Spring naar bijdragen

woesdag 17 oktober 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Door dat haren verven, zit ik weer te twijfelen of ik het niet donkerder wil.

Had het zwart, dat is middenbruin geworden en nu bijna blond. Maar heb het gevoel dat ik als donkerder type toch beter tot mijn recht kom. Twijfel alom. En wispelturig. Maar dat ben ik altijd al geweest.

Wandeling maar gelaten voor wat het is. Het is pokkeweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

Mooi stukje geschreven...ik heb dat ook met niet meer drinken dat veel nu naar boven komt.

En ik had ook zo behoefte om een eigen plek te hebben

nu heb ik een zolderkamer helemaal omgetoverd als mijn plekje met allerlei spulletjes en dingen waar ik kan genieten op mijn manier..Mijn chillruimte,heerlijk vertoeven daar...ff niks moet daar..aleen ik mag daar:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ kameleon, ga je je naam nu eer aan doen?

heel veel wasbeurten dus vandaag als ik de adviezen goed begrijp.

@madeleine, jammer van het weer maar er niet uitgaan bied ook weer andere voordelen

@suikertje, fijn dat het gesprek een positief effect heeft gehad, soms helpt het idd hard op dingen te zeggen tegen mensen ook al had je het al wel in je hoofd. Of althans, mij helpt dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, ik had door dat het een advies is, hoor. :)

Het zwarte vonden ze altijd vrij hard in het gezicht. Sommigen dachten dat ik Gothic was. Vond het gewoon mooi om mensen te shockeren. Zwart haar, ziekelijk gezicht en het zelf maar mooi vinden. :$

Nu het blond is zegt iedereen dat het me zoveel beter staat. Dat het me minder hard in mijn gezicht maakt. En ik lijk ook opeens toegankelijker voor anderen.

Al zie ik mensen nog vaak twijfelen of ze me wel willen aanspreken, want ik schijn nogal vaak heel erg chagrijnig te kijken. Tja, dat lossen we niet op met een haarkleur. Dat is gewoon mijn uitkijk. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Wat vind je zo praktisch aan zwart haar dan Madeleine?quote>


Het verven. Het kon nooit mislukken.

Ben twee maanden geleden aan de slag gegaan met asblond, was het volgens mij, moest eerst uitgroei doen en toen de rest. Dat had ik met zwart niet. Was dan ook stikzenuwachtig over het resultaat. En ik moet nu eigenlijk ook weer kleuren, maar durf het niet eens goed. Vind het priegelwerk, en ik ben niet zo van het geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superblond, is dat tegen het witte aan?

Ik denk dat ik het pas over een maand weer ga verven. Dan is mijn haar ook weer wat langer en mijn uitgroei valt nu gelukkig niet op. Zat op nr. 7, kapperstaal, zegt mij verder niets, en volgens mij kan ik dan wel iets lichter gaan.

Tenzij ik het op de heupen krijg en de kleur bruin in mijn haar druppel. Hij staat nog steeds in het nachtkastje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, het gaat bij mij ook nooit mis. Vooral als ik de juiste kleuring kies.

Ik verf het en vooral de delen voor het oor en de aanzet. Delen die je ziet.

Daarna gooi ik de verf eigenlijk door mijn haar; hoop het goed te verdelen. Dan draai ik het in een staartje en is het klaar.

Ja, de eerste dag zien ze het. Ze blijven het zien tot ik het 2x gewassen heb. en dat doe ik niet op de eerste dag.

Maar: van blond naar zwart dat zie je altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...