rip Queenie Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goeiemorgen frummers, Pak maar een bakkie hoor! Op dit tijdstip heb je dat harder nodig dan ooit.. Hopelijk hebben jullie iets minder heftig gedroomd dan deze dame. Ik ben er helemaal moe van! Gisteren wederom een zeer waardevolle AA meeting gehad. We kunnen er weer een weekje tegen. Dagpact ; rip Queenie Fijne dag aan allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goedemorgen frummers. Dinsdag alweer/nog maar, tis maar net hoe je het voelt. Ik pak eerst maar eens een bakje koffie, even wakker worden nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 goede morgen frummels. hier ook maar een bak koffie marQ van harte jongen, en nog vele gezonde droge jaren ::::::::::::::::::::::: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goeimorguh! Dat was weer een slapeloos nachtje met veel nachtsporten, maar: IK HEB HET DROOG GEHOUDEN! Doe mij maar een bakkie, het is koud hier! Nu wachten tot ik naar het zwembad kan, ik loop achter op schema. MarQ: Van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Oh boy, weer niet naar de verjaardagen gekeken MarQ, van harte en ik hoop dat je een goed jaar tegemoet gaat. En gisteren Emma ook al over het hoofd gezien hier, alsnog de beste wensen hoor Emma: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 mark zet 'm op. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goedemorgen overigens Igor, Adrie en Lies. Nachtsporten??? Zwembad??? Schema??? Pfffff Lies, ik word al moe als ik dat lees hoor:) Ik ga de badkamer opzoeken, tijd voor actie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Hihi Von, ik train voor een triatlon en heb een weekje niet kunnen trainen vanwege gesnotter. Nu nog wat keelpijn snachts en wat meer last van mijn knie, maar een enorme sportbehoefte! Dus vannacht 2 uur gesport, straks 3 uur zwemmen en vanmiddag nog anderhalf uur trainen bij de fysio. Lijkt me wel genoeg voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goodmorning, hier aan de koffie. Jij bent goed bezig rennendeliesje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Igor, A3 Bedankt! Gaat vast wel goedgekomen! Nu eerst maar even een bakkie, en straks spullen bij elkaar zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Thanx Jan! Enne Mark: heel veel succes, ik ga aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 goede morgen DAGPACT Queenie Albert Lytse MarQ van harte :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goedemorgen iedereen Vandaag is een werkdag. Dat gaat wel lukken. Mark, heel veel succes Liesje: veel mensen die sporten die moeten aftrainen voor ze werkelijk stoppen kunnen. Daar heb jij de kans niet voor gehad. Veel sterkte, want als je lichaam je dwingt om te sporten, dan zal dat stilzitten niet meevallen. Albert, jij zal zo ook wel naar werk gaan Sha, betrouwbaar als altijd Jopie, weer terug in Nederland. Nancy, voor jou weet ik niet zo veel te schrijven. Dus gewoon een "goedemorgen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Mark heeeeel veel succes. Gaat goed komen, je hebt de juiste instelling. Mensen ik ga rennen.... hard rennen... Laterrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goed, Yvonne is de badkamer uit. Yvonne, 1 uur en een kwartier 's-ochtends in de douche!! Geen wonder dat je nu heel hard rennen moet. Nu ga ik en daarna direct door, op de fiets, naar de baas. Tot vanavond. ** Leestekens vergeten voor de leesbaarheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 DAGPACT Queenie Albert Lytse Ietjefietje Harjet Goedemorgen allemaal van mij! Ik heb de klok bijna rond geslapen sinds ik stop/minder lijk ik wel niets anders meer te kunnen.... poe he dat was gisteravond mezelf er even door heen loodsen om niet meer naar de supermarkt te gaan maar mede dankzij jullie sta ik vanmorgen weer FRIS op!! Ietjefietje hoe gaat het met jou? Lukt het nog een beetje zin in de nieuwe stopdag??? Mark veel succes hoor ik bewonder je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goede Morge dank voor de felicitaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Allereerst Mark van harte gefeliciteerd :light: Gisteren had ik even zin om weer eens drank te halen. Maar ik heb het niet gedaan. Merk dat het echt vanzelf weer over gaat. Niet teveel aandacht aan besteden. Ik ga proberen er vandaag weer een mooie nuchtere dag van te maken. Vanmorgen las ik bij Karen Casey dat je geluk niet naar je toetrekt door van alles te kopen of te willen bezitten maar door te geven. Je aandacht en zorg voor mensen. Dat is uiteindelijk wat gelukkig maakt. Toen ik nog veel dronk was ik alleen maar met mijzelf bezig en heel ongelukkig. Al heb ik na een lange periode nuchter terugvallen gehad ik heb toch in die nuchtere periode geleerd dat drinken veel ellende geeft en dat een nuchter leven echt mijn voorkeur heeft. Ook al zijn dan vele problemen niet opgelost. Je benadert ze anders. Ik ga er anders mee om. En ik weet ook dat ik nu ik weer nuchter ben ik iedere dag een stapje vooruit zet. Het zijn babystapjes dat wel. Maar dat geeft niet. Er wordt niet meer van mij gevraagd. Ik wens iedereen een heel mooie dag toe en dat we allemaal vandaag maar weer een klein stapje vooruit mogen zetten. Ik doe mijn best. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Goeie morgen allemaal. Marq gefeliciteerd joh. Maak er een mooie alc. vrije dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 MarQ jongen, gefeliciflapstaart. Dat je een fijne dag mag hebben. Werkse, studeerse, poetse, nix doense vandaag. Take care en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 DAGPACT Queenie Albert Lytse Ietjefietje Harjet Acer Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 MarQ gefeliciteerd; om zeg 11 uur, taart? hang ik de slingers ff voor je op. :rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light: :rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light: :rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Hoi, Zeer slecht op de hoogte met alles. Even me eige gedoe. MarQ een fijne verjaardag. Voldoende sapjes in huis, naar ik aanneem. En dan Emmaroos, het beste paard van stal. Beetje laat, maar zeker niet minder. Sterkte en een fijne dag. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Marq Ook van mij van harte gefeliciteerd! ik kan dan nog wel geen slinger maken maar ben wel bereid aan te schuiven tijdens het taart eten... Ga je nog feest vieren vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Harjet je hoort er echt bij zodra je kunt slingeren hoor en niet meer van dronken zijn. emo's tikken en blauw maken met shift+pijltje rechts; dan ctrl +c en dan ctrl + v achterin is een zandbak waar je lekker kunt oefenen; veel plezier bij werking forum dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden