igor Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 goede morgen frummels. de koffie is klaar en de T staat onder de muts. het is nog droog en het lijkt erop dat het zonnetje zo ook nog gaat schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 dagpact: Miranda Tatum Albert Lytse Joris Goedemorgen. Ik ben laat. Bijna te laat. Doeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Goedemorgen frummers. Hier regent het. Was ook wel nodig ook trouwens. En als er nu wat valt en morgen is het weer droog.... zou helemaal mooi zijn. Eerst maar eens lekker een bak koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Goeie morgen kanjers. Hier zou het mogen regenen. Heb gisteren zo'n 10 kruiwagens grint uit m'n tuintje gehaald. De buren hebben een muur gezet en er is zo'n hoop aarde overheen gevallen. Moet het nu allemaal schoon wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Goedemorgen Ietje, Miranda en Bol. Tatum zit vast allang op haar fietsie. Als de regen gaat 'zakken' komtie vast wel bij jou uit. Maar je kunt er natuurlijk ook gewoon de tuinslang op zetten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Ja klopt Vonnie maar dan spoel je alleen de bovenste laag schoon. Eigenlijk moet ik ze steentjes op een rooster leggen of zo. Maar het komt goed. Neef komt zo om te kijken hoe het het hier gaat stucen. En verder vandaag de tegels halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 dagpact: Miranda Tatum Albert Lytse Joris Ietjefietje Kastanje Goedemorgen, Zoals het de laatste week gaat kom ik wat traag op gang 's morgens. Mijn dag- nachtritmw is biet zoals het moet zijn. Veel te laat naarheid. Door de alcohol ben ik een nachtbraker geworden. Ik heb nu veel meer moeite met de ochtenden dan toen ik nog dronk. Plannen voor vandaag: verf halen, boodschappen doen en wat huishoudelijke dingen doen. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Je zou zo'n bollenzeef moeten hebben Bol, die gebruiken ze in bollenschuren... en dan kun je lading voor lading schoonspooelen. Kastanje, jij ook een goedemorgen. Dat met die ochtenden gaat allemaal goed komen hoor. Klinkt goed je plannen voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Dat zou wat zijn Vonnie. Ik ben weg mensen. Heb een goeie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Werk ze Bol, en Miranda ook trouwens. En deze dame gaat ook aan de slag. Hoogste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 goeienmorgen vandaag alweer 3 weken zonder drank op een paar kleine trek momenten gaat het heel goed met ha af gesproken dat ik het eerst weer op eigen kracht ga proberen mocht het niet lukken ga ik naar de de bouman kliniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Goede morgen, kijk Vonnie, dat bedoel ik met "genegeert", er word zelfs geen cola meer klaar gezet! Terwijl ik toch elke ochtend "trouw" meelees Over DMS waarop ik nog zou terugkomen, heeft jopie gisteren al gezegd wat ik wilde zeggen dus dat hoeft ook al niet meer.... x ietje, mijn zoontje vind het ook altijd grappig die pratende puters en clowns enzo... Aggie (pff vergiste me bijna van naam) Aak!!!! Mij lukt het de laatste tijd "aardig" am het aanrecht schoon te houden (ik heb dan ook een wekelijkse poetsvrouw sinds kort) En Jopie, zou het wat zijn om een reuze damhert op die muur te schilderen? Eventueel nog wat vogeltjes erbij, vlinders enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 goeiemorgen frummers het weer denkt : een slechte generale waarschijnlijk:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Op weg naar.... en wilde even de laptop uitzetten, zag ik de berichtjes van Joop en Snoep. Joop, knap dat je het zo kunt opvatten. Ik zou echt een enorm GRRRRRR gevoel hebben. Maar een ander plekje zoeken is misschien de beste optie. Jammer... het gevoel van buiten in de natuur wonen was zo mooi. Maar er komt vast weer zoiets voor in de plaats. Snoep, dikke dikke pluim. Hartstikke goed meis. Een driedubbele klapzoen en een bos rozen voor je. ((()))((()))((())) :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: En nu .... wegwezen Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Goedemorgen Frummers, Terug van mijn Eco vrijwilligerswerk in Frankrijk, geen trek gehad, 3.8 kilo lichter, een levenservaring rijker, nieuwe frisse levensenergie en een enorme vuurbal aan kracht om helder verder te gaan. Op zoek naar een nieuwe job! Bedankt voor degene die mij dagelijks op een dagpact hebben gezet. Nu even bijlezen, maar straks starten met mijn jobplan. Lieve groet, Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Ha die VM ... nee, wat verwacht je... je bent er nooit meer 's morgens:D Ennu.... dat negeren? Dat overkomt iedereen met regelmaat denk ik. De keren dat ik hier s morgens ben en dat er eigenlijk niemand op mij reageert zijn ontelbaar. Maar ik ga er van uit dat dat geen bedoeld negeren is hoor. Over het algemeen heb ik het gevoel dat er wel degelijk op jou wordt gereageerd toch? zo, en nu echt wegwezen.... aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Jopie, kun je de caravan niet met hulp een slag kantelen? Of een stukje verplaatsen? Het moet toch mogelijk zijn om te blijven op dat mooie stukje zonder je opgesloten te voelen? Snoep meis, fijn jr even te lezen was best bezorgd zo zonder bericht. Houd vol meis, het ergste heb je waarschijnlijk al weer gehad. Ik ga te spinnen kom voor geen meter op gang en zat al afbellen te overwegen slappe hap hier. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Jane! caravans kantelen???? (en lees nu niet kan-telen he;)) dat licht ie op zijn kop op den duur.. en wat dan? Spin ze! ach ja Yvonne, soms heb ik dat zo.. dan wil ik NU -tot suite- Heute- now-maintenant een respons en word ik wat ongeduldig enzo he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 dagpact: Miranda Tatum Albert Lytse Joris Ietjefietje Kastanje Acer Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 dagpact: Miranda Tatum Albert Lytse Joris Ietjefietje Kastanje Acer snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 von dankjewel jane..zou proberen weer eens wat meer te schrijven het is nu vakantie ,dus dan loopt de dag altijd een beetje anders maar lief van je bezorgdheid hoop dat ik dit gevoel vast kan houden vm..hebben ze bij jou ook vakantie nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 jammer dat er hier geen "I like" dingeske is... anders had ik het vorige bericht van Jopie "geliked" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Heyy Snoepje!! had nog niet eens gezien dat je er was!! (zo goed lees ik dus...) Fijn dat het weer beter met je gaat!! En nee, de vakantie was hier al begin april. Dus terug "normaal" hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Dussssssss, 'we' gaan ff een muurtje omver schoppen:D Heb gisteren net mn bijlen laten slijpen. Hoezo toeval:devil: Snoeppppp, goed man!!!! Heb een fijne dag allen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Haha, met mij alles oke, dacht jou ff te 'helpen'. Blijf jij maar lekker zen meid. Komt allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden