Spring naar bijdragen

donderdag 29-11-2012

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Yvonne

Wat zou kunnen werken is stoppen met hotmail en gmail nemen, om veel redenen is dat een stap vooruit. Wat wellicht ook werkt is een ander internet programma erbij zetten zoals firefox en dan silverlight als invoegtoepassing installeren op firefox en die browser gebruiken voor uitzending gemist en eigenlijk al je internet want IE sucks! En dan heb je IE voor hotmail, hotmail werkt prima op IE. Ik voeg aan mijn IE niks toe (invoegtoepassingen uitschakelen) die is dus standaard en IE gebruik ik als om wat voor reden dan ook firefox iets vertikt te doen zoals ik wil. De standaard IE zonder aanpassingen werkt dan 9/10 wel bij probleem pagina's.

Wat ook kan is hotmail instellen op outlook of bijvoorbeeld thunderbird. je hebt dan een een pop3 en imap adres nodig. Lees deze howto eens. http://www.howto-outlook.com/howto/accountsettings.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ze zijn dus te laat.

Heb ondertussen wat bijgelezen.

Borretje, misschien kun je je eigen motivatie wat versterken.

Je schrijft aan anderen in de tegenwoordige tijd dat je af en toe nog drinkt. En je hebt anderen nodig om niet te drinken.

Daar is niks mis mee, maar het lijkt me wat makkelijker als het meer vanuit jezelf komt.

Waarom wil jij helder blijven. Wat maakt jou blij dat je niet meer drinkt?

Onderzoek dat voor jezelf en vind je eigen antwoorden. Schrijf het voor jezelf op. Maak er een boekje van.

En koester jouw redenen, waarom jij blij bent dat je niet drinkt.Hoe klein of groot ze ook zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
mn vrije dagen al aan het plannen, belangrijk voor mij.quote>

Goed zo! Wat heb je in gedachte qua invulling? Is die invulling in je uppie of samen met anderen? Mijn plan is vrije tijd echt meer onder de mensen te zijn ook al betekent dat geconfronteerd worden met risico situaties. Die confrontatie ga ik dan liever aan ipv het mijden en alleen blijven veilig op ADB om maar geen risico te lopen. Dat alternatief is voor mij geen alternatief feitelijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha ha Smik

grappig je nu zo te lezen,:heart:

en mensen het was gisteren volle maan

velen geloven daar niet in, maar mijn ervaring

is echt dat ikzelf en meerderen hier

daar wel degelijk gevoelig voor zijn.

Soms helpt het ook dat te weten.

Toen ik in de overgang, en zoonlief in de puberteit zat

knalden de hormonen het huis door, juist rond volle maan,

en elke keer weer stonken we erin en konden we er na afloop

(soms) om lachen.

fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

effe het dagdraadje van gisteren avond uitschudden zoals een tapijtje, weg het stof en het ziet er weer stralend uit vol goede tips!

stel ik vast hoe ik de gesprekken hier na enkele maanden vanzelfsprekend vind

terwijl er toch een enorm verschil is hoe ik hier kan praten, kan lezen over alcohol, dat gaat gewoon niet tov niet-drinkers en anderen in het echte leven!

toch knap dit forum!

Jane, ik sta ook wel achter de volle maan theorie

Smikkie, mss had je lift hier ook last van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van belang voor ons herstel is dat we letten

op onze overeenkomsten, in plaats van op de verschillen.

Als ik dat doe, lees ik ook veel meer helpende,

steunende postings.

Smik, zwem, klus en shop ze!

Goede dag allemaal!

Ik ga naar m'n yogaklasje, meeting en koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is zoals ik het zie,

Er was gisteren een duidelijke hulpvraag.

Mensen gaven welgemeende antwoorden, het is aan de hulpvrager wat die ermee doet.

Als er dan personen zijn die op de postings van de hulpbieders ingaan, (derden)wat totaal niet ondersteunend is, verpest dat de sfeer.

Ikzelf zit ermee, het geeft mij geen fijn gevoel om de draad van gisteren te laten voor wat hij is. Vandaar deze posting.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kamé.:sun:

Natuurlijk doet het je veel als je de draad van gisteren weer terug leest. Wat ik bijna altijd doe is dan toch maar afsluiten. Niet mee doen, zeker als ik het gevoel krijg dat het op een rot sfeer eindigt maar ik kon dat gisterenavond erg moeilijk.

Als ik het gevoel krijg dat iemand moedwillig gekwetst wordt, word ik kwaad.

Het lijkt dan net of ik een soort kloek wordt die haar kuikens moet gaan beschermen voor een roofvogel.

Ik moet er toch op gaan letten dat ik dat niet ga doen want dan ga ik toch niet prettig naar bed.

leersituatie voor mij.

Moggeltjes Nancy:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...