Yvonne Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goedemorgen luitjes, En dit keer echt pittig verslapen, maar een kop koffie móet ik op mijn gemak gedronken hebben dus ook maar even snel de dag openen dan. Bij dezen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goedemorgen Vonneke, heb gelijk met jouw een dagdraad geopend. Welke halen we weg? Ik heb al koffie, thee en broodjes gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goedemorgen Aicha, Maakt mij niets uit hoor. Ik moet er vandoor.... beker koffie is leeg inmiddels helaas. Fijne dag verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ha, Misteltoe heeft ook al een draadje geopend. Ik weet niet hoe ik de mijne weg moet halen. Fijne dag Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Morgen Mistletoe, er waren inmiddels al drie draadjes ik had er ook al 1 aangemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Joris fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goedemorgen allen. Ook ik moet snel naar m'n werk, kop koffie zit er helaas niet in Fijne dag en tot laterssszzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Morgen Albert en Nancy en fijne dag Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goeie morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Joris Taurus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ik moet ook al weer opschieten voor het werk tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Taurus, ik wilde ook meedoen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Taurus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ook ik ben op weg naar mijn werk. Zal me de nodige afleiding geven. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goeie morgen Mistletoe en sorry Tatum, DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Taurus Mistletoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ik wil me wel op het dagpact zetten maar vergeet steeds om mij droog af te melden die dag. Ook omdat ik op de raarste tijden in slaap val en dan pas midden in de nacht wakker word. Maar ik zal proberen het beter bij te houden. DAGPACT: Albert Lytse Joris Tatum Taurus Mistletoe Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 DAGPACT: Albert Lytse Joris Tatum Taurus Mistletoe Aicha Acer Fijne dag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Ha die Bol, ook uit bed gerold? Nog even hè en dan gaan ze beginnen. Kan me voorstellen dat je tegenop ziet. Zo'n zooitje in huis. Gelukkig dat je de renovatie hier niet mee hebt hoeven maken. Kom soms nog lagen stof tegen op de gekste plekken Hoop dat je dan wat van je klachten afraakt wat hier wordt je doodmoe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 goeiemorgen frummers:rose: de kou is nu lekker uit de lucht we gaan maar eens een kort voorjaar in en dan snel een zomertje van een half jaar ofzo, wat jullie? hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Goeie morgen Aich. Ja ik zal zooooo blij zijn joh. Donderdag beginnen ze. Geen flauw idee hoelang het gaat duren maar de metselaar zei dat de muur er binnen een dag staat. Dus dat gaat vlug. Zal zo blij zijn als ik weer gewoon in m'n eigen slaapkamer kan liggen. Dus nog ff doorbijten. Moggel Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Mogguh lijsters, de ouwe is weer thuis na 7 nachtdiensten, waaronder eentje van 12 uren. Tel daar nog ff 2 X 50 min. reistijd bij, en je wordt echt vrolijk. I'm getting to old for this kind of shit, dus toch maar rijk worden. Bol, ik ben denk ik eerder zuidelijk dan gedacht, je hoort. Baal er erg van dat we nu het lange rooster weer lopen, maar ach, de meerderheid beslist. Zonder rekening te houden met de wensen van de minderheid. Nou, doeoeg maar weer, vergeet niet: hou 't zo droog als JIJ wilt. De Proudhonist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Jopie, goedemorgen en lees ze. Doe ik ook. Heb je nog een tip voor me voor een goed boek? moet woensdag naar de bieb. Haddock, nou het zit er weer op dus voor zo: oogjes dicht en snaveltje toe, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Nee Ietje dat is denk ik niet helemaal waar, het gaat er om dat je adb. wordt. En of dat nu af en toe wat drinken is of helemaal niets, maar kan je het in de hand houden. Heb je met jezelf afgesproken hoeveel je per dag of per week drinkt? En kan je je daar aan houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden