Spring naar bijdragen

Woensdag 9 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag, ik doe ook weer graag mee aan de dagpact!

Wat heerlijk Tatum, geniet van je dochter's aanwezigheid!

@Leeuwew,... wat jammer zeg, en opruimen kan je idd zo'n lekker gevoel geven, ik weet er alles van!

maak er een mooie dag van! en als je ook de eerste niet meent, heeft het van zelf al een gouden randje!

ik ga even verder!

kom vandaag nog even spieken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker in de Bieb gewerkt. Opgeknapt hier met coffeecorner en leuke zithoekjes ed.

Heel goed idee en flink gewerkt opgeschoten. Kan me goed concentreren hier. Dat ga ik dus vaker doen.

Nu naar huis, onderweg extra lekkere lunch halen en daarna even chillen.

Misschien een filmpje. Of stilte dat kan ook.

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan begint het weer.

Preek van een vriendin waarvan ik me wel afvraag of ze wel zo'n vriendin van mij is.

Sjonge.

Ik voel me hartstikke goed vandaag ! Hou op !

Netjes een bericht teruggestuurd en daarna geblokt. Uit mn cirkel met die bad vibes.

Kennelijk moet ze iets afreageren ofzo, nou niet bij mij.

Maar ja. Bolletje zei het zo mooi. Ik sla dit wel weer op. Tot wanneer ? Wanneer barst de bom dan ? Over een paar maanden als ik explodeer of weer uitglij.

Dit zijn dus dingen die ik opsla.

Nou daar moet ik dan maar eens mee ophouden.

Weg ermee. Joep doei mazzel dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond beste mensen.

Hier weer lekker gewerkt ondanks de regen.

We hadden een moeder konijntje zitten die maandag gejongd had, 3, maar ze gaf geen melk dus moesten we die kleintjes samen met moedertje en vader naar de konijnenopvang brengen. Ze waren erg onderkoeld, dus ik die kleintjes in een washandje en daarna tussen mijn tietenballetjes gezet en hup naar de konijnenopvang.

En die kleintjes begonnen weer te leven omdat het zo lekker warm was op dat plekje. Wat een zalig gevoel drie van die hele kleine iniminiwezentjes op dat plekje. Je voelt gewoon het leven weer terug komen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mark: er heerst griep op het ogenblik. Niet forceren hoor, want daar schiet je niets mee op.

Gelukkig kan je de 21ste door met je behandeling.

@ Snoep: ik vroeg me al af waar je was. Wel enorm goed van je dat je de drank weer laat staan. Ik ben ook al een paar dagen heel down opgestaan. De tijd van het jaar?

Ik hoop werkelijk dat je je snel een beetje beter gaat voelen. Hoe is het nu met je vriend? Blijf je het proberen of heb je definitief afscheid genomen? In ieder geval sterkte.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoeld met de hele dag dorst, trek in drank Acer?

Als dat zo is kun je misschien de hele dag door zorgen dat je maag gevuld is, dat vermindert de trek.

De tijd dat ik dronk, at ik heel weinig omdat de alc. dan minder effect had als ik veel gegeten had.

Maar ik heb ook last van een najaarsdip hoor, alleen ik weet het heel goed op te vangen door een lamp die daarvoor gemaakt is. Maar heb je geen hobby's of zo? Wat doe je nu zo de hele dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vandaag een rare dag. We moesten stand-bye staan, want met mijn schoonma werd besproken dat ze naar psycho-geriatrie zou gaan e.d. Ik kon daarom dus niet wandelen, maar het regende toch pijpenstelen.

Vanmiddag de nieuwe afdeling en kamer van haar bekeken en kennisgemaakt met een aantal mensen. Mijn hoofd liep om maar alles is goed gegaan. Vrijdag intake gesprek en woensdag de verhuizing.

Verder de hele dag zitten verstellen! Nuttig, dat wel.

Nu maar weer aan het eten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bericht van ex

Of ik zn mail gelezen heb

Niet geantwoord. En niet gelezen want ik heb hem geblokt.

Nu sterk zijn en doorzetten. Hij is onbetrouwbaar in many ways.

Misschien nog wel verwoestender dan drank.

Ik had zo'n fijne dag vanmorgen en vanmiddag in de bieb. Nou gaan ze weer zeuren.

En ik lig met rugpijn.

Nou ja das morgen weer over.

Maar even een kop koffie en wat afleiding zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een jaar?? Jemig. :huh:

Met mij gaat het goed hoor. Ik kom hier niet zo vaak meer. Af en toe kijk ik nog even, maar drinken doe ik niet meer en dan is de behoefte om hier te komen er ook niet zo he?

En jij? Nog steeds aan de pillen? Ik ben de naam ervan helemaal kwijt zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bolletje, wat is dat dan voor een lamp die je gebruikt? Ik heb zelf wel eens geinformeerd naar zo'n buis, waardoor je het daglicht in huis kan toelaten. Het is bij ons nogal donker in huis omdat ik veel struiken en bomen in de tuin heb geplant. Dat is namelijk erg mooi in de zomer....

Even lekker gegeten en een paar koffies gehad. Zo maar weer eens de bitter lemon aanbreken. Dat mix ik met jus d'orange. Best lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie!!! Wat ben ik trots op je dat je gisteravond niet gedronken hebt terwijl er genoeg stond en het gratis was en je niet opgevallen zou zijn met drank in je hand.

Dit neemt niemand je af. Geniet maar van deze overwinning, kan je op teren als je een keer een moment krijgt van ´waar doe ik het allemaal voor´.

VOOR JEZELF DUS. VOOR DIT GEVOEL VAN TROTS EN OPLUCHTING.

ben ik heel blij mee................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...