Primula Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Vraag over dit programma: Is het mogelijk dat je je eigen geschreven berichten bij elkaar kan zetten en dan uitprinten? Ik ben aan het zoeken naar vroegere berichten van mij, maar dat is geen doen. Ik meende dat gisteren iemand hier iets over schreef, (was het Apple?) maar kan het niet terug vinden. Dag, dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ach Frodo het gaat om het snoetje wat er opstaat hoor, en jij mag helemaal niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik heb niet zoveel meer over om te verven, haha A very good evening indeed. Vanmiddag beredruk geweest huize Will. Ben er beetje bekaf van. Ja hoor Tatum, was een fun dagje hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie avond kanjers. Hé die Priemel.quote> Dag tante Bol.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 bolletje :$:$:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hoe is het leven tegenwoordig Priemeltje? Lukt het allemaal nog goed? Rekel moet je vandaag niet werken aan de kade? Of kan je het eindelijk eens een beetje rustig aan gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Goedenavond. Zo eten weer op. Verveel me, gelukkig is er Lewis op tv vanavond. Lenie sterkte, niet roken lijkt me moeilijk. Haar verven heb ik nog niet nodig, heb het erg kort en is nog steeds blond. Lekker makkelijk, af en toe naar de kapper en vragen om standje 6 van de tondeuse. Binnen 5 minuten klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 O Suikertje dan zal ik mijn kapper ook eens vragen of ie hem op standje 6 wil zetten. Hannah sjaggie? Komt ut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hey, ik zie nu pas dat er woesdag staat. Waarom is het toch zo dat ik elke avond trek krijg. De ene avond sterker dan de andere avond. Nu is zo'n avond waarop ik al met één been, in gedachten, in de auto zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Sjors Kloenie is grijs en een lekker ding. Mooi grijs is nie lelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hahaha, het is de bedoeling dat de ander dan ook meekomt. Remmen, gasgeven en tegelijkertijd de koppeling inhouden gaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Dat komt Madeleine omdat je je gedachten eigenlijk moet kunnen los koppelen van de drank, en dat gaat de ene dag wat makkelijker dan de andere. Maar als je blijft geloven in je eigen kracht dat gebeurd dat ook. Geef jezelf wel de tijd hoe moeilijk dat ook is. Niet de moed laten zakken of denken, nou ja ééntje kan wel want dat hebben al zoveel mensen voor jou gedaan, en die komen dan van een kouwe kermis thuis. Blijf sterk hé? Heb je al goed gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Met mijn figuur doet deze spagaat aardig pijn, Hannah1 Bolletje, enerzijds wil ik blijven zitten op de bank en zo koffie gaan zetten. Andere kant heeft nu heel sterk de drang om iedereen te vervloeken en bezopen op de bank te zitten. En ik ben me er donders van bewust dat het helemaal niets oplost, dat ik morgen spijt heb, maar ik ben in zo'n bui dat het me worst zal zijn. Dit is volgens mij wel de ergste drang van de afgelopen twee weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Haha, heel droog Kirky. Heb ik in deze uber chagrijnige bij toch nog gelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik ben wel benieuwd naar het liedje, Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Dus madeleine, als je deze trek uitzit ben je zomaar 2 weken verder in je proces. girlpowerrrrrrrrrrrr of was het nou danoontje powerrrrrrrrrrrrrr? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: kameleonZo, mijn haar zit in de verf, ben benieuwd hoe het uit gaat vallen, de kleur dan, niet mijn haar.Kameleon: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik mag naar alles kijken Hannah. Aankomen is wat anders...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: kirkyGeorge is grijs en wordt knap gevonden, ik ben kaal en wordt.......................''het is niet eerlijk''.quote> (tekst verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ze mag wel snel met iets positiefs komen, want dit helpt niet. Wat zij niet heeft, heb ik ook inderdaad niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Madeleine, wat mij soms hielp was één van mijn ergste dronken buien op papier te zetten. Yak en dat hielp om de trek te laten verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hannah Simone:heart: heerlijk nummer he! Ik las laatst de verbouwing van Saskia Noort en daar namen een stelletje uitgebuite en afgezette Polen wraak door hun mafiosobaas te vermoorden; de uiteindelijke aanleiding was: wij Polen verhuren onszelf en dat is al erg genoeg, maar we verkopen onszelf niet. (het ging om onvrijwillige orgaanverkoop/-operaties) die maakte dezelfde indruk op me als dit nummer. thnx en nu de sauna in ook prima tegen trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Deze helpt soms ook Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: Hannah1Madeleine hahahahaShe's got LIFE!!!!!!!!!!!quote> Sorry, ik ben blij dat ze blij is dat ze een lach heeft, boobies heeft en dat ze het leven heeft. Maar alle dingen die ze niet heeft, die ik niet heb, wegen toch wel wat zwaarder.Zie, ik dip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden