bolletje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Drakie hoe is het nu met de heup van je hond? Gaat dat weer wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Zou je geloven dat mannen van mijn leeftijd zich daar wél scheren, Yvonne? Brrr. Gelukkig heb ik een ouderwets lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ach DinDin lijkt het goed te doen , bedankt, healaas het water nog te koud om met haar te gaan zwemmen, maar ze weet ook als ze zelf te ruw speelt en het lijkt dat de andere er ook rekening mee houden. Zeker de mannen en mamaSas. Moet nu snel een fiets in orde gaan maken en wat langer met haar gaan lopen langs de fiets, alleen dat nooit geleerd dus afwachten daarmee dan maar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Pfff kwam er eigenlijk gister achter dat mijn borstrharen ook aan het verzilveren waren ;-) Nou die mogen alleen geschoren worden na me dood *, nou ja of als ik er een tattoo bij zou laten zetten * kunnen ze idd "verzilverd" worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ja dat zal het zijn geweest Borr , ach let nie zoveel op me borsthaar, laat ook geen Delilah's in de buurt Denk dat jij erzelf ook nie zoveel erop let eigenlijk ? Nou heb ikzelf ook alleen maar zilvere sierraden, dus past wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Yvonne en Jen... De metroman is toch helemaal uit... Terug naar de tijd dat de boten van hout waren en de mannen van staal;-) Moet bekennen dat ik het zelf ook wel lekker vind dat een (verzorgd) 3-dagen baardje weer als sexy wordt gezien ipv sloeberig (eehm dit klinkt ook wel metro om te zeggen) Mogûh Iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Woehaaaaa, mode, metro en mannen... Kees scheert alleen zijn baard- en snorharen en is wars van elke modegril .... Spijkerbroek en t-shirt, als het koud is een overhemd er overheen. En natuurlijk never nooit een overhemd met bloemetjes of in roze tinten of zo... gewoon effen of een ruit (een gewone ruit, geen trendy ruit uiteraard). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 En nu dames en heren ga ik mij verdienstelijk maken in de tuin. Eerst even kijken wat ik nog water mag geven om deze dag weer door te kunnen komen. En verder het onkruid tussen de tegels en stenen verwijderen. Zo gek, alles kan verleppen en doodgaan in droge periodes.... maar onkruid never nooit. Luitjes.. laterrrrrrrrrrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 goeie-zonnige-morgen weer mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goedemorgen allen! Ik ben ziek ik ben echt nooit ziek, en ik heb me gewoon ziek gemeld op mijn werk, dat durfde ik nooit, maar nu ben ik echt ziek, en het komt niet door de drank, ik denk dat het het bedrijf geen goed zou doen als ik nu zou komen werken, vanm krijg ik de uitslag van mijn bloed, maar ik denk dat ik last heb gehad van de airco, ik zit helemaal dicht (snotterig) en ben benauwd, nu ja, ik blijf lekker thus vandaag, vindt het wel heel stoer da'k mezelf ziek heb gemeld, ik leer voor mezelf opkomen het is trouwens al bloedheet hier.... zag de verhalen over tuin, hier te warm nu, 'koffie smaakt me niet, ga ff een kopje thee zetten.... Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 nu kan ik eens iets kijken over meditatie op spirit24, stap 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Grappig Yvonne, we kunnen elkaar een handje schudden;-) Ik heb hetzelfde op de planning! De rood/grijze terrasklinkertjes zijn groen en er groeit vanalles tussen. Op de knietjes dus! En een plan schrijven voor het uwv hoe ik een soort van carrièreswitch ga bewerkstelligen. Weer iets om te doorbreken... Voorheen was dit ook zo'n valkuil, al schreef ik complete verslagen op mijn werk, als ik dit thuis doe dan was daar altijd wat alcohol voor nodig om het me iets makkelijker te maken. Maar he! Gaat me lukken, deze week al zoveel gewoontes doorbroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ha, is Kees weer in de mode Rickert? Fijn, ik kijk al uit naar de zomer en de zwembroeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Nou op BVN herhaling songfestival, in solidariteit met Kees laat ik ut aanstaan, misschien luister ik dan tussendoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ben werken mensen. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Jup Akelei... Net als dat je denkt alcohol nodig te hebben om van een pot voetbal te kunnen genieten;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Werkse allemaal, Boll jij ook en groetjes daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 hoi Aakje hoest met de marathon? Ik sport me ongans waarna ik me weer volschrans pffff, ik leer het ook nooit denk ik. Maar lekker gefietst gisteren en mag over een uurtje weer. In mn bikini (:$) nog wat zonnebulten en een lekker kleurtje opgedaan en in de Reeuwijkse Plassen was het goed zwemmen. Vandaag dus de noodzakelijke klussen, en tekenen van koopcontract huis en dan heb ik morgen mn eerste echte stranddag verdiend. En dan kan ik heel sober leven ineens bleek vorig jaar. Dus voor mij breken nu goede tijden aan. fijne droge zonnige dag voor jullie ook dus:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 morge... wow vies warm.. mag van mij even gaan waaien en regenen fijne dag all enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goedenmorgen allemaal! DAGPACT Albert Lytse Rosa Met dank aan Hannah, het lukt me nu ook eindelijk om iets vet te schrijven:) :heart:Lieve Lytse, succes bij de huisarts vandaag! (typefoutje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goeiemorgen allemaal! En wat hebben we weer een heerlijk weer! Eerst verder in de tuin werken en dan nog even lekker op de fiets weg, dan met een boek in de tuin, luieren, mij zal je niet horen klagen! Lytse, veel succes vandaag, ben benieuwd hoe het gesprek gaat! Kun je namens mij ook de hartelijke groeten en beterschap overbrengen aan Emmaroos? Hoop dat ze snel weer het ziekenhuis uit is... Jopie: heel veel sterkte gewenst, wat een nare ervaring! Dat zal je niet in je koude kleren zijn gaan zitten.. En voor allen veel sterkte gewenst waar nodig! Aanpassing: tikfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Dag allemaal, Duim maar voor me, want straks ga ik naar de huisarts voor Refusal. Vandaag moet ik ook nog naar de tandarts enz. dus ik kan pas laat in de middag op het forum. Tot dan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Good Luck Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Hi Lytse, succes bij de huisarts, ik vindt het echt heel stoer van je om refu te gaan vragen, heb je al een verder plan uitgedacht? mijn ervaring is (helaas) dat je er met alleen stoppen met drinken , (nog) niet bent! ben eigenlijk wel benieuwd hoe anderen dat ervaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Poeh voelt als spijbelen, niet werken, ik bedacht me net dat ik morgen wel weer kan gaan werken, maar ik ga het niet doen, ik blijf morgen en vrijdag ook thuis, ik moet de avonden toch wel werken, maar misschien is het wel even goed, pas op de plaats nu, ik wil de 4e stap gaan uitschrijven, misschien goed om deze dagen te doen, is toch ook voor mijn herstel, toch, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden