang de boel gesloopt hebben: lichaam, relatie, materiele dingen, geld verbrast hebben enz enz. dat zogauw ze gestopt zijn met de verslaving dat alles meteen honder procent in orde komt.

geduld jongens/meisjes,hebben ze met ons ook gehad ;) ook al wordt dat snel vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Igor, raam staat hier ook al weer open, geur van rook zit er nog steeds in,

Ik drink, rook niet meer en ik zit voor het eerst sinds jaren op een normaal gewicht. Eigenlijk alle reden om tevreden te zijn.

Toch heb ik op dit moment totaal geen levensvreugde, alles is me teveel en het lukt me ook heel moeilijk om te genieten van de kleine dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...