LadyN Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Morning allemaal!! Zit even lekker wakker te worden met een kopje koffie... @ Kirky, je wist toch op voorhand dat er regeles zijn met betrekking tot een tweede account? Het grappige van een tweede ontgaat me even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik heb regelmatig mailcontact gehad met Tactive over copyright van AA literatuur. Vriendelijk, correct en efficient. Ik zou hun baantje wel willen hebben! Onbeperkt frummen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Serra, morgen een volle week! Ga jij ook nieuwe schoenen kopen, of mag dat pas na een maand? Een grote bos bloemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hoi Gwen, beetje rustig dagje vandaag? Ik zie je maar stteds met stenen sjouwen. Knap van je hoor, wat je daar allemaal doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Mauro Marc Albert Lytse Apple Nancy LadyN Serra Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hannah, ik zat nog wat over je situatie met je moeder te denken. Je mag toch ook je eigen grenzen bewaken. Als je tegen je zin nu vaak gaat en de lieve dochter moet uithangen wreekt zich dat. Heb dat bij mijn broer gezien. Die kreeg op een gegeven moment onbegrijpelijke woedeuitbarstingen. Ergens begreep ik het wel. Hij nam te weinig tijd voor zichzelf. En dat gaat zich onderhuids wreken. Blijf ook vooral je zelf en vind een soort middenweg. Ik was zelf niet heel vaak bij mijn moeder. En daar heb ik nu geen spijt van. Als ik tegen mijn gevoel in anders had gedaan, was het ook minder oprecht geweest. Het is juist mooi dat het op een spontane manier toch nog een beetje goed gekomen is tussen ons. Weet niet of je hier wat aan hebt, maar de algemene tendens is toch dat je lief moet zijn voor je ouwe moedertje. Maar let ook op je eigen grenzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik ga weer wat doen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: gwenIk heb regelmatig mailcontact gehad met Tactiveover copyright van AA literatuur.Vriendelijk, correct en efficient.Ik zou hun baantje wel willen hebben!Onbeperkt frummen....quote> Moet er niet aan denken, verplicht de hele dag berichtjes lezen en je er dan ook nog niet mee mogen bemoeien, niet je mening geven bedoel ik.Ik heb trouwens een ban gehad voor een 2e account terwijl ik echt nooit een 2e account heb aangemaakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Vandaag heb ik een heerlijk rustig dagje, Kate. Ik ben wel ff klaar met stenen sjouwen, afgewisseld met hout sjouwen... Ik ben nectarinetaartjes aan het bakken voor een picknick van een vriendin van me. Een Nederlandse deerne die verliefd geworden is op een Italiaanse bioboer hier in het dorp, met ezeltjes en een enorme olijvengaard. Ze maken biogroentepaketten, die doen het goed dit jaar! En verliefd!!!! Soms krijg ik de neiging met nectarinetaartjes te gaan smijten... Zoals vanmiddag waarschijnlijk, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Toen ik nog maar enkele weken op het forum zat en dat heel hard nodig had, kreeg ik plots op een morgen ook een levenslange ban! Ik was helemaal in paniek. Een gevoel alsof mijn zuurstof was afgesneden. Op die dagen was hier kunnen posten en reacties krijgen toch wel echt van levensbelang. Lijkt misschien overdreven, maar ik had niks anders dan om me aan vast te klampen. Gelukkig had ik het privé mail adres van mijn lieve maatje! Blijkbaar dacht de moderator dat ik al een account had, namelijk Lavendel. Nee hoor, daarom ben ik Lavendel1. Na paniekerig over en weer gemail met Tactive, zagen ze de vergissing snel in en kreeg ik netjes excuses. Ze handelden heel correct. Ik was enorm opgelucht. Maar besef sedertdien ook de enorme impact die een ban kan hebben op een behoeftige forummer! Bijna onverantwoord zo een ban. Zou een ban misschien in tijd niet wat beperkter kunnen zijn? Zeker voor de eerste keer? We zijn toch geen kleutertjes? tip: zorg snel dat er 1 forummer je mailadres heeft, kan je via daar nog terecht in geval van nood ik heb niet gevolgd waarom Johan een ban heeft, maar met deze speciaal voor