Jaap Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 krijgen altijd wel wat golfbewegingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Golfbewegingen zijn nodig om flexibel te zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 zijn of niet te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 zijn dooddoeners Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Dooddoeners krijgen dus ook geen kinderen is dus de boodschap na het flexibel te zijn geweest in golfbewegingen met z'n tweeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Tweeen zonder trema. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 trema kan ik niet eens produceren op mijn laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Labtop (azerty keyboard) rechtsboven, shift, naast de p. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 -P-. één naar onder, één naar rechts. daar vind je de knop met -'- en -"-, dan typ je een " direct gevolgd door een e of o en je krijgt ë, resp. ö, op een Hollands, normaal toetsenbord met qwertyindeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Qwertyindeling is wel een heel moeilijk woord om mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 beginnen is nog altijd makkelijker dan eindigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 eindigen in de goot zal ons niet meer gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 gebeuren wat we niet willen laten we niet gebeuren, toch??!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 toch gebeurt het sommigen onder ons wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 wel gelukt trouwens: ö thnx from digibeet aan Japio:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 japio is een hopeloos eindwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 eindwoord van een pestkop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 pestkop zei ik vroeger vaak tegen mijn zusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Zusje is een woord waar ik weinig mee kan want ik heb er geen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Geen zus hebben vind ik ook wel jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Jammer is het dat ik eerst 2 zussen had en vanaf vorig jaar nog maar 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 1 zus minder dat is triest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Triest dat je zoiets moois verliest, in tijd van kerst vele gadachten dus aan je zus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 ZUS is er dan toch nog bij jou/jullie en o.a. door jou Desi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Desi een zus verliezen lijkt mij vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden