Myriam9 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Tjeetje ik ben de eerste, de eenigste, nog nooit voorgekomen! Ben al even op en kom net tot de ontdekking dat ik me niet verslapen heb maar één uur te vroeg op ben hahahaha dat is ook iets nieuws! Vroeger met drank was ik net op het nippertje of te laat Dus kan me vandaag rustig voorbereiden op een werkdag. Jullie ook allemaal een fijne dag toegewenst! Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goedemorgen Myriam. Ik heb alvast maar even koffie en thee gezet en ik begin maar even met een grote mok. Het is hier hartstikke bewolkt, het waait, het lijkt wel herfst weer. Gelukkig zitten we lekker warm binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goedemorgen Yvonne, kom ik zo bij jou koffie drinken zit nu nog aan een appeltje met citroenschil, kaneel en thee als ontbijt. Hier waait het niet en is 12 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ook een goedemorgen Adrie, hier ook nog droog hoor. en dat wilde ik ook maar zo houden nog minimaal een uurtje, dan heb ik de hond wel uitgelaten en ben ik op weg naar mijn werk... Myriam, ik doe de koffie en thee wel in warmhoudkannen.... blijven ze toch wat lekkerder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goedemorgen, Lekker die mok koffie. Na een korte nacht. Ik kom even aanschuiven. Straks heeft mijn dochter een dansvoorstelling. Ga ik samen met mijn ouders naar toe. Verder is het gewoon wat aanrommelen en goed de balans blijven zoeken. Nu eerst maar eens even de dagdraad van gisteren lezen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Luitjes, ik moet er ook vandoor. Fijne dag .... Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goeie morgen super kanjers. Hier de deur gewoon open. Maar geen zon te bekennen. Geeft niet hoor, want alles wat de werklui moeten doen komt vandaag klaar. Dat betekent dat ik vandaag kan douchen. Heerlijk. Volgende week nog een vloertje leggen in de inloopkast, dan de kamer witten, en de deuren het raamkozijn, en de plinten verven, en dat kan ik weer in de slaapkamer slapen. Moet dan ook klaar zijn want volgende week zondag moeten we in J. z'n huis beginnen met uit ruimen. Poeh dat is een hele hoop werk, dus deze week moet hier alles af zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Tja, alleen in de huiskamer. Thuis en op het forum. Ik pak eerst een grote mok koffie en dan ga ik bedenken hoeveel dingen ik zou kunnen doen die ik als "niets doen" kan samenvatten. Laatste stuk van het echte weekend. Huis is schoon. Ik kan op mijn online-boerderijtje, ik kan wat naar de stad wandelen en daar rondslenteren, ik kan naar het tuincentrum lopen en daar een plantje uitzoeken, straks kan ik een lekker hapje voor mezelf klaarmaken, ik kan ook op het forum blijven en wachten tot er iemand wakker wordt.......... Anyway, ik ga niet drinken. Dussss opnieuw op de dagpact Dagpact Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Pfff, doe mij ook maar een mok met sterke koffie! Doezel ik net in, maakt de haan van mijn buren zo´n merkwaardig geluidt dat ik meteen wakker schrik en bang ben dat er weer iets mis is met 1 van de katten. De schrik zit er dus blijkbaar nog in. Mensen gaan wel ver in het willen rekening houden met elkaar zonder navraag te doen. Links is nu een haan die niet naar behoren kan kraaien, kan me er soms helemaal om te pletter lachen. En achter heb ik nu ook een haan die niet volgens norm kan kraaien. Had liever gewoon Kukkelekuuuuuuu gehoord, een bekent en natuurlijk geluidt, en ook een heerlijk geluidt om mee wakker te worden. Nu moet ik dus wennen aan 2 hanen, die niet kunnen kraaien. Maar ooit, ooit als ik met al mijn plannen klaar ben, heb ik een haan die kraait, en dieren waarover mijn buren misschien op een forum komen zeuren omdat ze ze wakker hebben gemaakt. Wat dat betreft woon ik in een goed buurtje, men zeurt en klaagt wel tegen iedereen, maar verwacht niet dat men er iets aan doet. Wel dichtbij elkaar maar blijkbaar nog niet op elkaar wonend, want anders zou het veel erger zijn. Toen ik deze ochtend besefte dat het niet mijn katten waren, maar een nieuwe haan, moest ik aan de haan in mijn woonwijk denken toen ik nog bij mijn moeder woonde. De eerste x dat ik hem hoorde was even wennen, maar daarna een vertrouwd geluidt. Moest er toen aan wennen, dat blijkbaar de buurt ervoor gezorgd had om de haan uit de buurt te krijgen, ineens was zijn vertrouwde kukkelekuuuuuuuuuuuuu er niet. Nou, als de eigenaars ook bij mij aan de deur gestaan hadden, hadden ze iig geweten dat die haan daar voor mij perfect op zijn plek was. Zolang je je niet gaat ergeren aan een geluidt, kan je er best aan wennen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Een Kukelekuuuuuuu goeie morgen trouwens, iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Wat een mooi verhaal, Spud, met een nog mooiere conclusie. Die conclusie geldt voor nog veel meer dingen. Zolang je je er niet aan gaat ergeren, dan kan je er aan wennen. Dat geldt zeker voor mensen. Als je zelf ergernis niet toelaat (ik ben er van overtuigd dat je daar invloed op kan hebben) kun je mensen zeker accepteren voor wie ze zijn. Sterker nog: dan kun je met een soort van glimlach om je mond naar ze kijken en je gaan verwonderen over hoe mensen ook kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 goede morgen frummels. ik ben laat en moet dus opschieten. tussendoor een slok koffie en douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Dagpact Tatum Albert Lytse Acer Zou het nog gaan schijnen? Fijn weekend allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Vandaag niet Acer, hoewel de dag is nog lang en somberheid kan omslaan. Hier een pyjamadag misschien wel. Dat is lang geleden hoor. De krant valt net op de mat, dus werk aan de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goeiemorgen mensen. Fijn je zo te lezen Spud en idd, toen ik gisteren kon aanvaarden dat van de 7 mannen met wie ik balde er maar twee waren die emo waren om zieke maatje en de rest roemde over zijn prachtleven, toen kon ik er aan wennen. En ze blijven zien als maatjes, aanvullend en anders. In volleybal kan ik ook veel kwijt om te verwerken; en het is een samen doen van meer dan alleen sport. Dus er werd goed en fanatiek gespeeld gisteren, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Het is een hij Acer:rose: net als jen's lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Originally posted by: TatumWat een mooi verhaal, Spud, met een nog mooiere conclusie. Die conclusie geldt voor nog veel meer dingen. Zolang je je er niet aan gaat ergeren, dan kan je er aan wennen. Dat geldt zeker voor mensen. Als je zelf ergernis niet toelaat (ik ben er van overtuigd dat je daar invloed op kan hebben) kun je mensen zeker accepteren voor wie ze zijn. Sterker nog: dan kun je met een soort van glimlach om je mond naar ze kijken en je gaan verwonderen over hoe mensen ook kunnen zijn. quote> In de tuin bezig, en weer een gruwelijke vonst te doen, althans voor mij, een cadeau muis van de kat waarover ik me ook ontferm. Kreeg ik een toevoeging, heb geen angst voor je angst. Ben benieuwd naar jou gedacht hierover?Ik ben namelijk verschrikkelijk bang voor muizen dood en levend, echt hilarisch, want ooit heb ik een leven gekend dat ik helemaal niet bang was voor deze dieren. En wat kunnen ze je nu eigenlijk doen? Een onrealistische angst dus, vind het bijzonder dat ik dan echte angsten van mezelf wel gewoon de kop in kon drukken door het aan te gaan. Terwijl ik deze angst ook altijd aanga, immers zie het ook niet zitten om die muis een gruwelijke dood te laten sterven. Toch ga ik altijd zo´n muis tegemoet, met een full pack, broek in de sokken, handschoenen aan en als het kan ook een helm op. Zo ontzettend maf, want als ik die muis dan vang en er naar kijk, vind ik het eigenlijk een best lief wezen en toch zit mijn angst daartussen. Ik vind die angst nep, maar van alle angsten die ik al bestreden heb door ze aan te gaan, is en blijft deze wel de hartnekkigste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goedemorgen! Dat is wel grappig Spud, dat een dierenliefhebster als jij bang bent voor muizen. Maar zoals je zelf al zegt je weet met je verstand dat het niet reeel is, maar ja die angst zit er toch gevoelsmatig. Ik heb het wel eens met grote zwarte spinnen. Wat dan wel eens helpt is om het gevoelsmatig aan te pakken. Door ze als je vriendjes te zien of als muizemannekes. Geef het beestje een naam. Stel je voor dat hij voor zijn gezinnetje moet zorgen of helemaal alleen is en gezelschap zoekt. Klinkt misschien een beetje kinds maar je angst kan dan al afnemen Komende week gaan we een weekje naar zee. Dat wordt lekker uitwaaien denk ik. Regenpak mee, als ik zo de buienrader zie Jane sterkte met je volleymaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Bolletje, ik wens je heel veel doucheplezier. Dat heb je onderhand wel verdiend. En dan weer de volgende klus voor je, pfoe. Maar eerst lekker lang plonzen onder je nieuwe luxe douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goedemorgen allemaal, Hier regent het, maar de stratenmakers zijn bezig. Of het vandaag afkomt? Geen idee. De straat ligt al 4 weken open voor zo 'n klein rotstukje. De dagdraad van gisteren nog niet bijgelezen, maar dat komt misschien nog wel, of niet. Straks bloemen kopen voor het personeel van het tehuis van schoonma, en een mooie kaart. Verder gewoon wat rommelen in huis en uitrusten. Maak er allemaal een mooie dag van en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ja Kate ik zal ook heeeeel blij zijn als ik lekker onder de douche, mezelf kan afspuiten. Nu zijn ze achter ook bezig met het plaatsen van de schotten dus m'n tuin wordt nu ook zo'n vier honderd vierkanten meter kleiner, en dan is ie nog zo iets van 300 v. kanten mtr. dus groot genoeg. Rust maar lekker uit lieve Lytse. En hier een bos voor jou. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Ik kan vanavond douchen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Dan doe het maar rustigaan vandaag Belle. Hoe is het met het bibberen? Is dit wat minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Mooie boel, log ik in zijn er 0 ingelogd. Net terwijl ik te kampen heb MET EEN TREK VAN 6 OP EEN SCHAAL VAN 10. maar zo in m'n eentje heb ik wat truukjes uit mijn Noodplan toegepast en nu gaat het wel weer. O ja? Ja, dankuwel, zeg ik maar tegen mezelf. Ha, ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Eten, Joris, da's mijn truuk. En wat gaan doen wat ook je kop bezighoudt. Dus niet grasmaaien ofzo, maar iets aftimmeren o.i.d. En heb je daar geen puf voor : 'n lekkere detective-whodunnit opzetten. Middag, overigens, lijsters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Lieve Bol, het duurt me veels te lang voor ik bij je langs kan komen, dus ik ga 'n mooi frame of zoiets timmeren en stuur dat naar je op. Hij moet aan de muur!!!! PB het hele verhaal wel ff. En straks lekker doesjuh, heh. Niet met smerige tengels aan 't schilderij komen, hoor! Groets, Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden