Spring naar bijdragen

woensdag 8 mei


igor

Aanbevolen berichten

Dat is zeker een goed alternatief A3. Ik zou ook weer eens de bergen in moeten gaan.

Dat is toch al weer wat jaartjes geleden dat ik er geweest ben.

Maar dit jaar blijf ik of in Nederland of naar Luxemburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dagpact:

albert

lytse

Miranda

Kastanje

Goedemorgen,

Even snel een bakkie. Mijn dochter wordt straks opgehaald voor een logeerpartijtje.

Mag ik mijn dagen indelen zonder haar. Aan de ene kant wel lekker, maar ze gaf me ook structuur.

Tot later.

Heb het fijn vandaag.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie, hier ziet het er al nat uit buiten, dus ik blijf lekker binnen. Ik ga beginnen met echte croissantjes.

yvonne, mocht je nog meelezen: de smaak van de bevroren croissantjes was goed, maar ik blijf de verse toch mooier vinden. De bevroren croissantjes zijn wat platter. Dat worden ze al bij het afkoelen, dus dat heeft niets met invriezen te maken.

Ik denk dat ik tegenwoordig maar Zaterdag + Zondag 's-ochtends croissantjes ga eten. Maar, mocht dat niet uitkomen dan werkt het wel (ontdooide croissantjes de andere helft van de tijd + 5 minuten in de oven laten bakken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele mooie tafel Jaap, maar je hebt diverse stukken opgevuld hé?

Ik heb jaren meubels gemaakt en ik gebruikte vaak houtlijm met zaagsel van het hout waar ik mee bezig was. Flink schuren zodat het gat helemaal vol was. Dan zag je vaak veel minder van het opgevulde.

Wat voor 'n hout is het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat ook wel eens gedaan met zaagsel en houtlijm. Maar deze gaten waren erg groot en heb er van die tweecomponentenzooi in gedaan. Ik vind het niet erg dat je het ziet. Je

ziet het toch. En straks ligt er toch van alles op.

Het is vurenhout, de bomen van de oude trap van mijn huis. Dus deuken en butsen

zullen er ook wel inkomen, want erg hard is het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Akelei :)

Ik heb net dochter gesproken over skype met mijn nieuwe microfoon. Mijn verbinding was goed, alleen zij belt met een mobiele telefoon over internet. Twee mogelijkheden die uit kunnen vallen, wat ook prompt gebeurde. Maar het is gratis. Alle waar naar je geld ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké vurenhout. Ja dan krijg je inderdaad dadelijk butsen en deuken, maar dat is inderdaad het mooie aan hout, hoe meer je ziet dat er aan de tafel geleefd wordt, des te meer gaat de tafel leven.

Hij is ontzettend mooi, en heel knap gedaan. Hier een bosje :present::present::present::present::present::present::present: dat hoort bij zo'n tafel.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, het was voor ons een ideale oplossing omdat dochter op haar nieuwe kamer alleen mobiel te bereiken is. En dat zou handen vol geld hebben gekost. :angry:

Nu kan ik zelfs mijn "bellen onbeperkt" wat alleen naar vaste nummers is van mijn abonnement af gooien. Daar bel ik veel te weinig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook onbeperkt bellen naar vaste én mobiel (wel met je vaste lijn) voor 15,= per maand.

En ik haal het er dubbel en dwars uit want mijn bekkie staat niet:D

En ik liep nog eens na te denken over hulpstukken, maar ik het er ook al heel wat:huh:

Een leesbrilletje, corrigerende zolen, corsetband voor mijn rug, speciaal stuur op mijn fiets.

En dan de cosmetische niet te vergeten; elke keer dat haar verven:angry: creme's tegen de zwaartekracht in gezicht en op het lijf.

Ach ja, ouderdom komt nou eenmaal met gebreken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

De boodschappen zijn weer binnen en de hulp gaat bijna weg. Je zou ervan in de war raken! Appie is hier trouwens morgen open, maar het is per winkel anders. Morgen Hemelvaartsdag voor degene die het gemist heeft.

Het komt een beetje slecht uit, omdat ik straks om 13.00 uur bij buurvrouw wil zijn om te knutselen. Daarna maar naar bed dus.

We hebben het droog gehouden, op een paar druppeltjes na en nu komt de zon door.

Mooie tafel Jaap. :present::present::present::present::present::present::present::present:Een paar bloemtjes van mij erbij. Staat mooi op zo 'n grote tafel.

Ik meld me vanavond wel weer. Allemaal een prettige dag toegewenst.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, nou, maar wel doen dus :devil:

Bah!

Zoals gewoonlijk ben ik weer stikzenuwachtig,

ik ga me maar snel omkleden en dan op weg,

heb ik het straks maar weer gehad.

Nog maar een paar keer therapie, behalve die

verdraaide zenuwen ga ik het toch heel erg missen...

Iedereen een fijne dag gewenst! En hopelijk zo nuchter mogelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skypen doe ik overigens ook... vooral met moeders, broer en (ex) schoonouders.

errug makkelijk hoor...en goedkoop vooral.

verders doe ik veel via FB en internetsite's... puur omdat ik geen geld heb voor beltegoed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag,

was daarstraks al ingelogd..

had heelder verhalen klaar, oa voor Adrie, Kunsie, Taat, Bollie en Leen...

Maar ondertussen was er weer vanalles en nog wat.

Dus dat komt nog...

Ik denk dat ik hier in huis zo n ding moet gaan hangen zoals in de stations...

met "uur regelingen" enzo...

Kom later terug..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het regent hier nu een heel klein beetje; vanochtend een paar druppels. Mijn tuintje kan wel meer gebruiken. We kunnen het helaas niet afdwingen.

Weer even bijgelezen en nu dus aan het eten! Ik eet raapsteeltjes, rauw! Het voorjaar is er nu echt!

@ A3: misschien komt er nog een buitje jouw kant op?

Tot vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...