Jen Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Goeiemorgen allemaal, ik moet nog even bekomen... Gezien ik niet kon slapen, keek ik daarnet maar even naar Lord Of The Flies. Nu kénde ik dat verhaal al, dus - spoiler op komst - waarom ik zo hevig werd aangegrepen door de lotgevallen van Simon en Piggy weet ik niet helemaal. Het blijft een verontrustend verhaal of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 goede morgen jen en de frummels die nog moeten ontwaken. de vogeltjes zijn al druk aan het kwebbelen, gezellig. het mooie weer komt eraan dus jongens opstaan de koffie staat klaar en het T-water kookt. ga gauw aan de poets en boodschappen doen dan kunnen jullie straks van de zon genieten. vandaag trouwens weer opgestaan met een helder hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Fijn Igor! Ik wacht nog even op het ontwaken van mijn betere helft, en dan zijn jullie een paar dagjes van me af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 veel plezier jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Goedemorgen Jen en Igor, Hier fluiten de vogeltjes ook volle borst maar het ziet er vooralsnog wat mistig en bewolkt uit. @Igor wat fijn dat je weer terug bent op het forum:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Goeie morgen, Nou maatje komt zo rond 11 uur hier met z'n broer. Gaan we kijken wanneer ze kunnen beginnen. Ik hoop heeeeeeeel snel. Igieeeee:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Ook een goedemorgen Bol, hoop voor je dat ze snel kunnen beginnen i.d.d. DAGPACT: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: AichaAichaquote> WimEen goede morgen allen, fijne start van de zaterdag gewenst, hopelijk met wat meer zonneschijn dan de laatste dagen. Groet, Wim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: AichaOok een goedemorgen Bol, hoop voor je dat ze snel kunnen beginnen i.d.d.DAGPACT:Aichaquote> WimIk heb bij het vorige bericht blijkbaar iets niet helemaal goed gedaan denk ik, toch nog slaperiger dan ik dacht. Sluit me aan bij het pact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Ja Aich want dit is niet leuk meer. Als ik maar ff iets doe, ben ik kapot en moet weer gaan zitten. Dit moet heel gauw veranderen anders schiet ik in een fikse dip en daar heb ik helemaal geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 DAGPACT: Aicha Wim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 DAGPACT: Aicha Wim @ Bol dat kan ik me goed voorstellen. Hoop dat het snel weer wat beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Goedemorgen luitjes, Heb me gigantisch verslapen, dus ga ook gelijk weer weg..... Mag vandaag werken dus. Hier nog bewolkt, maar de vogels doen dusdanig hun best dat het wel goed moet gaan komen. Maak er een fijne dag van ... laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Nou dan hoop ik nog op de valreep: werk ze Yvonne!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 een lichte lucht een goeie morgen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 DAGPACT: Aicha Wim Acer Geiemorgen! Het zou toch heerlijk zijn als het zonnetje zou gaan schijnen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Nou het zonnetje begint zachtjes aan door te breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 hier begint hij door de wolken heen te branden Acer en het schijnt een mooi weekend te gaan worden. Duistland schiet zelfs door naar de 26 graden, dus wie weet wat ons te wachten staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 En een goedemorgen natuurlijk, Jane, Sowhat en Acer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 DAGPACT: Aicha Wim Acer Tatum Albert Lytse Joris Goedemorgen Iedereen aan 't uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: TatumDAGPACT: Aicha Wim AcerTatumAlbertLytseJorisJaccGoedemorgen iedereen, ik heb me gisteren niet droog afgemeld terwijl ik dit welwas maar had even andere dingen aan mijn hoofdFijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Goedemorgen allen. Doe mij ook maar en bakkie, Hot! Idd uitgeslapen hier, heerlijk! Nog bedankt allen voor de felicitaties gisteren, het heeft me echt goedgedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 je hebt ook reden om trois te zijn Nance jij weet waar je vandaan komt en wat het je heeft gekost. en nu wat het je oplevert:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Bedankt Jane! Ja klopt, ik kwam van ver en zat heel diep, soms zou ik dat bijna vergeten.. Goed om mezelf scherp te houden hier, want ook bij mij slaat de trek nog wel eens toe, ondanks de baclofen. Maar het is allemaal zoveel draaglijker dan in het begin. Ik hoop dat ik nooit meer in die valkuil alcohol trap. Jopie beschreef het deze week zo mooi: -het brengt je niks extra's -je gaat je er niet fijner of beter door voelen. Ik hoop dat ik Jopie goed geciteerd heb, maar dit is wat is blijven hangen. En dan nu: aan de studie, ben een beetje lui geweest de laatste paar weken, maar moet nu echt aan de bak! Het regent hier overigens.... Fijne dag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Originally posted by: jane4..Duistland schiet zelfs doornaar de 26 graden, ..quote> Nou, voorlopig is het hier ook nog gewoon Duist(er)land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden