Spring naar bijdragen

woesdag 17 oktober 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

@ Hannah: veel sterkte met die toestanden.:present:

@ Truitje: de meningen over alc.vrij bier zijn hier verdeeld. Sommige mensen krijgen er last van dat ze het "echte spul" dan willen hebben. Ik heb daar helemaal geen last van en drink soms ook een alc.vrij biertje of zo'n Jillz 0%. Is weer eens iets anders dan de sapjes of de frisdrank.

Goed van je dat je het weer droog gehouden hebt!

@ Madeleine: goed gedaan hoor.

@ Gunn: hoe gaat het? Ik zie je af en toe voorbij flitsen.

@ Gaby: ik hoop dat het morgen harmonischer wordt voor je en ook voor een aantal anderen hier.

Ik ga ook slapen. Welterusten allen. Ik heb het droog gehouden.

Ook morgen nemen we de eerste niet!

Lytse. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja vanmiddag zen met dremel aan de gang om wat voegen opnieuw in te voegen, we eindigden met de boorhamer om het bad eruit te halen, alles zijk en zijknat pfff lekte dus de afvoer en de bovenblad van het bad. Dus water onder de hele tegelvloer naar alle kanten op. muren waren idd vochtig wij dachten door slecht dakbeschot, maar was dus van binnenuit. Verklaard wel een boel vocht in huis. Maar wat een ellende opeens zeg.

Dus maar opzoek naar ander bad en dan maar de hele ruimte strippen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel toepasselijk dat ie K O wegvielen he ;)

tjah tis nie anders en veranderen doe je het toch niet.

Had zelfs de halve fles rooie wijn vanmiddag weggegeven aan de buren, ztond daar maar vanaf zaterdag. Is maar goei nie doorgespoeld. Dan had de badkamer daar naar geroken, het water uit het bad liep dus gewoon onder de vloer en tussen al de muren weg. En hebben ze ook nog van die zandstenen gebruikt , nou die kunnen we opvegen en alle muren opnieuw op gaan zetten. Jaap denk er over na "eigen huis";-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thx Soothe, nee nix zzeggen joh, gewoon lekker gaan slapen en morgeuh weer goed op :-)

komt wel weer een weg naar dat het huis weer een beetje in orde is. Alle wegen leiden naar Rome, dus ook vast wel 1 naar ons stulpje he :)

We hebben dan wel een buitenbad voor als er wandelaars hun voeten willen laten rusten in koel helder regenwater ofzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...