Spring naar bijdragen

Woensdag 9 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Nou heel veel sterkte dan Mark. Het heerst. Maar het schijnt 3-5 dagen te duren. Hoop dat je iemand hebt die je verzorgd. Want alleen en ziek zijn is niet zo leuk.:present:quote>


Jammer maar helaas, ook mijn ex heeft het te pakken. De kids gelukkig (nog) niet. Zij gaat zo lekker op bed en ik trek me er maar even doorheen en ga de boodschappen maar even doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal,

Ik heb mijn energie op vakantie gelaten denk ik. Voel me sinds zaterdag belabberd, niet ziek genoeg om op bed te liggen, niet lekker genoeg om

Iets te doen. Manlief ook ziek, niet zo gezellig hier.

En dan dat weer, bah.

Goed genoeg gemopperd,

Ga eindelijk douchen, kijken of buuf thuis is voor een bak koffie.

Tot latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk wel dat het beter gaat met mn knie, alleen snachts word ik er steeds wakker van. Er is ook altijd wat he wat je uit de slaap houdt....eerst heipalen, dan de buren, dan weer andere werkzaamheden, en nu is het eindelijk stil en nu dan dit.

Maar het gaat de goede kant op. Kan niet wachten tot ik weer kan hardlopen....tot dan doe ik het maar even met de fiets nog. Straks naar de bieb om uurtje te werken aan mn bedrijfsplan, hondje mag mee en volgens mij hebben ze daar ook koffie. Even onder de mensen ook, dat is voor mij wel belangrijk merk ik. Ik heb altijd in winkels gewerkt en ik mis die bedrijvigheid en contact met mensen. ook een reden waarom ik weer naar de kroeg ging trouwens. Me echt voornemen om dat meer overdag te doen. Kopje koffie ergens.

Mn huisje wordt langzaamaan ook steeds beetje beter. Het is nog een ruiine maar ik doe net of het vintage is hihi. Nix te klagen hoor, ik heb boven twee heerlijke kamers en een werkverdieping met atelier en studio.

Maar helemaal beneden is mn nieuwe zelfgebouwde keukentje en dat zit zo lekker aan de tuin. Het is alleen nog veel te donker. Wel heel leuk om een ruimte helemaal zelf te bouwen. Ook elektriciteit enzo, en dat lukt ook nog :) Ik zal eens wat foto's sturen.

Fijne dag allemaal, tot later x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik qoute sta jij er bij mij er nog op krekel, ik weet niet precies wat ik verkeerd doe

maar blijf er a.u.b. opstaan.

vandaag komt onze vriend uit het ziekenhuis thuis

moeilijke thuiskomst, confronterend, je vrouw er niet meer vinden, nu gaat de realiteit komen

zelf zit ik in een dip, voel me beetje moedeloos, heb geen puf wat aan te pakken

iemand een goed idee?

liefs truitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey lieve Trui, heeft je dip te maken met je vriend die uit het ziekenhuis kom?

het minder fijne natuurlijk is dat nuchter alles harder aankomt, maar beter verwerkt kan worden

zoek misschien best deze tijden wat afleiding met iets wat je zelf graag doet?

ik denk aan je, je klinkt steeds zo positief, dat doet mij alvast deugd :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: truitje
als ik qoute sta jij er bij mij er nog op krekel, ik weet niet precies wat ik verkeerd doe
maar blijf er a.u.b. opstaan.
vandaag komt onze vriend uit het ziekenhuis thuis
moeilijke thuiskomst, confronterend, je vrouw er niet meer vinden, nu gaat de realiteit komen
zelf zit ik in een dip, voel me beetje moedeloos, heb geen puf wat aan te pakken
iemand een goed idee?
liefs truitjequote>


Makkelijker gezegd dan gedaan Truitje, maar ik denk dat het enige is lief zijn voor jezelf. Doen waar je behoefte aan hebt. Verdriet is er, maar het gaat ook weer weg als je het toelaat.
Helpt schilderen jou niet om je emoties los/toe te laten?

Dit alles is ook voor mijzelf bedoeld hoor. Ik heb geen fut, wordt er moedeloos van.

Een :present: en een :heart: voor ons en iedereen die het nodig heeft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Acer

Rosa

Krekel

truitje

snoepje

miranda

leeuwew

Hebben jullie ook zo moeite met een zinvolle dagbesteding met dit weer?

Ik nu even wel.

Vanochtend had ik een afspraak bij een medewerker van Tactus. Daar had ik een vakantiedag voor genomen.

Bleek bij aankomst dat de medewerker een ander agenda hanteerde dan hun secretariaat, dus ik mocht een nieuwe afspraak maken.

Iedereen maakt fouten dus het is niet erg, alleen maar DOODZONDE van mijn vakantiedag. En ik weet niets te verzinnen om in vakantiestemming te komen.

Ik ga denk ik maar een zolder/kelder/garage-opruiming houden en dan naar de kringloop; van schoon schip maken word ik doorgaans vrolijk!

Fijne middag en tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...