lady jane Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 toekennen, herkennen en dan erkennen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Mij is vertelt dat de zon ooit weer gaat schijnen,dan grijp ik hem vast en laat hem nooit meer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Los heb ik gelaten het forum, en zie:het forum heeft zich vernieuwd, leve het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 forum kan net als wij, doorgroeien juist dankzij loslaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Uitgeleerd ben je als je dood bent; neem nu je kans op de voorsprong op een volgend leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Leven is te mooi, om te vergallen met drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Geven is het mooiste dat er is, op dat wat je ervoor terugkrijgt na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Na vele verwoede pogingen lijkt het me nu wel te lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Kiezen en delen, is moeilijk voor velen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Velen zijn ons hier voorgegaan, ik hoop dat het hen goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberline Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Sporen laten wij allemaal na, ik niet als ik stil sta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 sta altijd open voor kritiek of die nu goed of slecht is, kun je veel van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 leren weer voller te leven dan vroeger met drank, dankbare les:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Les om van je fouten te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 leren we vandaag ook weer Dees, ondanks of dankzij verdriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Verdriet en vreugde, liggen zo dicht bij elkaar. Jammer dat we meer moeite hebben om verdriet te uiten dan te laten zien dat we blij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hebben jouw oogjes een opduvel gehad Piet. Je hebt niet gerijmd op het laatste woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Woorden hebben de kracht dat je het wilt geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 gevalletje luisteren met je ogen ipv met je oren, dan hoor je veel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 meer nog dan kijken doe je niet met je handjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Met je handjes kun je heel goed "kijken"(=voelen) hoe het met de ander is gesteld, voelen zonder woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 woorden kunnen soms heel rijk zijn, maar ook heel arm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Arm zijn is niet zo ramp maar arm voelen maakt je kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Kapot is misschien een te zware uitdrukking, maar ik vind het heel erg dat PP hier niet meer post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Post van je maatje is altijd fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden