Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 april 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

@ Nance 6 maanden droog: een slinger meer dan waard!

:musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present:

Het licht gezien en een cadeautje aan jezelf!:)

@ Aggie: als ik me goed herinner ben jij niet zo van de slingers. Hierbij een prachtig voorjaarsboeket!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@Mistletoe: de tweede dag! Ik ben zo blij dat je het gisteren vol heb weten te houden, ook toen het moeilijker werd.

Vandaag hetzelfde recept: voldoende en gezond eten en drinken, veel afleiding zoeken en de trek uitzitten. Oké, ik heb trek, maar ik drink nu even niet. Ik ga nu dit en dat doen. Na een tijdje merk je dat de trek weer minder wordt.

@ Igor: ik ben zo blij dat je weer gekomen bent. Ik miste je. Je knietjes zijn al afgeveegd, dus weer doorgaan met nieuwe moed (al moet hij uit je tenen komen, maakt niets uit).

@ Snoepje: gisteren had je een drukke dag. Ik hoop je vandaag weer te zien. Dagpact?

@ Nina: wat een leuke manier om ongelijk te krijgen! Mistletoe heeft het volgehouden!;)

Balen dat je nog steeds zo slecht slaapt. Avondwandeling maken met de hond?

@ Tatum: ik blijf me ook elke dag melden. Wees waakzaam ende versaag niet. Was dat niet de uitdrukking?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mistletoe: je kunt je gemakkelijk aanmelden hoor. Desnoods meld je morgenochtend dat je het droog gehouden hebt.

Je weet dat het hele forum met je meeleeft. Hou vol!!

@ Jopie: wat zal je die kat gaan missen, maar heerlijk dat je je weer zo thuis voelt in je zomerresidentie!

@ HTS: wat een goede raad, die leuke uitspraken op te schrijven!

@ Lidia: we zijn weer een weekje verder. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Beterschap en een bloemetje.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Ik ga vandaag op mijn gemak allerlei dingen doen. Niet naar kleinkinderen vanwege een koortslip, maar er zijn een heleboel kleine klusjes die gedaan moeten worden.

Allemaal een goede dag toegewenst. Ook voor Kunsie, Miranda en Acer die rustig aan steeds blijven doorgaan! Idem voor Wim, de verandering!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag,

inderdaad he Lytse!! Das nu es een mooie manier om ongelijk te krijgen!

Go Mist Go!!:present:

Woaw Hots, daar had ik nog niet aan gedacht! Maar ga het wel doen vanaf nu, voor allebei.......... boekske maken....

Hahaha Jopie raaswiebelen? of wiebelrazen.. ken ik ALLES van....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmiddag

vanmorgen met een opgefokt gevoel uit bed gekomen

en dan loopt de rest van de dag ook niet

naar de huisarts geweest..en die wil dat ik me aanmeld bij de bouman kliniek

en dat ik open kaart speel tegen de sociaal werkster op school

want nu houd ik toch wat achter..waarom het met * en mijn niet soepel loopt

over twee weken terug komen

bezoek aan maatje gaat ook niet door

maar dochter is ook jarig morgen ..dus maar iets leuks met haar gaan doen

wordt een moeilijk weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje, zet hem op :heart:

Wijfie goed bezig!

En ik ben de laatste tijd aan het kitten en voegenwitten.

En het lukt ook nog (redelijk).

Ben een perfectionist en priegelaar.

Dat zou mijn mannie niet zo voor elkaar krijgen.

Hij is weer goed in andere dingen.

Zoals zijn portemonnee kwijtraken.

Voor hij de boel ging blokkeren zei ik: schat kijk toch nog een keertje je spullen goed na.

Zat ie goed opgeborgen in zijn tas! Hij keek zo gelukkig, dan kun je toch niet boos worden op zo'n lieverd?

Hot, zit je te kroegfilosoferen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je de ruimte krijgt Ietje.

En leuk dat je zo enthousiast bent.

Er zullen vast nog lastigere momenten komen, dus hou dit maar

lekker even vast, geniet ervan!

Als ze de drank laten staan gaan mensen vaak weer dingen doen om zich te ontwikkelen, of gewoon puur voor de lol dingen ondernemen.

Leuk is dat. Geeft weer nieuwe energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrr. ik heb het koud en ik ben niet lekker. Dat hoesten stopt maar niet en dat put me al maanden uit.

Dus ben ik vanmiddag toch maar begonnen met die codeïne pilletjes.

Ben om 2 uur ff gaan liggen (doe ik nooit) en werd pas om 5 uur wakker. Ik was zooooo moe zeg, en nog. Ik zal blij zijn als ze beginnen aan de badkamer. Gisteren voelde ik me wat somber doordat de bedstede was afgebroken.

Ga daar ook niet poetsen, vraag gewoon of de mensen die gaan metselen dat willen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...