hem: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 O ja, da's waar Harry, je mag alleen maar schrappen, niets aanvullen. Lama zitten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: TeveelIk heb trouwens een ban gehad voor een 2e account terwijl ik echt nooit een 2e account heb aangemaakt...quote> Dat lijkt me helemaal erg zeg. Ik zou er heel moeilijk tegen kunnen als ik vals beschuldigd wordt van iets dat ik niet gedaan heb. Oei wat zou ik daar moeite mee hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 hahaha Gwen, geweldig je irritatie ivm de verliefden en taarten gooien! trop kan trop zijn ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Gefeliciteerd jane! Is er nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Quote Teveel: Ik heb trouwens een ban gehad voor een 2e account terwijl ik echt nooit een 2e account heb aangemaakt... quote> Vlaamsmeisje en ik ook. En het misverstand kon ik maar niet uit de wereld helpen. Kan dus zomaar een ander ook weer gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 En ja Bolletje, het was idd heel erg om beschuldigd te worden van iets dat ik niet gedaan had, net in een periode dat ik het forum ook hard nodig had! Twee weken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goeie tip Lavendel! Ik ben een paar dagen uit de lucht , helaas voor me. Na de picknick gaan we een paar nachtjes camperen, kan ik mijn forumverslaving even kritisch bekijken. Ciao lieve frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goedemorgen allen. Allereerst een slinger voor Adam en Jane: alweer een droog jaar erbij voor jullie. Ik blijf jullie stug volgen. Nu eerst bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Heb ik weer, heb mijn haakwerk laten verdwijnen in de stofzuiger:huh: Kan overnieuw beginnen, was geen redden meer aan. Met dochterlief gaat het gelukkig een stuk beter, Gisteren nog bij de HA geweest, advies was, regelmatig insmeren, dus geen 3 x keer perdag maar 6 x. Ook vragen gehad of ik zeker wist dat ze veilig is geweest. Goede arts, had ik niet aan gedacht. soms ben ik naief;) Iedereen heel erg bedankt voor het medeleven, we hebben gisteren een heerlijk bankhang filmdag gehad. Leuke jeugdfilms, vroeger las ik voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ciao Gwen, veel plezier! Jammer dat we je hier moeten missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Jane4, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in volle gezondheid. fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Emma....... 6 maanden! Had je dat ooit gedacht? Een aangepaste slinger voor je, alles komt goed: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Marc: deze band ken ik niet. Ik vond Cello een mooi nummer, de rest meer voor de avond! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Have fun Gwen! Niet te lang hoor! Want ik mis dan je AA postings. Wie weet wat gebeurd er dan met me ;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Lieve jane Voor je verjaardag een frodo knuf: :present: En omdat we ongeveer van dezelfde leeftijd zijn (denk ik toch;)) nog een bonus: Ik hoop je nog veel te ontmoeten op de woorddomino want de leuke noord-zuid dialoog daar is een echte verrijking van onze taal. :light::light: Adam, Voor jou ook van harte: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Wat een vrolijke dag wordt het zo! @ Jane: laat je maar lekker verwennen vandaag. Ik sla jouw brownies maar even over, want vanmiddag ga ik aan de chocoladetaart. De verjaardag van de kleinkinderen wordt gevierd. @ Lavendel: heerlijk die bloemenwinkel. Ik probeer niet te ruiken aan glazen of flessen, want er zijn ook drankjes die voor mij heerlijk ruiken. Het water loopt dan in mijn mond. Daar krijg ik trek van! @ Sha: goed gedaan jochie. Niet één slokje gaan proberen! @ Madelief: sterkte met je drukke dagje. Geldt ook voor alle anderen. @ Gwen: is het hout al van de pizza? @ BB: ik sluit me aan bij jouw 2 cents! @ Kameo: hoe is het nu met je dochter? Misschien te persoonlijk, maar ik hoop dat het snel over gaat. Nog niet helemaal bijgelezen, maar de plicht roept. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden