Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 februari 2013


rip Queenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Van harte welkom Khalida. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal een beetje eng vind, misschien heb je het gevoel dat je nu met de billen bloot moet, maar doe maar lekker rustigaan hoor, en geef jezelf de tijd om te wennen aan een ander leven.

Mochten we je niet horen, probeer het dan nog een keer want soms geen sommige berichtjes wel eens verloren in het grote geheel.

Ik wens je heel veel succes.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Zo zeg wat een bagger heb ik gegeten. Koolvis met een krokant randje.
Jaggie bah. Zelfs m'n katten lustten het niet. Maar ik ga eerst even m'n was ophangen en daarna IJS:Pquote>


Bol, je gaat je was toch niet buiten ophangen hè? Anders kun je dat, net als de Hottentottensoldaat vorige week, morgen in duizend stukjes opvegen.

Koolvis met een krokant randje klinkt echt goor!
En als de katten het al niet lusten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Ik val maar gelijk met de deur in huis en dwars door het gesprek heen.

Ik heb trek. Ik zit al meer dan een week absoluut niet goed in mijn vel en trek trekt continu aan. De enige reden waarom ik niet drink, is omdat er over twee dagen een nieuwe maand voor de deur staat en de rekeningen weer betaald moeten worden. Maar ergens zegt er ook een stemmetje; Wat maken rekeningen uit? Dan betaal je ze ooit wel weer een keer. Sja, zo schiet het niet op.

Ik heb net gegeten, zit nu aan de koffie, paf me een ongeluk, maar er blijft iets niet goed zitten in mijn hoofd.

Sorry dat ik er zo doorheen draaf. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45
Ah, wel fijn dat het dinsdag 10 graden wordt.
Ik voel me erg schuldig tegenover mijn zoon. Vorige week is de rits van zijn winterjas stukgegaan. Sindsdien moet hij het met zijn zomerjas doen. Is wel een redelijk dikke hoor.
Maar toch.
quote>


Ja Rosa daar kan ik inkomen, het is zo en hopelijk heeft je zoon er ook begrip voor ook al is het niet leuk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet goed wat er met mij aan de hand is.

Ik zit niet lekker in mijn vel, heb sinds een week paniekaanvallen (elke avond en ze kwamen gewoon aanwaaien) en ik droom zo erg, dat ik liever niet naar bed ga. De enige reden waarom ik niet zou drinken is omdat er geen geld voor is. Maar ik heb het gevoel dat er nu iets moet gebeuren, voor ik gillend gek word. En dan is drank wel de eerste wat voor de hand ligt. Heel dom.

Ik weet niet goed waar jullie mij mee kunnen helpen. Want in principe hebben jullie mij alle kneepjes van het niet drinken bijgebracht. Maar er zit iets niet goed in mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een verwend joch!

Hij is een puber en vindt het heel belangrijk om bij de groep te horen. Hij zit op de Havo en het schijnt dat zijn klas daar erg mee bezig is.

Zijn haar moet ook precies goed zitten. Hij vraagt elke ochtend als hij zijn haar heeft gedaan aan mij of het goed zit. Dan bekijk ik hem altijd zeer kritisch. En zeg dan bv: "Nou er staat nog een plukje de verkeerde kant op" of "het staat nog een beetje bol" zodat hij me in ieder geval wel serieus neemt:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, ik wordt gepest door gruwelijke nachtmerries vanuit de PTSS, sinds ik Topamax slik is dit nagenoeg over. Rivotril werkt ook, maar is verslavend. Overleg eens met jouw arts. Een goede nachtrust is essentieel, ik begrijp t dat dit nu zo alcoholmisbruik in de hand werkt. Maak er werk van, SUCCES!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Rosa,

Ja hoor, latex leeft nog, en had weinig nieuws te melden.

Misschien, je zoon een lekkere dikke trui onder zijn iet wat te dunne jas aan doen?

Madeleine,

Rot voor je, dat je niet lekker in je vel zit.

Die paniekaanvallen, kunnen toch ook te maken hebben, met het stoppen met drinken.

Ik hoor die klacht hier wel vaker, als iemand nog niet zo lang gestopt is.

Dat moet op den duur toch weer over gaan.

Is een lekker warm bad of douche misschien een optie.

Dan ontspan je even lekker, en het leidt weer even af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, dat is absoluut geen probleem. Het waren hele lappe teksten en op dit moment zijn het allemaal momentopnames. Ik zit om veel dingen niet lekker in mijn vel. En als ik dat allemaal zou opschrijven, dan zou ik direct een dik boekwerk kunnen schrijven. :P

Alcohol is niet de oplossing, absoluut niet. Ik moet ook gewoon de huisarts bellen. Ik weet ook niet waar dit vandaan komt.

Kan dit een effect zijn op Oxazepam? (Heel stom, heb het geslikt zonder dat ik het op recept heb gekregen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Het is niet zo, voor de duidelijkheid, dat ik mezelf nu een vrijbrief geef om nog te drinken tot 1 maart

Toen ik in 2009 voor het eerst aanmeldde was ik al 3 dagen van de drank af.

Dat jaar waren datums voor mij wel belangrijk. En de enorme steun die ik gekregen heb toen. Ik ben iedereen nog steeds heel dankbaar. ik weet wanneer ik drink en meld het ook.

Daarom heb ik nu ook niks met datum. Ik wil gewoon weer 1 jaar zonder drank en niet iedere maand de maand niet halen:$

11 Maart heb ik eindelijk een gesprek met de kredietbank (laks geweest)

Ben er reuze blij mee.

En zal ook alles op alles zetten daarvoor.

Maak je niet druk om mij, ik red me wel uiteindelijk.

Als de boog gespannen staat hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...