Jan1000 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Nog twee dagen.......... Dan een jaarjubileum hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedenavond weer, @ Trui: ik sta ook op het arresleepact en ik doe dus met je mee! @ Spike: wat een timing. Jullie loggen beiden vrijwel niet in en nu net tegelijkertijd! Je zei dat je tegen de feestdagen opzag en op het forum vroegen we ons af af hoe het met je zou gaan. Geef je daar als je kunt nog antwoord op? Ik wens je veel sterkte de komende dagen. Nu eerst even bij "wie is wie" kijken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Beste mensen, Ik brei er een eind aan. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: jan1000Nog twee dagen.......... Dan een jaarjubileum hier!!!quote> Gaan we een feesie bouwen dan Janneman?Knap hoor kerel een jaar. Je krijgt van mij 100000000xxx:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: jopiehoi bolleik werd verleid door die ouwe leniemet haar pb melden op het forumtoute lenie!!!!!!!!!!!:)toedels allemaal, hallo allemaalen euh madeleine.....de discussies in je hoofdweet je mooi onder woorden te brengenlijkt of je indecisive bent, maar dat is niet zo he?het is nou net de discussie tussen je verslaafde koppieen je gezonde ikkedus geen tijd aan spenderen, is zondeje houdt jezelf voor de gek met je verslaafde andere ikof zoietsdus: doen, en ervan genietenof gewoon niet doen.do you get the point?quote> love you to!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: spike*quote> nou zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hey Jopie! Lang niet gezien! Zoals iedereen weet woon ik alleen en ben ik ook meestal alleen en dus praat ik heel veel met mezelf. En ik vond mezelf toch echt praten als een verslaafde. En dat vind ik op zichzelf al moeilijk, omdat steeds weer te moeten toegeven. Maar ik ben verslaafd en net voor 20.00u gezwicht. Had duizend redenen om het niet te doen en geen aanwijsbare reden om het wel te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Volgens mij bedoelt hij jou, Bolleke Tatum op de valreep nog gefeliciteerd Mag het nog? Jawel toch. En ondanks dat je je familie niet bij je hebt doe je het toch maar mooi allemaal, complimenten! Smik, ga der weer voor jongen. Een keer struikelen is niet onoverkomelijk, als je maar weer gauw opstaat. Morgen weer werken toch. Kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Beste Marinka, hierbij de nadrukkelijke groeten omdat je er zo subtiel op zinspeelt Wat is je doel nu, wil je nog erger dan een dode scholier gevonden worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: ShahireFijne voorzetting nog mensenen voor iedereen alvast fijne dagen gewenstvoor mij een droge kerstdat is iets waar ik zeker van benwaarom?gewoon...omdat IK dat wildat noemen ze AdB zijn quote> Van mij ook een droge kerstOmdat ik de weg terug niet weer wil vindenLaat mij maar dwalen in het nuchteredan weet ik tenminste dat ik leef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Lieve help als iedereen op wie ik niet reageer zich genegeerd voelt. Nou voor allemaal dan, alle lieve kijkbuiskinderen Echt niemand uitgezonderd. Ik ben er weer weg mee, doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Eigen invulling, Marika en Spike. Niet hier de sfeer bederven nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: MarikaMadeleine zonde zeg, maar je bent ook maar een mens. Gooi alles weg en nu slapen en morgen alles weer overzien. Als je dat niet kan dan blijf je gewoon en vertelt waarom je deed wat je deed, als je dat zelf weet dan. quote> Weggooien ga ik niet doen. Wel ga ik zo een extra loempia uit de diepvries halen en deze opeten met satésaus. Geen reden om te drinken, geen idee waarom ik het heb gedaan. Maar dat ik het heb gedaan kan best veroorzaakt zijn door het verwende kind in mij zijn. Mezelf iets ontzeggen vind ik ontzettend moeilijk. En ik negeer Spike en Marika niet. Ik reageerde enkel even op degene die iets tegen mij zei. Want zoals misschien al bekend, reageer ik hier nog wel, ben ik niet weggegaan, nadat ik zei weg te gaan, maar reageer ik nog weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: Johan WHoi Erik. Ik kwam kort door de bocht maar het is een uitnodiging om uit te zoeken wat waar is.quote> Ik vond het ook een mooi en herkenbaar stuk. Je bedoelt het ook goed. Ik vind het alleen lastig met gevoelens die er overduidelijk zijn. Die zou ik het liefst afdoen als verzinsels en dat ze daardoor echt weggaan. Ik hoop ook dat Smikkie uitvind waar het bij hem zit. Zo rond de kerst is het voor iedereen op eigen manier altijd lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: nancyEigen invulling, Marika en Spike.Niet hier de sfeer bederven nu.quote> Nogmaals, geen reden voor onenigheid, stoppen nu,er zijn al genoeg medeforummers die moeitehebben met de komende feestdagen. Samen sterk zijn aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 niet bijgelezen dus sorry als ik in iets val maar het ligconcert was echt magisch grandioos. We lagen pal onder de vleugels en de muzikale reis was ik deels in slaap, deels in trance en deel lekker meedeinend. Wat een prachtmuziek en samenspel. oh ja, ik lag op mijn fakirmatje:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: spikedank je lytse,ga het nodig hebben de komende dagenzwartste kerst ooitquote> * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 @ Nance: hierbij steun ik je volledig. Laten we a.u.b. het voor elkaar niet moeilijker maken dan het al is in deze dagen. @ Marika: ik snap je vijandigheid niet zo. Ik werd even aan de telefoon geroepen toen ik aan het mailen was. Ik heb je dus niet met opzet genegeerd. Het is bijna onmogelijk om op iedereen te reageren. Nu even t.v. kijken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Goedenavond lieve mensen, Jane, wat een geweldige ervaring... Toen ik met m'n pollepels aan het zwaaien was in de keuken,moest ik wel even aan je denken! Op je fakirmat, hihi, well done.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Bericht weggehaald, heb hier nl helemaal geen zin in, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Originally posted by: MarikaLieve Madeleine, je klinkt helemaal niet verwend, je klinkt heel erg beschadigd. Goed dat je iets eet.quote> Geen idee of ik beschadigd ben. Denk te geloven dat mensen het wel slechter getroffen hebben dan ikzelf. Och, ja. Van drank alleen kom je geen 30 kg aan. Ik hou ontzettend erg van lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Eens met Nancy en Lytse! Spike en Marinka, welkom ook ik heb geen intentie tot negeren. Ik probeer wel te negeren wat tot ruzie lijdt vanwege wat Nancy schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Wat een heerlijke kerstsfeer hangt hier denk dat jullie elkaar prima kunnen afmaken zonder mij dus ik kruip heerlijk zonder irritaties mijn bed in slaapt goed hoor! zouden sommige hier ook eens moeten proberen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Madeleine heb je misschien zin om je morgen ook aan te sluiten bij het arresleepact? Zou voor jou toch ook heel fijn zijn als je de kerstdagen droog door kan brengen? Mensen ik ga weer afsluiten voor vandaag. O ja, lieve Lytse je schreef dat je naar de film gaat. 3D? Dat zou ik ook zo graag eens willen zien hé. lijkt me zo mooi. Nou mensen tot morgen weer trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 "Thousands of candles can be lit from a single candle. Happiness never decreases by being shared" Maak er wat van, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden