lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 net bijgelezen moet ik al weer weg beachen zware dagen toch, die zomerse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 gefeliciteerd Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Hallo Coco, alles kits? @Vlaamsmeisje: bestaat dat hier (of in NL) nog ergens, een klooster met echte nonnen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 hier in NL wel hoor Frodo...mijn ex schoonmoeder is daar ook ooit eens 2 maanden geweest puur voor de rust en bezinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik ga om 19u00 naar het journaal kijken. In Wallonië heeft een vrouw haar dochtertje van 5 gewurgd, in stukken gesneden en in haar diepvries gestopt! En dan is ze eergisteren haar kind als vermist gaan opgeven! Kan iemand zich dat voorstellen? Zijn wij nu echt zo'n gruwelijk ras? 'k Ben er even niet goed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Zooo, het gaat opeens snel hier! Moet gewoon even bijlezen Wel zag ik Hannah en dat klinkt niet fijn. Veel sterkte en wijsheid. Van mij een Heer Soothe Jij mag ook jij zeggen hoor! En ja, Die Deutsche Ecke heb ik heel vaak van dichtbij, links en rechts gezien. Ben je ook met de kabelbaan naar de overkant geweest? De laatste keer dat ik er was, was die in aanbouw. Lytse, Ik begrijp je heel goed. Je voelt je als een klein kind weggestuurd. Anderzijds snap ik die arts ook wel. Kun je niet verslavingszorg inschakelen? Ik ben er via het maatschappelijk werk ingerold. Zo nu even thee zetten en echt teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Originally posted by: Jaapwaar je niet van houdt kan je ook niet haten,waar je niet van houdt, dat laat je koud.Zoiets?quote> Hmmm nee, dat is erg kort door de bocht volgens mij.In mijn leven is er iemand geweest die mij iets ergs heeft aangedaan.Ik haat die man! En geloof me, ik hou niet van hem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 @Coco Varilux is dat hetzelfde als een dubbelzichtbril m.a.w. onderste helft leesbril en bovenste helft om ver te zien? Ik ben al vanaf mijn jeugd bijziend en bril daarom in de wagen en voor TV enzo maar het voordeel volgens de opticien is wel dat ik waarschijnlijk nooit een leesbril zal nodig hebben. Ben eens benieuwd. Btw, succes met het gesprek dinsdag . F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ja hoor Frodo, hier zijn nog kloosters (hier is voor mij dus ook Belgie). Intreden kan, hangt van de orde af Co wat je wel en niet doet/moet. Maar ik had meer zo n japans Ama klooster in gedachten. Frodo ik heb ook al sinds mijn tiende een bril/lenzen. Maar toch moet ik nu een leesbril ook. T is te zeggen, als ik mijn lenzen uit doe zie ik wel maar met lenzen in moet ik een leesbril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Jane gefeliciteerd, gaaf !!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht al kookcontract (stond er ) Ik heb toch al een bril op? Maar heerlijk voor je, heb je echt verdiend na al dat geduld en sappelen Coco, goed van je meis, er is geen enkele reden meer toch om nog wazig te moeten zien. Ben je helder in je hoofd, wil je ook scherp zien. Je zult zien hoe fijn dat is! (als je snel kunt wennen aan die variadinges. Heb ik zelf niet). Lytse, vervelend dat je je zo onbegrepen voelt. Ik snap dat het lastig is voor je, met een man naast je in het weekend die nog wel drinkt. Misschien is het toch de uitdaging om het helemaal voor jezelf te doen Soothe, fijn dat jullie het leuk hebben gehad en welcome back! De airco op kantoor deed zijn werk vandaag, dus het was best te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik heb wel eens filmpjes van zo'n zenklooster bekeken VM. Urenlang naar een muur staren en mediteren. Ik zou het denk ik niet kunnen. Ik vind rust ook heerlijk, maar als er weinig meer mag denk ik dat ik in opstand zou komen en het klooster gauw weer uit zou rennen. Maar je kunt ook korte retraites in een klooster doen. Misschien bevalt het jou wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Akelei weer een lastige klus gedaan. Dan mag je ook wel even bijkomen. Dieet-ijs toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Dag allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Inderdaad moet ik het nu zelf verder proberen en dat ga ik ook doen. Ik had hem trouwens gezegd dat ik het prima vond naar de verslavingszorg te gaan, maar dat ik bijna op vakantie ga. Ik kan dat dus pas na de vakantie regelen. Nou genoeg hierover. Ik doe mijn uiterste best. Vanmiddag had ik inderdaad even de gedachte "Barst dan allemaal maar, als je niet wilt helpen", maar ja, daar heb ik alleen mijzelf mee en IK wil van de drank af. @ Jane: fijn dat je huis verkocht is. Een pak van je hart, denk ik. @ Albertina: op zo'n warme dag als vandaag moet je je niet over de kop werken hoor. Morgen is het al een stuk normaler, qua temperatuur. @ Diesel: ik kan me voorstellen dat je de dode vogels dan aan je dieren geeft. Hun dood heeft dan in ieder geval iets goeds voortgebracht. Anders is het helemaal zinloos. Wij hebben in ons postzegeltuintje ook regelmatig vogels die tegen het raam vliegen. Soms zie je de afdruk van hun veren zo zitten! Meestal overleven ze het. De tortels zitten elkaar continu achterna over het bezit van de tuin en de vrouwen, dus daarbij is het vaak raak helaas. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goeie avond kanjers. Onweert het bij jullie ook zo erg? Nou hier is het noodweer. Ik had vanavond eigenlijk vergadering maar er wordt toch niets zinnigs gezegd. Bovendien had ik de achterdeur open staan dus ben ik blij dat ik naar huis ben gegaan. Zo nu ff eten en dan bank hangen. maar ik kom zeker vanavond nog ff binnen wippen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Van mij mag het hier ook gaan onweren Bol, maar het is alleen broeierig heet. Wat een geluk dat je thuis kwam. Straks hadden ze de hele boel weggehaald! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 het is hier heerlijk Bol nu... hou dat weer maar daar hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Tot vanavond allen. Ik ga maar eens bankhangen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 zoiets Aakie? vechtvis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Het komt hier met bakken uit de hemel, Rain to the Fire ipv Fire to the Rain (adele) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 hmmmmmmmm hoe deed je dat ook alweer, met die foto s... maar ondertussen hier onweer heeeeeeeeel... dus rennen en deuren toe doen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik ben moe. Mijn blije stemming is weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Liesje komt het door die moeheid dat je blije stemming nu weg is? Jammer is dat, maar je hebt wel gevoeld dat het in je zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 What's lose Liesje? Dipje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Nee joh Akkie kois zijn toch geen vechtvissen. Je moet er wel mee vechten als je hem aan de haak hebt. Ze zijn alle jeusus sterk. Leen hoe is het met jouw loge's? Goeie avond Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden