Spring naar bijdragen

zaterdag 6 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah, ik zat nog wat over je situatie met je moeder te denken.

Je mag toch ook je eigen grenzen bewaken. Als je tegen je zin nu vaak gaat en de lieve dochter moet uithangen wreekt zich dat.

Heb dat bij mijn broer gezien. Die kreeg op een gegeven moment onbegrijpelijke woedeuitbarstingen. Ergens begreep ik het wel. Hij nam te weinig tijd voor zichzelf. En dat gaat zich onderhuids wreken.

Blijf ook vooral je zelf en vind een soort middenweg. Ik was zelf niet heel vaak bij mijn moeder. En daar heb ik nu geen spijt van. Als ik tegen mijn gevoel in anders had gedaan, was het ook minder oprecht geweest. Het is juist mooi dat het op een spontane manier toch nog een beetje goed gekomen is tussen ons.

Weet niet of je hier wat aan hebt, maar de algemene tendens is toch dat je lief moet zijn voor je ouwe moedertje. Maar let ook op je eigen grenzen.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: gwen

Ik heb regelmatig mailcontact gehad met Tactive
over copyright van AA literatuur.
Vriendelijk, correct en efficient.

Ik zou hun baantje wel willen hebben!
Onbeperkt frummen....quote>

Moet er niet aan denken, verplicht de hele dag berichtjes lezen en je er dan ook nog niet mee mogen bemoeien, niet je mening geven bedoel ik.

Ik heb trouwens een ban gehad voor een 2e account terwijl ik echt nooit een 2e account heb aangemaakt...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik een heerlijk rustig dagje, Kate.

Ik ben wel ff klaar met stenen sjouwen, afgewisseld

met hout sjouwen...

Ik ben nectarinetaartjes aan het bakken voor een

picknick van een vriendin van me.

Een Nederlandse deerne die verliefd geworden

is op een Italiaanse bioboer hier in

het dorp, met ezeltjes en een enorme

olijvengaard.

Ze maken biogroentepaketten, die doen het

goed dit jaar!

En verliefd!!!!

Soms krijg ik de neiging met nectarinetaartjes

te gaan smijten...

Zoals vanmiddag waarschijnlijk, ha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik nog maar enkele weken op het forum zat en dat heel hard nodig had, kreeg ik plots op een morgen ook een levenslange ban! Ik was helemaal in paniek. Een gevoel alsof mijn zuurstof was afgesneden. Op die dagen was hier kunnen posten en reacties krijgen toch wel echt van levensbelang. Lijkt misschien overdreven, maar ik had niks anders dan om me aan vast te klampen.

Gelukkig had ik het privé mail adres van mijn lieve maatje!

Blijkbaar dacht de moderator dat ik al een account had, namelijk Lavendel. Nee hoor, daarom ben ik Lavendel1. Na paniekerig over en weer gemail met Tactive, zagen ze de vergissing snel in en kreeg ik netjes excuses. Ze handelden heel correct.

Ik was enorm opgelucht. Maar besef sedertdien ook de enorme impact die een ban kan hebben op een behoeftige forummer! Bijna onverantwoord zo een ban. Zou een ban misschien in tijd niet wat beperkter kunnen zijn? Zeker voor de eerste keer? We zijn toch geen kleutertjes?

tip: zorg snel dat er 1 forummer je mailadres heeft, kan je via daar nog terecht in geval van nood

ik heb niet gevolgd waarom Johan een ban heeft, maar met deze speciaal voor hem: :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Ik heb trouwens een ban gehad voor een 2e account terwijl ik echt nooit een 2e account heb aangemaakt...
quote>

Dat lijkt me helemaal erg zeg. Ik zou er heel moeilijk tegen kunnen als ik vals beschuldigd wordt van iets dat ik niet gedaan heb. Oei wat zou ik daar moeite mee hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote Teveel:

quote>

Vlaamsmeisje en ik ook. En het misverstand kon ik maar niet uit de wereld helpen.

Kan dus zomaar een ander ook weer gebeuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik weer, heb mijn haakwerk laten verdwijnen in de stofzuiger:huh:

Kan overnieuw beginnen, was geen redden meer aan.

Met dochterlief gaat het gelukkig een stuk beter,

Gisteren nog bij de HA geweest, advies was, regelmatig insmeren, dus geen 3 x keer perdag maar 6 x.

Ook vragen gehad of ik zeker wist dat ze veilig is geweest.

Goede arts, had ik niet aan gedacht. soms ben ik naief;)

Iedereen heel erg bedankt voor het medeleven,

we hebben gisteren een heerlijk bankhang filmdag gehad.

Leuke jeugdfilms, vroeger las ik voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma....... 6 maanden! Had je dat ooit gedacht?

Een aangepaste slinger voor je, alles komt goed: :D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose::D:rose::):rose:

Marc: deze band ken ik niet. Ik vond Cello een mooi nummer, de rest meer voor de avond!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve jane :present:

Voor je verjaardag een frodo knuf: :heart::sun::heart::sun::present::present::present::sun::heart::sun::heart:

En omdat we ongeveer van dezelfde leeftijd zijn (denk ik toch;)) nog een bonus: :sun::moon::sun::moon::sun:

Ik hoop je nog veel te ontmoeten op de woorddomino

want de leuke noord-zuid dialoog daar

is een echte verrijking van onze taal. :light::):light:

Adam,

Voor jou ook van harte: :musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vrolijke dag wordt het zo!

@ Jane: laat je maar lekker verwennen vandaag. Ik sla jouw brownies maar even over, want vanmiddag ga ik aan de chocoladetaart. De verjaardag van de kleinkinderen wordt gevierd. :D

@ Lavendel: heerlijk die bloemenwinkel. Ik probeer niet te ruiken aan glazen of flessen, want er zijn ook drankjes die voor mij heerlijk ruiken. Het water loopt dan in mijn mond. Daar krijg ik trek van!

@ Sha: goed gedaan jochie. Niet één slokje gaan proberen!

@ Madelief: sterkte met je drukke dagje. Geldt ook voor alle anderen.

@ Gwen: is het hout al van de pizza? :D

@ BB: ik sluit me aan bij jouw 2 cents!

@ Kameo: hoe is het nu met je dochter? Misschien te persoonlijk, maar ik hoop dat het snel over gaat.

Nog niet helemaal bijgelezen, maar de plicht roept.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...