Spring naar bijdragen

Woensdag 9 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: acer
Geeft niks hoor Mupke!!quote>


Ik wilde het toch even zeggen. Ik zag dat je nog nieuw bent hier. Soms hebben nieuwe mensen het gevoel dat het ouwe jongens krentebrood is tussen de oudgedienden en dat nieuwelingen buiten de boot vallen. Wat volgens mij nooit de bedoeling van de oudjes :D is, maar zo gaan die dingen dan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een Day-led lamp Acer. Je hebt ze al van zo'n e45,-- tot veel meer.

Maar ik las van de week hier op het forum dat je ze ook kan huren bij een of andere instantie. Weet niet meer welke.

Hij helpt me zo ontzettend goed. Zet s'ochtends dat ding voor aan, 30 cm. voor m'n snufferd en kan dan van alles gaan doen, b.v. tv. gids bekijken of op het forum.

Maar, en dat is heel belangrijk, ik voel me beter. Heb wat jaren rond gelopen met echt depri gevoelens in het voor en najaar. Vreselijk gespannen en bijna niet kunnen slapen, en dan s'ochtend niet m'n bed uit willen want dat kostte zoveel moeite, en das helemaal weg. Nergens geen last meer van, dus voor mij helpt het prima.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bol: ik las ook dat je die lamp bij de Thuiszorgwinkel zou kunnen huren en het schijnt niet met iedere vorm van AD samen te gaan. Ik ga zeker ook eens informeren, want dat sombere weer heeft op mij ook een grote invloed.

@ Acer: heb je het weer gered vandaag? Die trek zal je "gewoon" moeten uitzitten. Zorg voor een gevulde maag en voldoende gezonde dingen om te drinken! Verder afleiding zoeken.

Jij schreef in het begin dat je een hond had. Wat voor een hond, als ik vragen mag?

@ Krekel: van harte gefeliciteerd met je maand! Dat er nog vele mogen volgen!

:light::sun::musicnote::present::light::sun::musicnote::present::light::sun::musicnote::present::light::sun::musicnote::present::light::sun::musicnote::present::light::sun::musicnote::present::light::sun::musicnote::present::light::sun::musicnote::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Mupke! :D

Leuk je weer te lezen. Wat goed om te horen dat je nog steeds droog staat. Heeft die therapie er iets aan bij kunnen dragen?

Lytse.quote>


Hoi Lytse, ik weet niet of dat bijgedragen heeft. Ik was daarvoor al gestopt maar misschien helpt het bij het volhouden. Dat zou goed kunnen. Zelf denk ik dat het een soort opstapeling geweest is van verschillende factoren.
Hoe dan ook, het is al met al een leerzame periode geweest de afgelopen maanden en ik heb nu handvaten om Nee te blijven zeggen.
Maar goed, dan lees ik net weer van Woman en dat laat toch zien dat we altijd kwetsbaar blijven. Ik las net terug in het dagdraadje van gisteren en zag dat ze daar schreef: het besluit om te gaan drinken neem je in een paar seconden. En zo is het ook!! En als je eenmaal dat besluit genomen hebt is het erg moeilijk er vanaf te zien. Je gaat dan namelijk al snel in gedachten je dag bijlangs. En komt tot de conlusie: ik heb iets te vieren vandaag - dus heb ik een borrel verdiend - of, ik heb een rotdag gehad - dus mag ik mezelf wel troosten of de vergetelheid zoeken.
Wij drinkers of ex-drinkers moeten ons altijd bewust zijn van de valkuilen en alternatieve gedachten paraat hebben om ze om te buigen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...