bolletje Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Goeie avond allemaal ik ben weer thuis. Vandaag erg rustig geweest en eigenlijk maar twee ritten gehad. Een poes naar de opvang brengen en een ritje dierenarts. Heb dus weer op de basis gewerkt. Een beetje aan gerommeld zo te zeggen. Zo nu friet met kipnuggers:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Bol, klinkt ook lekker, maar niet gezond;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Dan gaan ik maar aan hetzelfde als gisteren, Kip madras met rijst. Eetse lekker, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik heb al weekend Ik voel me regelmatig moe, dus ik ga veel uitrusten. Maar als ik mijn ritme de laatste tijd bekijk, dan wordt het vaak 's-avonds er vroeg in en 's-ochtends op tijd er weer uit. En dat zonder wekker. Ik heb vanochtend al een Refusal ingenomen. Ik weet dat veel vrije dagen me tot drinken kunnen aanzetten. Voor de zekerheid heb ik net ook een Refusal ingenomen. Dus morgen drinken, dat zal niet gaan Vanavond eens rustig bedenken wat ik morgen wel zou willen doen. Met een plan in het hoofd sta ik dan toch weer actiever op en begin ik beter aan mijn dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Goedenavond allen, Voor de eerste avond zit ik achter de nieuwe laptop en hij heeft hele andere toetsen. Raar hoor. Het gaat nog niet vlot! Vandaag heb ik lekker geschilderd en was dus de hele dag weg (is in de buurt van de fysiotherapeut, dus wordt gecombineerd). Daarna eerst naar bed en nu dus bijlezen e.d. @ HTS: vandaag uitzieken en opstaan, morgen knietjes afvegen en er weer voor gaan! Kom op medestrijder! @ Kunsie: leuk dat je zo aan een nieuw huisdier gekomen bent. Goed voor jullie beiden. @ Nancy: zeehondenblaf e.d. Van harte beterschap. :present::present::present::present: @ Lenie: ga ervoor meid! @ Romualdus: 5 maanden! @ Tatum: goed dat je al een Refusal hebt genomen. Better safe than sorry! Geniet van je vrije dagen. Nu eerst weer even wat anders doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Goedeavond, Laat jullie even weten dat ik nog leef:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Hoi Rapi, dat is goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ja goed he Rosa:D, Nog wat beleefd vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Nee:) Vandaag een rustig dagje gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Saai hoor Rosa, Ik heb gewerkt vandaag 2 thuiszorgadressen. Lekker vrij avondje vanavond Maar eigenlijk ook niets beleefd. Koud, en veel gefietst. Maar...over 1.5 week, krijgen we 10 graden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Hahaha, die humor van Rosa vind ik altijd zo leuk, lekker droog! Hahaha! Toch vraag ik me opeens af hoe het nou met de andere Rosa gaat... Zit te tikken op mijn mobiel, blijft lastig, is het niet helemaal, maar alvast een bedankje voor Lytse, lief dat je op me reageerde, morgen weer even via pb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Rapi, tien graden onder nul of tien graden boven nul? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Welke andere Rosa Nancy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Heerlijk Tatum, dat je nu al vrij bent! Wat een lekker lang paasweekend! Geniet er van he? Ik ben nu ook vrij tot volgende week woensdag. Moest net denken aan de paasdagen toen de jongens klein waren, eieren verstoppen en zo. Ik verpakte ze een avond van tevoren in plastic zakjes. Niet alles vonden we terug, in de loop van de zomer of de herfst vonden we hier en daar die zakjes nog , haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 We hebben Rosa en Rosa45... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Die andere Rosa heb ik hier nog nooit gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Paaseieren verstopppen. Ik dacht dat ik dat gehad had. Mijn kinderen zijn al 12+. Vandaag gaf mijn oudste aan dat hij graag paaseitjes wilt gaan zoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Tja, ze komt hier af en toe, heeft moeite om iets te posten. Maar ze komt hier wel hoor! Misschien niet zo netjes van me om haar naam hier te noemen, maar vraag me vaak af hoe het nu met haar gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 10 graden boven 0 Jawel !! Ken ook geen rosa zonder de 45. Hoe dan ook, ga maar eens nestelen Ben ik morgen weer fit he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Originally posted by: rosa45Paaseieren verstopppen. Ik dacht dat ik dat gehad had.Mijn kinderen zijn al 12+.Vandaag gaf mijn oudste aan dat hij graag paaseitjes wilt gaan zoeken!quote> Nou, dat wordt dus opnieuw voor de paashaas gaan spelen, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Kurkdroog (•__•) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Mooi Sieraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Vind ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik ga er weer vandoor. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik ga naar bed welterusten allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden