bolletje Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Snoepie hoe is het nu met je? Gaat het allemaal wat makkelijker met adb. worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goede morgen allemaal. Zit me al een tijdje te verbazen over de rust op het forum. Realiseer me dus ineens dat ik daar zelf aan mee doe door hier niet in te loggen. Bij deze dus mijn bijdrage. Jan, gefeliciteerd. Twee jaar is een periode waarvan je kunt zeggen: het kán dus zonder drank. In Narcotics Anonymous zou je nu een zwarte sleutelhanger kunnen ophalen.. het sluitstuk van een serie die begint met een witte sleutelhanger voor Alleen voor Vandaag, speciaal voor de nieuwkomers en de mensen die een nieuwe start willen maken. Die twee jaar zijn mooi om op terug te kijken en te zien hoe je anders bent gaan doen en denken, maar ze betekenen niet dat je iets afsluit. Twee jaar is het startpunt voor de volgende stap: vandaag. Loop ze! Aicha, ook blijven lopen, hè? Ook al heb je een spannende ochtend. Sterkte. En iedereen die vandaag besloten heeft niet te drinken wens ik daar succes mee. Het besluit nemen is goed te doen, maar dan komt het echte.. valt soms niet mee, maar is te doen. De voldoening aan het eind van de dag is dan ook wel weer leuk. Tot hoors. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 We hoeven ons natuurlijk verplicht te voelen hier te schrijven. Ik stuitte net op een boomstronk, precies daar waar ik een paadje naar de achterpoort had gepland. Daar kan ik me even lekker op uitleven, want ik ga daar natuurlijk geen paadje overheen leggen. Die moet er uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 En een bijbehorende goedgevulde bankrekening. En als je geld hebt kan je het maar beter opmaken. Voor je het weet is het zomaar verdwenen (of ben je de pijp uit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ja, Misletoe, herkenbaar De meesten van ons hebben jarenlang roofbouw op ons lichaam verricht. Ik denk dat dat bij jou niet anders is. Druk gezin met kleine kinderen. En dan in plaats van op tijd gaan slapen een borrel nemen. Nu ga je de vermoeidheid voelen. Ik heb ook begrepen dat je slecht slaapt. Dat laatste had ik niet; ik kon niet wachten om mijn bed juist weer in te gaan. Maar zo is dat voor iedereen anders. Wel kan ik zeggen dat de vermoeidheid bij mij minder is geworden, maar wel meer moe ben dan in de tijd dat ik nog dronk. Ik voel het immers als ik moe ben. Het enige wat ik kan doen is bij vermoeidheid gaan slapen of een paar uurtjes liggen als het overdag is. Ook mijn tip aan jou: probeer je rust te pakken en jezelf op de eerste plaats te zetten als je kids er even niet zijn (naar school bijvoorbeeld). Even wat quality-time voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Is het niet mogelijk om met je nachtelijke slaapprobleem naar de huisarts te gaan? Dat je sinds een tijdje moeite hebt met slapen? Misschien dat hij je daar iets voor kan geven? En als het drukte is in jezelf of in je hoofd, dan kun je aan valeriaan denken. Dat is een natuurlijke ondersteuning en geeft rust terwijl je er toch alert onder blijft. Ik gebruik dat als ik weet dat ik "spannende" dingen in mijn agenda heb staan. Kun je zo kopen bij de drogist. Ps: de druppels van valeriaan bevatten alcohol. Je kunt beter de tabletten nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Mist, ik moet weer aan mijn werk. Ik werk achter een computer en was even voor jou ingelogd. Je bent goed bezig en hou vol. Het wordt de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goedemiddag allen, Ik ben al op en neer geweest naar de fysiotherapeut en ga zo naar bed, maar kwam even om de hoek kijken. @ Mistletoe: ik ben blij je weer te lezen. Ik heb ook een hele tijd slecht geslapen toen ik niet meer dronk. Daarvoor had ik ook al jaren slaapproblemen gehad (jarenlang 2 à 3 uur per nacht) en daarom had ik indertijd een slaapcursus gedaan. Je krijgt dan allerlei ontspanningstechnieken e.d. Ik heb daar veel aan gehad. Ze raden bijv. aan om niet op de klok te liggen kijken; stuk voor stuk je spieren aanspannen en weer ontspannen; buikademhaling oefenen en wat mij erg helpt is me voor te stellen dat ik op een heerlijk plekje zit of lig op mijn favoriete tijd van de dag, dan in gedachten bijv. luisteren naar de vogeltjes of het ruisen van de bomen, hoe ruikt het, een beetje zon op je gezicht, of war dan ook. Je stelt het je zo concreet mogelijk voor. Ik val dan langzamerhand in slaap op dat lekkere plekje. Probeer je niet te ergeren aan het feit dat je niet slaapt. Sommige mensen nemen warme melk met honing of een rustgevende thee. Melatonine (in een hoge sterkte via de huisarts) is niet verslavend en wel natuurlijk. Ik wens je veel sterkte en hou vol hoor. Je hebt nu het ergste gehad! @ Jan: van harte met je 2 jaar!!!! Je bent een stille doorzetter. :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Ik heb de dagdraad van gisteren niet helemaal bijgelezen, dus ik weet niet hoe het met Lenie is. Hopelijk heb je minder pijn Leen. @ Snoep: hou vol hè. Ik denk aan je. Nu naar bed. Voor iedereen verder een goede dag en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Het forum in diepe rust. Gisteravond ben ik rond 00.00u naar bed gegaan. Nog even lekker gelegen in bed en toen kennelijk in slaap gevallen. 12u later werd ik wakker. Op zichzelf geen probleem, maar heb het idee kratten drank te hebben weggetikt en nu niet meer weet wat er gisteravond is gebeurd. Ben ik nog wakker geworden? Naar de wc geweest? Heb ik echt 12u geslapen? Of heb ik tot 06.00u wakker gelegen? What happend? Als ik mijn spelletje, dat ik speel op de telefoon om moe van te worden, mag geloven dan heb ik daadwerkelijk 12u geslapen. Wow, dan had ik het kennelijk nodig gehad. Maar we drinken niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goedemiddag, Bij deze meld ik me droog af. Een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hoi Ik en de rest die nog inlogt 0 ingelogd om deze tijd is bij mijn weten nog nooit gebeurd? Nou ja maakt niet uit hoor Vandaag de hele dag weer buiten aan het werk geweest en veel wind gevangen maar ook zon dus het een gloeiend hoofd momenteel:huh: ga nu even wat te eten halen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Kijk maar uit anders loop je zo een zonnesteek op Ap. Nou ik ben dus vandaag weer eens bezig geweest om mijn slaapkamer te poetsen. Alle kleren maar zolang ergens anders gelegd, man man wat zit er overal een stof in zeg. Ik moet het allemaal uit gaan wassen. Toen ik vanmiddag ging zitten dacht ik, ik hoest niet, en werd erg blij maar na een half uurtje was het weer zo ver. Nou toen sprongen de tranen wel in m'n ogen. Nog steeds dat hoesten, ik word er echt kostziek van. Sta er zo machteloos tegenover. Ik weet niet wat ik er tegen kan doen als alles goed ventileren. Maar dat doe ik al dagen Donderdagavond komt er iemand van de klussenier hier. Heb hem al wel aan de tel. gehad. Hij heeft hier bij de buurman ook geklust. Ik hoop zo dat ie gauw kan gaan beginnen. Had het zelf pas over juli, maar ik zal hem eens extra lief aankijken want dit houd ik geen 2 mnd. meer vol. Verder heb ik een bedrijf gemaild die op kan sporen wat er aan troep rond dwarrelt in huis. En ik heb uit J. z'n huis een luchtreiniger gehaald, maar dat ding is ook al zo oud als methusalem dus daar schiet ik ook niets mee op. Zou nu eten. Moest ff klagen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Zomaar een stukje - scrollen mag Mijn buien komen en gaan. Zoals ik me soms zomaar down kan voelen, zo vrolijk voel ik me op het moment. Gewoon, omdat de zon door het raam naar binnen schijnt. Omdat morgen mijn wekelijkse vrije dag is. Omdat de aardappelen aan het gaarstomen zijn en ik daar verse rode kool bij eet die ik gisteren zo lekker klaargemaakt heb. Lekker gekookt, aleen maar voor mezelf. En soms kijk ik naar dochter, die zich probeert staande te houden tussen een verhuizing regelen, school, werken en vriendje. En dan kijk ik naar de chaos waarmee ze dat allemaal probeert te doen. En dan denk ik, dat meisje moet later nog accountant worden. Die moet getallen netjes gesorteerd op papier zien te krijgen. Maar goed, ik laat haar en wacht rustig af tot ze vragen stelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hi Tatum: we zijn de enigen nu. Wat fijn dat je goede zin hebt. Voor jezelf koken was je natuurlijk aardig ontwent. Belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Morgen lekker een vrije dag! Ik ga morgen weer nordic walken. Door de kou en het ziek zijn was het er een beetje bij ingeschoten, terwijl ik wel graag wil. De knoppen schieten nu uit de bomen. Mooi! Ja die koning! Hmmm! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 mooi stukje Tatum:heart: Ik had amoy gehaald dat is een wokgerecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ja Lytse het begint er al wat frisvriendelijker uit te zien in de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Klinkt lekker AR. Eet smakelijk. Van mij mag het voorjaar eindelijk doorzetten. We hebben nog zoveel vogels in de tuin. De meeste vinken uit het noorden zijn nu wel weg denk ik. @ Wijfie: blij dat de overstap je zo goed bevalt. Houden zo! Wel verbazend dat die ouderen nog zo goed bij stem zijn. Mijn moeder had na het overlijden van mijn vader, eindelijk tijd om naar een koor te gaan. Ze had vroeger een prachtige stem en toen ze kon, was die stem gebroken. Ik merk ook al dat mijn zangstem veel slechter wordt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Dank je Spud:heart: mooi nummer, verteld in dit geval iets over je zelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Sorry lui, maar ik moet nog even een auto wegbrengen later terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ik ga nog even iets anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 evengauw inloggen voor onze janneman van harte met je 2 jaar droogstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goeienavond allemaal, Na drie goede dagen ben ik vandaag weer domweg slapend achter mijn bureau betrapt. Ik was niet eens moe, maar ineens plotsklaps viel het licht uit. En net tijdens die paar minuten komt mijn baas langs... Ik vind het zelf behoorlijk op narcolepsie lijken, en heb van de doker een doorverwijzing naar neurologie gekregen, en een voorschrift voor rilatine om ontslag te vermijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Interessant Ietje, dat EFT. Niet vandaag maar binnenkort ga ik me er eens in verdiepen. En ontzettend goed dat je het droog gehouden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 sorry, ik bedoelde eigenlijk dit: (a&ndere is ook cool maar goed..° DIT DUS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden