rosa45 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: bolletjeNou heel veel sterkte dan Mark. Het heerst. Maar het schijnt 3-5 dagen te duren. Hoop dat je iemand hebt die je verzorgd. Want alleen en ziek zijn is niet zo leuk.quote> Jammer maar helaas, ook mijn ex heeft het te pakken. De kids gelukkig (nog) niet. Zij gaat zo lekker op bed en ik trek me er maar even doorheen en ga de boodschappen maar even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goedenmorgen! DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Krekel het eerste maandje zit er weer op, nu maar doorzetten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: rosa45Goedenmorgen allemaalDAGPACT Albert Lytse AcerRosatruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Krekel truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Krekel truitje snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 wat gek truitje als je quote dat mijn naam er dan weer afvalt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 zie dat het alweer in orde is fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Truitje quote de verkeerde:) Fijne dag, Krekel. Gefeliciteerd met je maand! Ik ga er ook weer vandoor, fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 oke.. ja natuurlijk dank je wel Rosa:D fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Krekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 goeiemorgen mensen ik denk dat alleen de planten blij zijn met deze regen. Ik in elk geval niet op mijn vaste fietsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Morgen allemaal, Ik heb mijn energie op vakantie gelaten denk ik. Voel me sinds zaterdag belabberd, niet ziek genoeg om op bed te liggen, niet lekker genoeg om Iets te doen. Manlief ook ziek, niet zo gezellig hier. En dan dat weer, bah. Goed genoeg gemopperd, Ga eindelijk douchen, kijken of buuf thuis is voor een bak koffie. Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Nou Zonnie, en dat vlak na je mooie vakantie. Niet prettig. Sterkte meis. Ik ben ook weg mensen. Werken. Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goedemorgen. Dat is een betere nacht. Uitgeslapen dus aan het werk. Eerst koffie. Veel te doen. Vanavond een leerling, maar vermoeden dat ze af gaat zeggen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goedemorgen luitjes, ook ik moet de regen in. Plu mee en naar buiten. Snoep, ben blij je weer te zien. Een fijne dag allemaal. En laat het binnen maar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik merk wel dat het beter gaat met mn knie, alleen snachts word ik er steeds wakker van. Er is ook altijd wat he wat je uit de slaap houdt....eerst heipalen, dan de buren, dan weer andere werkzaamheden, en nu is het eindelijk stil en nu dan dit. Maar het gaat de goede kant op. Kan niet wachten tot ik weer kan hardlopen....tot dan doe ik het maar even met de fiets nog. Straks naar de bieb om uurtje te werken aan mn bedrijfsplan, hondje mag mee en volgens mij hebben ze daar ook koffie. Even onder de mensen ook, dat is voor mij wel belangrijk merk ik. Ik heb altijd in winkels gewerkt en ik mis die bedrijvigheid en contact met mensen. ook een reden waarom ik weer naar de kroeg ging trouwens. Me echt voornemen om dat meer overdag te doen. Kopje koffie ergens. Mn huisje wordt langzaamaan ook steeds beetje beter. Het is nog een ruiine maar ik doe net of het vintage is hihi. Nix te klagen hoor, ik heb boven twee heerlijke kamers en een werkverdieping met atelier en studio. Maar helemaal beneden is mn nieuwe zelfgebouwde keukentje en dat zit zo lekker aan de tuin. Het is alleen nog veel te donker. Wel heel leuk om een ruimte helemaal zelf te bouwen. Ook elektriciteit enzo, en dat lukt ook nog Ik zal eens wat foto's sturen. Fijne dag allemaal, tot later x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Goedenmorgen saam! Het regent dat het giet, daar word je ook niet vrolijk van zeg! ik houd het maar lekker droog vandaag,... dag 2 van de baclofen,.. benieuwd of ik iets verneem.. Fijne dag, en houd jullie roer recht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 als ik qoute sta jij er bij mij er nog op krekel, ik weet niet precies wat ik verkeerd doe maar blijf er a.u.b. opstaan. vandaag komt onze vriend uit het ziekenhuis thuis moeilijke thuiskomst, confronterend, je vrouw er niet meer vinden, nu gaat de realiteit komen zelf zit ik in een dip, voel me beetje moedeloos, heb geen puf wat aan te pakken iemand een goed idee? liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 hey lieve Trui, heeft je dip te maken met je vriend die uit het ziekenhuis kom? het minder fijne natuurlijk is dat nuchter alles harder aankomt, maar beter verwerkt kan worden zoek misschien best deze tijden wat afleiding met iets wat je zelf graag doet? ik denk aan je, je klinkt steeds zo positief, dat doet mij alvast deugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Originally posted by: truitjeals ik qoute sta jij er bij mij er nog op krekel, ik weet niet precies wat ik verkeerd doemaar blijf er a.u.b. opstaan.vandaag komt onze vriend uit het ziekenhuis thuismoeilijke thuiskomst, confronterend, je vrouw er niet meer vinden, nu gaat de realiteit komenzelf zit ik in een dip, voel me beetje moedeloos, heb geen puf wat aan te pakkeniemand een goed idee?liefs truitjequote> Makkelijker gezegd dan gedaan Truitje, maar ik denk dat het enige is lief zijn voor jezelf. Doen waar je behoefte aan hebt. Verdriet is er, maar het gaat ook weer weg als je het toelaat.Helpt schilderen jou niet om je emoties los/toe te laten?Dit alles is ook voor mijzelf bedoeld hoor. Ik heb geen fut, wordt er moedeloos van. Een en een voor ons en iedereen die het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 ach Krekel en Truitje quote gewoon rond dezelfde tijd dus dan komt het niet helemaal goed over, checken kan daarin helpen. Ja of Rosa in de buurt he Woman je gaat goed joh, naast goed artieste ook nog handig, mooi joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Krekel truitje snoepje miranda leeuwew Hebben jullie ook zo moeite met een zinvolle dagbesteding met dit weer? Ik nu even wel. Vanochtend had ik een afspraak bij een medewerker van Tactus. Daar had ik een vakantiedag voor genomen. Bleek bij aankomst dat de medewerker een ander agenda hanteerde dan hun secretariaat, dus ik mocht een nieuwe afspraak maken. Iedereen maakt fouten dus het is niet erg, alleen maar DOODZONDE van mijn vakantiedag. En ik weet niets te verzinnen om in vakantiestemming te komen. Ik ga denk ik maar een zolder/kelder/garage-opruiming houden en dan naar de kringloop; van schoon schip maken word ik doorgaans vrolijk! Fijne middag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Krekel truitje snoepje miranda leeuwew Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Acer Rosa Krekel truitje snoepje miranda leeuwew Gunn Tatum Morgen komt dochter weer thuis wonen. Wel is ze gelijk aankomend weekend een weekend weg met vriend en familie, maar toch ben ik heel erg blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden