Spring naar bijdragen

woesdag 17 oktober 2012


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen, al typend wordt het nu goedemiddag.

@ Apple en Tina: gefeliciteerd met jullie mijlpaal. Een bosje bloemen voor jullie:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Kameo: ik denk dat je het inderdaad gemakkelijker had kunnen verdragen als jullie gezin het arm had gehad en dat je geld was opgegaan aan eten. Zo moet het dus niet! Gelukkig heb je een goede band op kunnen bouwen met je eigen dochtertje. :heart:

@ Diesel: beterschap met de griep. Even uitzieken dan maar, voor zover het lukt met de dagelijkse werkzaamheden.

Bij Marjo's bericht dacht ik eerst dat haar computer het aan het begeven was. Ik hoop dat ze zich snel weer meldt.

Zoals te voorzien heb ik vandaag een rotdag, dus rustig aan maar vandaag. Deze dag komt ook weer om en ik neem vandaag de eerste niet!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Originally posted by: kameleon
En Madeleine, wat zeiden ze?quote>


Dat ik morgen moet bellen met de tussenpersoon. Vandaag is ze vrij.quote>


jammer dat ze vandaag nog geen antwoord hadden. wel goed van je dat je meteen gebeld hebt anders zit dat toch de hele dag in je hoofd.
Hopelijk goed nieuws morgen.
Nieuwe uitdaging altijd goed en financien beter ook altijd fijn

fijne middag in het bos
(hier regent het steeds maar hopelijk bij jou droog)

enne...... mooi geen vrijbrief vandaag he !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel weer zin om aan het werk te gaan. En ook om meer te verdienen. Zie continu leuke dingen in de winkel. Ik wil ze!

Ik had net grootspraak dat het heerlijk weer was in mijn dorp. Dat het NIET regende. Iedereen om mij heen, het regent. Maar eigenwijs zijn. Het regent hier dus ook gewoon. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sas: geweldig dat je toch voor je moeder zorgt, ook al kan het misschien niet anders. Het is zo waar, dat als je in wrok of woede blijft hangen, je hen nog steeds invloed op je leven geeft. Het loslaten is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Mijn jeugd was ook heel slecht en erg onveilig. Gelukkig heb ik uiteindelijk de juiste stappen kunnen zetten en het los kunnen laten. Er zijn dingen, heel beperkt, uitgesproken. Meer zat er niet in, dus dat moest genoeg zijn. Nu zijn mijn beide ouders overleden en kan ik met een kalm gemoed verder, ook al omdat ik mijn zelfgevoelde plicht als kind heb gedaan.

Nu oefen ik op mijn schoonmoeder!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse,

ja haha, schoonmoeders ook leuke portretten, maar ook die bedoelt het altijd wel lief.

Ik weet ook dat mijn eigen moeder het zelf ook allemaal niet zo gewild heeft en dat

ze eigenlijk gewoon ziek is. maarja, het maakt het allemaal niet makkelijk om het een plek te geven

Mooi dat je het los hebt kunnen laten en een plek hebt gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: Octavia was eerst ingelogd bij Inez en had daarna al een eigen draadje bij "wie is wie" gemaakt.

@ Octavia: ik heb nooit een intake-gesprek gehad bij Tactus, maar wel de internetbehandeling gedaan.

Ik zou me er niet zenuwachtig over maken. Volgens mij willen ze gewoon inventariseren hoe veel je drinkt en wat het beste bij je past qua behandeling. Gewoon eerlijk zijn, ook over de hoeveelheden, dan krijg je het beste resultaat. Ze veroordelen je niet. Het is hun werk om jou bij te staan, daar zijn ze voor.

Kop op hoor. Ga bijhouden wat je dagelijks drinkt of niet en wanneer je veel trek had. Als je het op kunt brengen zelfs wat je met die trek gedaan hebt. Dat hebben jullie in ieder geval nodig voor je behandeling en het is prettig als jij hen een beetje inzicht kan geven. De rest volgt vanzelf.

De plicht roept, dus verder aan de dag. Nog niet helemaal bijgelezen. Komt later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Van veel geld en een schoon huis, Sas :P

Maar serieus, ga zo even douchen en de wandelschoenen aantrekken. Want ik zit nu met een vriendin te praten, dus zit alles uit te stellen.quote>


hear hear, lekker aankleden en de frisse lucht in.
van uitstel komt afstel !!

zet 'm op lekker wandelen en tot later.
Ik ga ook even wat dingen ondernemen met de kinderen
(woensdag-taxidag zullen we maar zeggen haha)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...